به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آغاز تحسین برانگیز بازیکنان جدید بارساآبی و اناری‌ها
فرستنده سجاد اسدی در تاريخ چهارشنبه، ۳ شهریور ۱۳۹۵ (۱۴:۵۹) (۷۴۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: سجاد اسدی / FCBarcelona.ir

بارسلونا که در بازه نقل و انتقالاتی اخیر سعی زیادی در تقویت کردن بازیکنان و ترکیب خود داشت، موفق شد با جذب چند بازیکن جوان، نیمکت خود را تقویت کند و همچنین گام بزرگی را به سوی تکرار موفقیت‌ها بردارد.

با به خدمت گرفتن اومیتیتی، دنیس، دینیه، آندره گومز و سیلسن به عنوان جایگزین برای براوو، بارسا گام بزرگی برای تبدیل شدن به تیمی بهتر برداشت.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

اومیتیتی، دنیس و دینیه بازیکنانی بودند که در بازی نخست بارسا در لالیگا به میدان رفتند. دنیس و اومیتیتی از ابتدا در ترکیب بارسا حضور داشتند، اما دینیه در 15 دقیقه پایانی بازی به میدان آمد.

دنیس سوارز

دنیس سوارز، بازیکن جوان و اسپانیایی، نقش اینیستای دوم تیم را در بر عهده دارد. اگرچه حضور اینیستا به عنوان کاپیتان تیم همیشه انرژی بخشیده است، اما دنیس هم ثابت کرد که اگر زمانی اینیستا نتوانست به میدان برود، هواداران نباید نگران جایگزینی برای کاپیتان بارسا باشند.

در بازی‌های پیش فصل، دنیس در سمت راست برای بارسا بازی کرد و با مسی ارتباط خوبی داشت. این بازیکن پیشین بارسا، نشان داد که در سالهای حضورش در بارسا بی فلسفه بازی آبی اناری‌ها را به خوبی آموخته است.

در بازی برابر بتیس، دنیس در سمت چپ خط میانی بارسا بازی کرد و ریتم منظمی به بازی آبی اناری‌ها بخشید. او همچنین بازی خوبی را با سه مهاجم خود انجام داد و در فرصت‌هایی به خوبی با آردا توران همکاری کرد. لوئیز انریکه 20 دقیقه پیش از اتمام بازی او را از زمین بازی خارج کرد.

لوکاس دینیه

دینیه در سوپرکاپ در بازی رفت به عنوان جایگزین متئو مصدوم و در بازی برگشت از ابتدا برای بارسا بازی کرد. به هر ترتیب، در بازی ابتدایی لیگ جوردی آلبا، مدافع ملی‌پوش بارسا، از ابتدا در ترکیب تیم قرار داشت (با این وجود که آلبا در بازی‌های پیش فصل تنها 30 دقیقه برای بارسا بازی کرد) و دینیه در 15 دقیقه پایانی به میدان آمد. به نظر می‌رسد که جوردی آلبا بیشتر از دینیه با ترکیب تیم آشنایی دارد و می‌تواند بیشتر مثمر ثمر باشد، اما دینیه هم نشان داد که می‌تواند در آینده نه چندان دور بازیکن مورد اعتمادی باشد. دینیه در همان زمان 15 دقیقه حضورش، عملکرد خوبی از خود به جا گذاشت و حتی در یک موقعیت دروازه آدان را به خطر انداخت.

ساموئل اومتیتی

اومتیتی بدون شک یک سورپرایز برای بارسا بود. این بازیکن جوان گویی چندین سال است که در بارسا بازی می‌کند. اومیتیتی به سرعت با تیم و جرارد پیکه در قلب خط دفاعی بارسا ارتباط خوبی برقرار کرد. او از سرعت و قدرت پیش بینی خوبی برخوردار است و بازیکنی است که بارسا مدت‌ها به دنبال آن می‌گشت.

بر خلاف انتظارات، اومتیتی اکنون یک رقیب برای ماسکرانو، مدافع میانی دیگر بارسا محسوب می‌شود. باید دید در ادامه کدام بازیکن زوج بهتری برای جرارد پیکه در مرکز خط دفاعی بارسا خواهد بود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: آغاز تحسین برانگیز بازیکنان جدید بارسا
واقعا امسال که خریدهای مد نظر لوچو انجام شد واقعا نقل و انتقالات خوبی داشتیم.


چهارشنبه، ۳ شهریور ۱۳۹۵ (۲۲:۰۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۵۱ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۵۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!