به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

شکست در اتحاد، به روایت آمار و ارقام!آمار و ارقام
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ چهارشنبه، ۱۲ آبان ۱۳۹۵ (۱۹:۵۶) (۶۹۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


این نخستین شکست بارسا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان، از زمان شکست 3-2 در زمین پاریس سنت ژرمن در سال 2014 بوده است. جالب‌ترین نکات آماری دیدار شب گذشته مقابل منچستر سیتی را، در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

نیازی به احساس دلسردی و ناراحتی به خاطر شکست 3-1 بارسا در روز چهارم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا در زمین منچستر سیتی وجود ندارد. باختن هیچگاه احساس خوبی ندارد، اما بارسا همچنان با دو امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار دارد و نه تنها برای صعود به دور بعد موقعیت مناسبی را داراست، که حتی به راحتی می‌تواند به عنوان صدرنشین صعود خود را جشن بگیرد.

در ادامه نکات جالب توجهی که در بازی دیشب شاهد آن بودیم را، می‌توانید بخوانید.

نخستین شکست پس از دو سال

بارسا از زمان شکست 3-2 مقابل پاریس سنت ژرمن در خاک فرانسه در سال 2016، هیچ دیداری را در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا با شکست پشت سر نگذاشته بود.

پایان نوار پیروزی‌ها در انگلستان

بارسا به دنبال کسب چهارمین پیروزی پیاپی خود در کشور انگلیس (شامل تو پیروزی مقابل منچستر سیتی) بود، اما آن رکورد فوق‌العاده، در نهایت پایان یافت.

صدرنشین گروه

بارسا همچنان با 9 امتیاز صدر جدول گروه C را در اختیار دارد، و یک تساوی مقابل سلتیک در گلاسکو می‌تواند ضامن صعود آن‌ها به دور بعدی رقابت‌ها باشد، در حالی که با کسب سه امتیاز کامل در اسکاتلند، بارسا صعودش به عنوان تیم نخست را قطعی خواهد دید.

مسی، آقای گل!

پس از زدن گل نخست بازی در دیدار شب گذشته، مسی در حال حاضر در لیگ قهرمانان این فصل، 7 گله است و در صدر جدول گلزنان قرار دارد.

تأثیرگذاری دوباره مسی مقابل سیتی

شش گل اخیری که بارسا مقابل منچستر سیتی به ثمر رسانده، به نوعی با مسی مرتبط بوده‌اند و او چهارتا از آن‌ها را به ثمر رسانده و دو گل دیگر را ساخته است. مرد آرژانتینی 16 گل در 14 مصاف اخیر مقابل حریفان انگلیسی به ثمر رسانده است.

نیمار، بهترین پاسور رقابت‌ها

نیمار روی گل بارسا پاس بسیار درخشانی برای مسی فراهم ساخت که ششمین پاس گل او در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان بود. با این اوصاف، او از این لحاظ بهترین بازیکن رقابت‌ها تا به اینجا بوده است.

آندره گومز، حاضر در همه جا!

این یکی از بهترین بازی‌های مرد پرتغالی با پیراهن بارسا بود: دقیق در دفاع، فعال در بازیسازی و حضور مستمر در خط حمله. ضربه زیبای او که به تیر دروازه سیتی برخورد، می‌توانست نتیجه بازی را 2-2 کند.

رسیدن تراشتگن به زوبیزارتا

مرد آلمانی بیست و هفتمین دیدار خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را تجربه می‌کرد. او در تمام بازی‌های بارسا در لیگ قهرمانان از سال 2014، به جز مصاف با سلتیک، حضور داشته است و در حال حاضر به رکورد زوبیزارتا که بین سال‌های 1991 تا 1994 در این رقابت‌ها از دروازه بارسا سنگربانی کرده بود، رسیده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Alireza_Sleepless
پاسخ به: شکست در اتحاد، به روایت آمار و ارقام!
توپه گومز رفته بود تو گل میبردیم حیفش شد ....


پنج‌شنبه، ۱۳ آبان ۱۳۹۵ (۳:۰۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: شکست در اتحاد، به روایت آمار و ارقام!
به امید خدا دیگه بازیهای نمی رسه که انقدر بدشانس باشیم!


چهارشنبه، ۱۲ آبان ۱۳۹۵ (۲۲:۳۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۷ کاربر آنلاین است. (۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!