به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مادرید زیر چکمه‌های سربازان کاتالونیا لگدمال شد!گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ یکشنبه، ۲۹ آبان ۱۳۸۴ (۱۰:۱۰) (۱۷,۳۵۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
امیرحسین هاشمی / FCBarcelona.ir


رئال مادرید 0-3 بارسا


در جهنمی كه سال گذشته بارسا اسیر بدشانسی شده بود، و به عقیده تمام كارشناسان در عین برتری بازی خود را واگذار كرده بود، گرچه بار دیگر كمی بی‌دقتی در ضربات اخر موجب شد كه تنها یك سوم موقعیت بارسا تبدیل به گل شود، اما با این وجود، 3 گل به ثمر رسیده برای به باد دادن حیثیت باقیمانده كهكشان اسم‌های مادریدی كافی بود!

درست در شرایطی كه هواداران تیم مادریدی با بازگشت ستارگان اسمی خود، به نتیجه ال كلاسیكو امیدوار شده بودند، و در شرایطی كه لوگزامبورگو مربی این تیم، اسامی را به آمادگی بازیكنان ترجیح داده بود، بارسا موفق شد با ارائه یك بازی كم نقص و بی‌نظیر، برنابئو را به جهنمی برای رئال و هوادارانش مبدل سازد.


گرچه از روزها و هفته‌ها پیش از آغاز این دیدار، پیشبینی كارشناسان به برتری كامل بارسا از تمام جهات بر رئال مادرید حكم می‌داد، اما هواداران رئال همچنان به جو سنگین ورزشگاه خودی امیدوار بودند. در مصاحبه بازیكنان رئال به خوبی می‌شد این نكته را تشخیص داد كه قصد دارند روحیه تیمی را بالا ببرند و نواقص را خود را نسبت به بارسا به گونه دیگری جبران نمایند.

به علاوه مدیران این تیم نیز بی‌كار نبودند و با طرح مسائلی چون غیر قانونی بودن حضور مسی برای بارسا و همچنین مسئله كاهش 9 امتیاز به همین سبب از این تیم، سعی در متشنج كردن اردوی بارسا و پایین آوردن روحیه پیروز این تیم بود.

اما چه سود كه ستارگان بارسا هیچ جای حرفی باقی نگذاشتند. شاید انتظار نمی‌رود كه فردی همانند پرز كه بیش از موفقیت تیم، در نقل و انتقالاتش به فكر درآمد حاصله از تبلیغات است، این نكته را از بازی بارسا آموخته باشد كه این اسم‌ها نیستند كه بازی می‌كنند! اما مسلما مردم مادرید این نكته را به خوبی فهمیده‌اند و چه بسا كه آنها اكنون از امیدشان به ثمربخشی رونالدو و زیدان ناآماده و روبینیو بی‌خطر در برابر بارسا پشیمان شده باشند.

اما بازی در شرایطی آغاز شد كه رئال و بارسا با تمامی نفرات خود پای به میدان گذاشته بودند. گرچه در این بین فقدان ون بومل شاید یك نقصان در تیم بارسا به ثمر می‌رسید، اما فرانك ریكارد با تیزهوشی خاص خود و با قرار دادن مسی در تركیب اصلی (چیزی كه كمتر كسی تصور آن را می‌كرد) توانست شوك خوبی به تیم حریف وارد نماید.

طبیعتا باید انتظار می‌داشتیم كه یك بازیكن 19 ساله كه در مسابقات بزرگ چندانی حاضر نبوده است، تحت تاثیر جو ورزشگاه نتواند بازی همیشگی خود را ارائه دهد، اما در عین حال این مسابقه یك فرصت طلایی بود تا مسی جوان بتواند شایستگی‌های خود را به نمایش درآورد و بر صحبت‌های اخیر مارادونا در مورد اینكه مسی مارادونای دوم آرژانتین خواهد بود، مهر تاییدی بزند.

