به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لوئیز انریکه و تعقیب رکورد طولانی‌ترین روند شکست ناپذیریآمار و ارقام
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ جمعه، ۲ بهمن ۱۳۹۴ (۲۳:۳۰) (۱,۰۸۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


لوئیز انریکه به لطف کمک یک تیم مستعد به رهبری لیونل مسی در کنار نیمار و لوئیز سوارز، به رکورد شکنی ادامه می‌دهد. در حال حاضر بارسلونا روند 23 بازی بدون شکست را طی می‌کند. آخرین شکست آنها به 98 روز پیش باز می‌گردد؛ زمانی که آبی و اناری پوشان در اوایل ماه اکتبر مقابل سویا تن به شکست دادند.

اگر بارسا فردا شب مقابل مالاگا شکست نخورد، این عدد به 24 خواهد رسید و با رکورد تیم فرانک ریکارد در فصل 2005/06 که 24 بازی بدون شکست (20 پیروزی و 4 تساوی) را پشت سر گذاشته بود، برابری خواهد کرد. از قضا آن رکورد شکست ناپذیری در ماه ژانویه با شکست 4-2 مقابل رئال ساراگوسا در کوپا دل ری در لاروماردا به پایان رسید.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

اگر لوئیز انریکه این روند شکست ناپذیری را در دیدار مقابل مالاگا حفظ کند، در این زمینه رینوس میشلز، دیگر سرمربی اسبق هلندی بارسا را پیش رو خواهد داشت. بارسا تحت هدایت میشلز، 27 بازی بدون شکست (20 پیروزی و 7 تساوی) را در فصل 1973/74 پشت سر گذاشت. در زمانی که این روند طی می‌شد، بارسا 200 روز بدون شکست را طی کرد؛ این در حالی است که در آن زمان تقویم بازی‌ها مانند اکنون فشرده نبود.

تیم تحت هدایت میشلز سرانجام در لالیگا با نتیجه 2-0 مغلوب اتلتیکو مادرید شد. بارسا در سه بازی آینده خود با شاگردان سیمئونه نیز باید رو به رو شود و اگر آنها مقابل مالاگا و اتلتیک بیلبائو هم چنان بدون شکست باقی بمانند، در بازی مقابل اتلتیکو به دنبال این خواهند بود که این عدد را به 26 برسانند.

با این وجود، رکورد مطلق در این زمینه به بارسای پپ گواردیولا تعلق دارد. در فصل 2010/11 بارسا 28 بازی بدون شکست (23 پیروزی و 5 تساوی) را پشت سر گذاشت که در مجموع 124 روز به طول انجامید. به طرزی عجیب، آن نوار شکست ناپذیری در کوپا دل ری با شکست 3-1 مقابل رئال ساراگوسا در لا روماردا در ژانویه به پایان رسید.

بنابراین، در کمتر از سه هفته تیم لوئیز انریکه شانس این را خواهد داشت که رکورد تیم گواردیولا را پشت سر بگذارد. سرمربی آستوریایی بارسا به زودی می‌تواند به تنها سرمربی دارای طولانی‌ترین روند شکست ناپذیری در تاریخ باشگاه بارسلونا تبدیل شود.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: لوئیز انریکه و تعقیب رکورد طولانی ترین روند شکست ناپذیری
همشون تو زمان خودشون خوب بودن


شنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۴ (۱۸:۴۸)
 
سوداگر
پاسخ به: لوئیز انریکه و تعقیب رکورد طولانی ترین روند شکست ناپذیری
عزت ابدی برای بارسا


شنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۴ (۱۴:۰۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: لوئیز انریکه و تعقیب رکورد طولانی ترین روند شکست ناپذیری
لوچوی بزرگ تمام رکوردهای بزرگ رو خواهد شکست.


شنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۴ (۰:۳۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۴ کاربر آنلاین است. (۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!