به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اتلتیک بیلبائو 0-1 بارسلونا به روایت ارقامآمار و ارقام
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ دوشنبه، ۸ شهریور ۱۳۹۵ (۱۸:۴۶) (۷۲۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir

شب گذشته، بارسلونا به سختی توانست اتلتیک بیلبائو را مغلوب کند. این تیم با کسب دومین پیروزی خود در هفته دوم فصل 2016/17 لالیگا به استقبال بازی‌های ملی خواهد رفت.


تک گل ایوان راکیتیچ سه امتیاز خارج از خانه ارزشمند را برای بارسا به ارمغان آورد تا این تیم موقعیت خوب خود در جدول لالیگا را حفظ کند؛ البته این در حالی است که تیم لاس پالماس با تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار دارد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

در ادامه این بازی کاتالان‌ها چندین موقعیت طلایی دیگر را نیز از دست دادند تا اختلاف گل تغییر نکند. در این خبر نگاهی می‌اندازیم به مهم‌ترین آمار به ثبت رسیده از بازی دیشب:

1- دروازه بان بارسا، مارک آندره تراشتگن، دو رکورد بیش‌ترین پاس‌های به مقصد رسانده و کل پاس‌های داده شده به وسیله دروازبان در بازی‌های لیگ با 51 پاس صحیح از 62 پاس را شکست. کلودیو براوو رکورد قبلی را با 44 پاس کامل در فصل پیش به ثبت رسانده بود؛ که آن رکورد هم در برابر همین تیم اتلتیک بیلبائو در سن مامس بود.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

2- لوئیز انریکه 100امین پیروزی‌اش را به عنوان سرمربی بارسا به دست آورد. آن هم تنها در 126 بازی. در مجموع او 61 پیروزی در لالیگا، 18 پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا، 18 پیروزی در کوپا دل ری، 1 پیروزی در سوپرکاپ اروپا، 2 پیروزی در سوپر کاپ اسپانیا و 2 پیروزی در جام باشگاه‌های جهان به دست آورد.

3- لیونل مسی 350امین بازی خود را در لالیگا به انجام رساند. در این بین، او 315 برد به دست آورد و 314 گل هم به ثمر رساند.

4- آردا توران در نیمه اول بازی، پاس گل تک گل بازی را به ایوان راکیتیچ داد، تا شمار پاس گل‌های خود را در این فصل لالیگا به عدد سه برسد. او تا به اینجا یک گل نیز به ثمر رسانده است.

5- با گلی که یکشنبه شب به ثمر رسید، میانگین گل‌های بارسا در هفت بازی آخرش - دو بازی ابتدایی این فصل و پنج بازی پایانی فصل گذشته، که همه آنها با پیروزی به اتمام رسیدند - 4.4 گل در هر بازی شد.

6-مدافعان تیم، جرارد پیکه و ساموئل اومتیتی، نسبت به سایر بازیکنان حاضر در میدان، در تعداد پاس‌های به مقصد رسانده با 65 پاس و دقت پاس با 90 درصدی بهتر عمل کردند.

7-سرجی روبرتو دیشب 90 دقیقه در پست دفاع راست بازی کرد و عملکرد تحسین برانگیزی داشت؛ او تمام دوئل‌های خود در محوطه جریمه اتلتیک بیلبائو را با پیروزی به سرانجام رساند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
forca_barcelonaa
پاسخ به: اتلتیک بیلبائو 0-1 بارسلونا به روایت ارقام
تراشتگن واقعا بازی با پاش فوق العادس


دوشنبه، ۸ شهریور ۱۳۹۵ (۲۱:۴۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۹۵ کاربر آنلاین است. (۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۹۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!