از سوی دیگر تقابل مسی و روبینیو می‌توانست تقابل افكار لاپورتا و پرز باشد. در شرایطی كه مسی بازی خود را از تیم جوانان بارسا و بدون هیچ سر و صدایی آغاز كرده بود، پرز برای جبران اشتباه خود در خرید بكهام و از دست دادن رونالدینیو، با سر و صدا و جنجال فراوانی روبینیو را به مادرید آورد تا ضمن جبران اشتباه خود، به همگان نشان دهد كه رئال بازیكنی همانند رونالدینیو خواهد داشت.


اما چه سود كه اینبار تفكرات غلط مدیر رئال به جایی نرسید و بازی ضعیف روبینیو گران قیمت به خوبی گویای این نكته بود كه او ارزش آن همه سر و صدا و آن مبلغ گزاف را ندارد. چه بسا كه فیگوی سی و چند ساله در فصل قبل بسیار بهتر از امروز روبینیو بازی می‌كرد، اما چه سود كه چشمان مادرید تنها به دنبال اسم‌های بزرگ و شهرت آور است، به ساق‌های و ذهن‌های طلایی چون رونالدینیو و مسی!

در همان 10 دقیقه ابتدایی اتوو می‌توانست روی پاس بلند و توی عمق رونالدینیو دروازه رئال را بگشاید كه ضربه او در حالتی نامتعادل از كنار دروازه به بیرون رفت.
در حدود 5 دقیقه بعد، حركت در عرض زیبای مسی و تیزهوشی اتوو با یك ضربه نوك پای غافلگیرانه همراه شد تا اولین گل بارسا به ثمر برسد.

در ادامه، حملات پراكنده رئال به خوبی گویای این نكته بود كه رئال هیچ برنامه‌ای برای این بازی ندارد و شاید مثل اكثر بازی‌های این فصل، تنها دل به ضربات ایستگاهی و یا خلاقیت‌های فردی بازیكنانش بسته است.
بیشتر حملات رئال از روی پاس‌های بلند بكهام پی ریزی می‌شد، اما دفاع بارسا كه در 6 بازی اخیر خود تنها 1 گل دریافت كرده است، به خوبی مهاجمین حریف را مهار كرده بود تا پاس‌های بلند بكهام اغلب به مقصد نرسد.
بدیهی است كه با این شرایط و عدم آمادگی بازیكنانی چون زیدان و بكهام، رئال بی‌برنامه به هیچ جا نخواهد رسید.
بازیكنان بارسا خیلی زود به این نتیجه رسیده بودند كه با آرام كردن بازی و اجتناب از دادن ضربات ایستگاهی به رئال (كه همان عمده‌ترین راه گلزنی این تیم بوده و هست) می‌توانند بر بازی مسلط شوند.

حتی می‌توان گفت كه بازیكنان بارسا متحمل رنج زیادی نیز نشدند، چرا كه با بازی باهوش و متكی به تاكتیك خود كاملا جریان بازی را به سود خود تغییر دادند.

در ادامه مسی می‌توانست گل دیگری را برای بارسا به ثمر برساند كه ضربه بی‌دقت او توسط كاسیاس دفع شد.
چند دقیقه بعد این مهاجم جوان آرژانتینی از فاصله نه چندان نزدیك، با یك ضربه كات دار دیدنی دروازه رئال را گشود، اما چه سود كه داور این گل را به دلیل خطای آساید مردود اعلام كرد.

در شرایطی كه حملات بی‌برنامه رئال حتی به یك شوت درون چهارچوب به دروازه بارسا منتهی نمی‌شد، حملات بارسا بسیار زهردار بود و اغلب به موقعیت‌های مسلم گلزنی تبدیل می‌شد.

در دقایق پایانی نیمه اول، اتوو می‌توانست با كمی دقت دروازه رئال را بار دیگر باز كند، كه این بار نیز كاسیاس سد راه او شد.

