به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تقابل بارسلونا و مونشن گلادباخ از نگاه آمار و ارقامآمار و ارقام
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ پنج‌شنبه، ۸ مهر ۱۳۹۵ (۲۰:۰۴) (۶۲۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir


کاتالان‌ها به شروع عالی خود در لیگ قهرمانان اروپا، با پیروزی دشوار خارج از خانه در آلمان، ادامه دادند. پیروزی در بورسیا پارک، بهترین شروع ممکن در لیگ قهرمانان اروپا را برای بارسا زیر نظر لوئیز انریکه، با دو پیروزی پیاپی در دو مسابقه فراهم ساخت. در سال گذشته تیم کارش را با یک تساوی مقابل رم و پیروزی مقابل لورکوزن در این رقابت‌ها شروع کرد و در سال قبل از آن، آنها پس از پیروزی برابر آپوئل در دیدار نخست، بازی دوم این مرحله را با باخت مقابل پاریس سنت ژرمن به پایان رساندند. در این خبر بعضی از مهمترین آمار بازی دیشب را مرور خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

- بارسا بیشترین پیروزی خارج از خانه در لیگ قهرمانان اروپا را با 47 برد، بدست آورده است.

- بارسلونا یکی از چهار تیمی که شروعی عالی در این رقابت‌ها با دو پیروزی پیاپی، بدست آورده‌اند. سه تیم دیگر ناپولی، لستر سیتی و اتلتیکو مادرید هستند.

- نیمار با دادن پنج پاس گل در تنها دو مسابقه، آماری فوق‌العاده از خود برجای گذاشته و در صدر این لیست قرار گرفته است. او در 6 گل از 9گلی که بارسا تاکنون در این رقابت‌ها به ثمر رسانده، تاثیر مستقیم داشته است (1گل و5 پاس گل).

- ترشتگن در 25 بازی لیگ قهرمانان به صورت پیاپی به میدان رفته، که با آمار ژاوی و مسی برابری می‌کند. زوبیزارتا در این امر با 27 بازی همچنان رکورد دار است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

- پیکه در لیست گلزن‌ترین مدافعان در لیگ قهرمانان – و یوفا لیگ سابق - در رده دوم همراه با پانوچی و پشت سر روبرتو کارلوس قرار گرفت. مدافع مرکزی کاتالان تاکنون یازده گل اروپایی به ثمر رسانده و در مجموع 33 بار توپ را در 364 بازی‌اش بارسلونا به تور دروازه حریفان رسانده است.

- در بازی دیشب جرارد پیکه در کل زمین دیده می‌شد، گل پیروزی را به ثمر رساند و همچنین در تعداد پاس هاس کامل، 103، و تکل‌های موفق، 12، مرد اول در این بازی بود.

- پیروزی دیشب، هشتمین پیروزی متوالی خارج از خانه بارسا بود. در این بازی‌ها، تیم 28 گل به ثمر رسانده و تنها دو گل دریافت کرده است.

- بارسا بالاترین تیم در زمینه گل زده در این رقابت‌ها، با 9 گل زده در دو بازی، باقی ماند. در آمار فردی هم، مسی مصدوم همچنان با سه گل بالاتر از آگوئرو (منچستر سیتی)، میلیک (ناپولی) و کاوانی (پاریس سنت ژرمن) قرار دارد.

- نتیجه بازی دیشب به 11 پیروزی متوالی مونشن گلادباخ در بورسیا پارک که از ماه ژانویه 2016 شروع شده بود، پایان داد.

-آردا توران در 9 بازی خود در این فصل، موفق به زدن پنج گل شده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: تقابل بارسلونا و مونشن گلادباخ از نگاه آمار و ارقام
فوق العاده ترین بارسایی که دیدم با نبوغ لوئیز انریکه ساخته شده.


پنج‌شنبه، ۸ مهر ۱۳۹۵ (۲۰:۰۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۷ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!