به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ده نکته از 300 گل مثلث تهاجمی بارسلونا!آمار و ارقام
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ شنبه، ۲۵ دی ۱۳۹۵ (۱۲:۰۴) (۱,۰۲۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir


ترکیب مرگبار لئو مسی، لوئیز سوارز و نیمار به رکورد تحسین برانگیز 30 گل دست یافته است. در این خبر ده نکته از چگونگی دستیابی آنها به این رکورد را مرور خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

1. اولین باری که هر سه ضلع این مثلث موفق به گلزنی در یک دیدار شدند، به تاریخ 10 دسامبر2014 در نیوکمپ، در دیداری از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بازمی گردد. مسابقه‌ای که با پیروزی 3-1 بارسا به اتمام رسید. تاکنون در 17 بازی، هر سه ضلع این مثلث موفق به گلزنی شده است.

2. دو ضلع از این مثلث موفق به زدن 6 گل در مسابقات جام باشگاه‌های جهان شدند. سوارز در دیدار نیمه نهایی مقابل گوانژو که با نتیجه 3-0 به پایان رسید هتریک کرد و در بازی فینال که بارسا با همین نتیجه مقابل ریورپلاته به پیروزی رسید، دو گل به ثمر رساند. مسی هم زننده دیگر گل تیم در فینال بود.

3. 302 گلی که این مثلث آتشین بارسا به ثمر رساند، اینگونه بین سه مهاجم گلزن تیم تقسیم شده است: 125 گل مسی، 100 گل سوارز و 77 گل نیمار.


4. نیمار از زمان تشکیل این مثلث، دو بار موفق به هتریک شده است. اولین آن به 27 سپتامبر 2014 در پیروزی 6-0 مقابل گرانادا و دومین هت تریک به 17 اکتبر 2015، در دیداری که او موفق شد چهار مرتبه دروازه رایووایکانو را در پیروزی 5-2 بارسا باز کند، باز می‌گردد. هردو این بازی‌ها در نیوکمپ و در لالیگا برگزار شد.

5. در بین سه ضلع این مثلث، سوارز بیشترین گل با پای راست (71) را به ثمر رسانده است. نیمار 57 گل و مسی 20 گل با این پای خود به ثمر رسانده‌اند. اما قطعا مسی در آمار گلزنی با پای چپ - که پای تخصصی‌اش است - در صدر قرار دارد (97). در حالی که نیمار 17 و سوارز 18 گل با پای چپ خود زده‌اند. سوارز همچنین با 11 گل صدرنشین گل‌های زده با ضربه سر است. مسی 8 و نیمار 4 گل به این طریق به ثمر رسانده‌اند.

6. سوارز 14 و مسی 9 پاس گل برای نیمار ارسال کرده‌اند.

7. تیمی که بیشتر از سایر تیم‌ها طعم گل خوردن از مسی را چشیده است، سویا با 9 گل خورده است. پس از این تیم، اسپانیول و دپورتیوو با 8 گل و سپس والنسیا، رایووالکانو و اتلتیک بیلبائو با 7 گل قرار دارند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

8. سوارز 6 گل در مقابل پیکو سولر (اسپورتینگ خیخون)، آنتونیو آدان (بتیس)، گورکا ارایزوز (اتلتیک بیلبائو)، مسی 7 گل در مقابل خوان کارلوس (کوردوبا و رایووالکانو) و نیمار 5 گل در مقابل سیریگو (پاریس سنت ژرمن)، تونو (رایو وایکانو)، گورکا ارایزوز (اتلتیک بیلبائو) به ثمر رسانده‌اند.

9. 100 گل سوارز در بارسا بدین ترتیب بین رقابت‌های مختلف تقسیم می‌شود: 68 گل در لیگ، 17 گل در لیگ قهرمانان، 8 گل در کوپا دل ری، 5 گل در جام باشگاه‌های جهان، 1 گل در سوپرجام اسپانیا و 1 گل در سوپر جام اروپا.

10. از زمان تشکیل این مثلث، مسی و نیمار بیشترین تعداد گل را با 12 گل در کوپا دل ری به ثمر رسانده‌اند. لوئیز سوارز همچنین 8 گل در این رقابت‌ها به ثمر رسانده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
toraj
پاسخ به: ده نکته از 300 گل مثلث تهاجمی بارسلونا!
مردان کاتالان تو دوران افت هم بهترین هستند. معنای فوتبال یعنی بارسلونا


دوشنبه، ۲۷ دی ۱۳۹۵ (۱۷:۲۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: ده نکته از 300 گل مثلث تهاجمی بارسلونا!
امیدوارم همیشه روی فرم باشن.


شنبه، ۲۵ دی ۱۳۹۵ (۱۲:۰۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۹ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!