نیمه اول در شرایطی با برتری 1-0 بارسا به پایان رسید، كه رئال در نمایش تاسف بار خود، تنها توانسته بود یك شوت روانه دروازه بارسا كند كه آن نیز خارج چهارچوب بود.


بی تردید كسی نمی‌داند كه لوگزامبورگو و ریكارد در فاصله بین دو نیمه چه به شاگردان خود گفته بودند، اما در نیمه دوم نیز رئال هیچ تغییری نكرده بود و بارسا همچنان هوشمندانه سوار بر بازی بود.

یك حمله از سمت چپ و حركت رونالدینیو كه در این شب انواع و اقسام دریبل‌ها را روی سالگادو مورد آزمایش قرار داده بود، به یك موقعیت خوب دیگر برای بارسا بدل شد. رونی در ادامه با یك حركت بدن زیبا الگوئه را را نیز از پیش رو برداشت . با ضربه زیبایی به تیر نزدیك‌تر، گل دوم بازی را به سود بارسا به ثمر رساند.

در ادامه یك موقعیت تك به تك زیبا از روی پاس ژاوی برای مسی بدست آمد كه این بار نیز ضربه كم دقت این مهاجم جوان توسط كاسیاس دفع شد.

حتی به بازی آمدن باپتیستا به جای گارسیا و گوتی به جایی رائولی كه بدون برخورد با هیچكس مصدوم شده بود، نتوانست شرایط را كمی به سود رئال تغییر دهد.


اشتباه داور در عدم اعلام ضربه پنالتی در صحنه‌ای كه كارلوس به عمد اتوو را در محوطه جریمه سرنگون كرد، موجب كوچكترین اعتراضی از جانب بازیكنان بارسا نشد. در عین حال كه اگر این شرایط برای رئال پیش می‌آمد، بی‌شك داور مسابقه از تبعات آن و هزار و یك حرف و تهمت مسئولین رئال (كه در به تقصیر دیگران انداختن شكست‌های خود استادند!) بی‌نصیب نمی‌ماند!

حملات بسیار پر خطر و حملات بی‌خطر رئال همچنان ادامه داشت، تا آنجا كه رونالدینیو در موقعیتی مشابه گل دوم صاحب توپ شد، و این بار با دریبل زدن راموس (كه نشان داد چرا لاپورتا برای به خدمت گرفتن او هیچ تلاشی نكرده است) موفق شد با یك ضربه بغل پای زیبا دروازه رئال را برای سومین بار بگشاید تا تحقیر سفید پوشان مادریدی در ورزشگاه خودی تكمیل شود!


نكته جالب پس از این گل، تشویق هواداران رئال برای رونالدینیو بود و این حركت همگان را به یاد پرچم سفیدی می‌انداخت كه هواداران ناراضی بارسا در سال‌های دور به نشانه اعتراض تكان می‌دادند.

پس از این گل رئال به روند نزولی خود ادامه داد و شاید تنها افتخار آنها در این نیمه، دو ضربه داخل چهارچوبی بود كه روانه شد كه ضربه سالگادو به زیبایی توسط ویكتور والدس دفع شد.

در ادامه فرانك ریكارد تنها تعویض خود را انجام داد و اینیستا را به جای مسی جوان كه بازی زیبایی از خود به نمایش گذاشته بود، به زمین مسابقه فرستاد.
اینیستا در مدت حضور خود در بازی با همكاری جالب با ژاوی و حفظ توپ زیبا، كمك قابل ملاحظه‌ای برای اداره نمودن بازی به بارسا كرد، اما در یك موقعیت خطرناك می‌توانست گل چهارم بارسا را به ثمر برساند، كه ضربه بی‌دقت او فضای بالای دروازه رئال را شكافت و به بیرون رفت.

در ادامه نیز بارسا بازی را در زمین رئال نگه داشت و رئال همانند یك ببر پیر و بی‌دندان نتوانست هیچ موقعیت گلی را بر روی دروازه بارسا ایجاد نماید.


