به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پوشیدن لباس بارسا در امارات 15 سال زندان به همراه دارد!آبی و اناری‌ها
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ (۰:۱۴) (۸۳۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: فورفورتو
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


عجیب است؛ اما واقعی! هر فردی که در امارات متحده عربی پیراهن بارسا با نام Qatar Airways بر روی آن را به تن کند، می‌تواند با 15 سال زندان و یک جریمه سنگین مواجه شود. اما چرا؟


کانون هواداران بارسلونا در ایران

قطر، پس از قطع روابط دیپلماتیک امارات متحده عربی و چند کشور دیگر با آن‌ها، به دلیلی که توسط این کشورها «حمایت از تروریسم» خوانده شده، در بحران به سر می‌برد. اگرچه، قطر هر گونه اتهام در این زمینه را بی‌اساس خوانده است.

البته به نظر می‌رسد امارات خصومت خود با قطر را پیش‌تر برده و دعوا را به پیراهن‌های فوتبال نیز کشانده است. بارسلونا از سال 2013 نام هواپیمایی قطر و پیش از آن مؤسسه قطر (Qatar Foundation) را روی پیراهن خود داشته است. البته آن‌ها در میانه‌های فصل گذشته، قرارداد چهار ساله خود با شرکت ژاپنی راکوتن را رسمی کرده و پیراهن‌های جدید با نام این شرکت را برای فروش آماده ساخته‌اند. با این اوصاف، شاید بخواهید هر چه سریعتر این پیراهن‌های جدید را بخرید، اگر احیاناً برنامه‌ای برای پوشیدن لباس تیم محبوبتان در امارات متحده دارید!

اگر هنگام پوشیدن این لباس با نام قطر بر روی آن، دستگیر شوید، ممکن است با جریمه‌ای 110 هزار دلاری و یا 15 سال زندان مواجه شوید! بهترین کار این است که پیراهن تیم ملی قطر را نیز در خانه بگذارید.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
iman_khatar
پاسخ به: پوشیدن لباس بارسا در امارات 15 سال زندان به همراه دارد!
روانی شدن...البته توی کشور خودمون که تاحالا امتحان نکردم ولی احتمالا لباسی که یه ربطی به کشورای آمریکا و اسرائیل داشته باشه رو بپوشی باید منتظر باشی بیان بهت گیر بدن


شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ (۱۲:۲۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پوشیدن لباس بارسا در امارات 15 سال زندان به همراه دارد!
ديوانه ها.


شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ (۰:۲۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۱ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!