به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیروزی مقابل رئال سوسیداد در آنوئتا از نگاه آمار و ارقامآمار و ارقام
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ شنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۵ (۱۷:۰۳) (۵۸۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir


پیروزی 1-0 خارج از خانه در روز پنج شنبه، باعث راحت‌تر شدن کار بارسلونا در دیدار برگشت خواهد شد و تاریخ هم گواه همین مدعاست. نیمار، یسپر سیلسن و سرجیو بوسکتس سه نامی هستند که در بررسی ما به آنها پرداخته شده است. در اینجا تعدادی از آمار و حقایق بدست آمده از اولین پیروزی بدست آمده در آنوئتا در یک دهه اخیر را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا پنج شنبه شب موفق به کسب یک پیروزی بسیار حیاتی در مقابل رئال سوسیداد در رقابت‌های جام حذفی اسپانیا - موسوم به کوپا دل ری - شد. بازی‌ای که راه تیم را برای دیدار برگشت در نیوکمپ در هفته آینده و یافتن جایی در میان چهار تیم نیمه نهایی برای دهمین بار در یازده فصل اخیر را، هموار‌تر می‌سازد. تنها مرتبه‌ای که بارسا از صعود به نیمه نهایی این رقابت‌ها باز ماند، به سال 2010 بازمی گردد، زمانی که آنها در مرحله یک هشتم نهایی، به سویا باختند و از دور رقابت‌ها خارج شدند.

طلسم آنوئتا به پایان رسید؛ طی هشت سفر قبلی بارسا به سن سباستین، پنج شکست و سه تساوی تنها رهاورد آبی و اناری‌ها از این ورزشگاه بود. آخرین برد بارسا در خانه سوسیداد به سال 2007 و پیروزی 2-0 باز می‌گردد.


لوئیز انریکه برای اولین بار، طعم پیروزی را در این ورزشگاه چشید. آمار سرمربی بارسا در آنوئتا تا پنج شنبه شب منفی بود، او در آنجا سه بار ( یک بار با سلتا و دوبار با بارسا) شکست خورده بود و بهترین نتیجه او پیش از این دیدار، تساوی 1-1 در اوایل همین فصل در رقابت‌های لالیگا بود.

کاتالان‌ها تنها یک بار بعد از کسب پیروزی 1-0 در بازی رفت کوپا دل ری، موفق به صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها نشدند، که آن هم به سال 1962 مقابل حریفی چون رئال مادرید باز می‌گردد.

نیمار در حملات کاتالان‌ها حضور همه جانبه‌ای داشت و با زیرکی موفق به گرفتن یک پنالتی مهم شد. او در گرفتن ضربات پنالتی از حریف (19)، موفق‌تر از سایر آبی و اناری پوشان ظاهر شده است.

سرجیو بوسکتس یکی از فعال‌ترین هافبک‌های این بازی بود. او موفق به ارسال 447 پاس صحیح - بیشتر از هر بازیکن حاضر در میدان - شد. او با 11 تکل‌ها از این حیث صدرنشین است. موقعیت پاس‌های شماره 5 تیم را میتوانید در تصویر زیر مشاهده کنید.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

پاس‌های بلند یسپر سیلسن، به خوبی توانست با پرس سنگین رئال سوسیداد مقابله کند و راه حل ایده آلی برای رد شدن فضاهای خالی‌ای بود که تیم پشت سر خود جاگذاشته بود. دروازه بان هلندی 33 پاس صحیح ارسال کرد که 18 تای آنها پاس‌های بلند بودند و یکی از همین پاس‌ها به پنالتی نیمار منجر شد. مسیر پاس‌های دروازه بان تیم را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

کانون هواداران بارسلونا در ایران
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیروزی مقابل رئال سوسیداد در آنوئتا از نگاه آمار و ارقام
بازی با پای خوب سیلسن واقعا جالب بود. به خصوص که بر عکس تر اشتگن اصلا سعی نکرد حرکات ژانگور و ریسکی انجام بده و کاملا ساده و موثر و امیدوارکننده بازی کرد.


یکشنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۵ (۹:۱۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۶۳ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۶۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!