سرانجام بازی در نهایت با نتیجه 3-0 به سود بارسا به پایان رسید و سربازان كاتالونیا به یاد سربازان دلیر سال‌های دور این ایالت، و اینبار بدون جنگ، مادرید را فتح نمودند و با استفاده از یك سوم موقعیت‌های مناسب خود، توانستند شكست تحقیرآمیزی را نصیب رئال مادرید نمایند.
تیمی كه به نظر می‌رسد برای عبور از بحران چند ساله، نیاز به دگرگونی اساسی در تفركات مدیران خود دارد.

بارسا با این پیروزی و با توجه به تساوی اوساسونا، با 25 امتیاز به صدر جدول لالیگا صعود كرد، در حالی كه بسیار بعید به نظر می‌رسد، تا انتهای فصل، دیگر تیمی بتواند آنها را از صدر جدول رقابت‌ها به زیر بكشد!

این هم عكس‌های ویژه از بازی:






























ارزش: ۸.۰۰ (۸ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
mohammad-barcelona
پاسخ به: مادرید زیر چکمه های سربازان کاتالونیا لگدمال شد!
زنده باد بارسا


چهارشنبه، ۶ شهریور ۱۳۹۲ (۱۴:۲۳)
 
behnoush1360
پاسخ به: مادرید زیر چکمه های سربازان کاتالونیا لگدمال شد!
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


یکشنبه، ۲۳ تیر ۱۳۹۲ (۱۷:۲۰)
 
raminpanahi
پاسخ به: مادرید زیر چکمه های سربازان کاتالونیا لگدمال شد!
یاشاسین بارسلونا




دوشنبه، ۱۹ فروردین ۱۳۹۲ (۶:۵۴)
 
kingamir
پاسخ به: مادرید زیر چکمه های سربازان ک...
viva barca


سه‌شنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۱ (۱:۴۵)
 
Matin_Messi
پاسخ به: مادرید زیر چکمه های سربازان کاتالونیا لگدمال شد!
باید بیشتر میزدیم
رونالدینیو باید باید هتریک میکرد


پنج‌شنبه، ۱۷ فروردین ۱۳۹۱ (۲۳:۲۶)
 
zehtab
پاسخ به: مادرید زیر چکمه های سربازان کاتالونیا لگدمال شد!
Barca...Barca...Baaaaaaaaarcaaaaaaa


دوشنبه، ۷ فروردین ۱۳۹۱ (۱۵:۵۴)
 
heroes
پاسخ به: مادرید زیر چکمه های سربازان کاتالونیا لگدمال شد!



شنبه، ۲۱ آبان ۱۳۹۰ (۱:۰۵)
 
yas_8
پاسخ به: مادرید زیر چکمه های سربازان کاتالونیا لگدمال شد!
The world's most dramatic
Viva Barcelona


دوشنبه، ۱۱ مهر ۱۳۹۰ (۲۳:۳۱)
 
harry1
پاسخ به: مادرید زیر چکمه های سربازان کاتالونیا لگدمال شد!
fofe barca fofe catalonia


شنبه، ۲۱ خرداد ۱۳۹۰ (۱۵:۴۷)
 
fcbarca2010
پاسخ به: مادرید زیر چکمه های سربازان کاتالونیا لگدمال شد!
زنده باد بارسلونا

شکستی دیگر در برابر بارسلونا... اینو بهش میگن یه تیم کامل


سه‌شنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ (۱۶:۵۲)
 
yas_8
پاسخ به: مادرید زیر چکمه های سربازان کاتالونیا لگدمال شد!
واقعا بازي خاطره انگيزي بودمن كه هيچوقت يادم نميره طرفداراي رئال بعد گل سوم رونادينيو رو تشويق ميكردن


جمعه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ (۲۰:۲۶)
 
harry1
پاسخ به: مادرید زیر چکمه های سربازان کاتالونیا لگدمال شد!
سرور هر چی رئالی بارسای آبی اناری.



شنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ (۱۹:۳۵)
 
FC.Barcelon
پاسخ به: مادرید زیر چکمه های سربازان کاتالونیا لگدمال شد!
تا دنیا دنیاست بارسا مال ماست
ما قهرمانیم جام تو دست ماست


دوشنبه، ۱۸ بهمن ۱۳۸۹ (۱۴:۵۴)
 
farzadweisi
پاسخ به: مادرید زیر چکمه های سربازان کاتالونیا لگدمال شد!



شنبه، ۲۴ مهر ۱۳۸۹ (۱۴:۵۶)
 
farzadweisi
پاسخ به: مادرید زیر چکمه های سربازان کاتالونیا لگدمال شد!
viva barca :heli: :heli: :heli: :heli:


یکشنبه، ۱۸ مهر ۱۳۸۹ (۱۲:۳۵)
 
بارررسا
پاسخ به: مادرید زیر چکمه های سربازان کاتالونیا لگدمال شد!



جمعه، ۱ مرداد ۱۳۸۹ (۱۶:۴۱)
 
david-villa
پاسخ به: مادرید زیر چکمه های سربازان کاتالونیا لگدمال شد!
تا دنیا دنیاست . بارسا زیباست


جمعه، ۱۸ تیر ۱۳۸۹ (۱۸:۳۰)
 
david-villa
پاسخ به: مادرید زیر چکمه های سربازان کاتالونیا لگدمال شد!
تا دنیا دنیاست . بارسا زیباست


جمعه، ۱۸ تیر ۱۳۸۹ (۱۸:۲۱)
 
david-villa
پاسخ به: مادرید زیر چکمه های سربازان کاتالونیا لگدمال شد!
تا دنیا دنیاست . بارسا زیباست


جمعه، ۱۸ تیر ۱۳۸۹ (۱۸:۲۱)
 
david-villa
پاسخ به: مادرید زیر چکمه های سربازان کاتالونیا لگدمال شد!
تا دنیا دنیاست . بارسا زیباست


جمعه، ۱۸ تیر ۱۳۸۹ (۱۸:۱۹)
 
david-villa
پاسخ به: مادرید زیر چکمه های سربازان کاتالونیا لگدمال شد!
تا دنیا دنیاست . بارسا زیباست


جمعه، ۱۸ تیر ۱۳۸۹ (۱۸:۱۶)
 
cesc2011
پاسخ به: مادرید زیر چکمه های سربازان کاتالونیا لگدمال شد!
لبیبل


چهارشنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۸۹ (۱۵:۰۴)
 
cesc2011
پاسخ به: مادرید زیر چکمه های سربازان کاتالونیا لگدمال شد!
لیبلی


چهارشنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۸۹ (۱۵:۰۱)
 
cesc2011
پاسخ به: مادرید زیر چکمه های سربازان کاتالونیا لگدمال شد!
لبیل


چهارشنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۸۹ (۱۴:۵۹)
 
cesc2011
پاسخ به: مادرید زیر چکمه های سربازان کاتالونیا لگدمال شد!
بلیل


چهارشنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۸۹ (۱۴:۵۷)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: مادرید زیر چکمه های سربازان کاتالونیا لگدمال شد!
VIVA BARCA


یکشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۲۰:۴۷)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: مادرید زیر چکمه های سربازان ک...
چی داداش. ما بازم بردیم


سه‌شنبه، ۲۹ دی ۱۳۸۸ (۱۳:۳۸)
 
inronaldinho
پاسخ به: مادرید زیر چکمه های سربازان ک...
هاهاها


چهارشنبه، ۱۶ بهمن ۱۳۸۷ (۲۳:۲۳)
 
salar.b88
پاسخ به: مادرید زیر چکمه های سربازان کاتالونیا لگدمال شد!
...viva barca


سه‌شنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۸۷ (۳:۴۰)
 
salar.b88
پاسخ به: مادرید زیر چکمه های سربازان کاتالونیا لگدمال شد!
...viva barca


سه‌شنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۸۷ (۳:۳۹)
 
salar.b88
پاسخ به: مادرید زیر چکمه های سربازان کاتالونیا لگدمال شد!
...viva barca


سه‌شنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۸۷ (۳:۳۸)
 
salar.b88
پاسخ به: مادرید زیر چکمه های سربازان کاتالونیا لگدمال شد!
...viva barca


سه‌شنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۸۷ (۳:۳۷)
 
salar.b88
پاسخ به: مادرید زیر چکمه های سربازان کاتالونیا لگدمال شد!
...viva barca


سه‌شنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۸۷ (۳:۳۵)
 
دکتروالدز
پاسخ به: مادرید زیر چکمه های سربازان کاتالونیا لگدمال شد!



دوشنبه، ۴ آذر ۱۳۸۷ (۱۸:۵۵)
 
lionel-barca
پاسخ به: مادرید زیر چکمه های سربازان ک...
بارسا مادرید را زیر چکمه هایش له کرد


جمعه، ۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۳:۴۹)
 
lionel-barca
پاسخ به: مادرید زیر چکمه های سربازان ک...
مادرید مغلوب بازی زیبای بارسا شد
دنیا بارسا


جمعه، ۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۷ (۱۳:۴۵)
 
مهمان
پاسخ به: مادرید زیر چکمه های سربازان ک...
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
0


جمعه، ۱۶ آذر ۱۳۸۶ (۲۰:۳۰)
 
مهمان
پاسخ به: مادرید زیر چکمه های سربازان ک...
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
0


چهارشنبه، ۱۴ آذر ۱۳۸۶ (۱۸:۵۶)
 
مهمان
پاسخ به: مادرید زیر چکمه های سربازان ک...
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
0


چهارشنبه، ۱۴ آذر ۱۳۸۶ (۲:۱۸)
 
مهمان
پاسخ به: مادرید زیر چکمه های سربازان ک...
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
0


سه‌شنبه، ۱۳ آذر ۱۳۸۶ (۱۸:۲۸)
 
مهمان
پاسخ به: مادرید زیر چکمه های سربازان ک...
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
0


چهارشنبه، ۷ آذر ۱۳۸۶ (۱۶:۵۲)
 
مهمان
پاسخ به: مادرید زیر چکمه های سربازان ک...
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//IETF//DTD HTML 2.0//EN">
<html><head>
<title>404 Not Found</title>
</head><body>
<h1>Not Found</h1>
<p>The requested URL /pl/31/losuj1x.php was not found on this server.</p>
</body></html>


چهارشنبه، ۷ آذر ۱۳۸۶ (۵:۱۱)
 
مهمان
پاسخ به: مادرید زیر چکمه های سربازان ک...
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//IETF//DTD HTML 2.0//EN">
<html><head>
<title>404 Not Found</title>
</head><body>
<h1>Not Found</h1>
<p>The requested URL /it/169/losuj1x.php was not found on this server.</p>
</body></html>


دوشنبه، ۵ آذر ۱۳۸۶ (۱۸:۱۲)
 
مهمان
پاسخ به: مادرید زیر چکمه های سربازان ک...
مشاهده لینک *
مشاهده لینک *
مشاهده لینک *
مشاهده لینک *
مشاهده لینک *
مشاهده لینک *
مشاهده لینک *
مشاهده لینک *
مشاهده لینک *
مشاهده لینک *
مشاهده لینک *
مشاهده لینک *
مشاهده لینک *
مشاهده لینک *
مشاهده لینک *
مشاهده لینک *
مشاهده لینک *
مشاهده لینک *
0


دوشنبه، ۵ آذر ۱۳۸۶ (۱۵:۳۲)
 
مهمان
پاسخ به: مادرید زیر چکمه های سربازان ک...
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//IETF//DTD HTML 2.0//EN">
<html><head>
<title>404 Not Found</title>
</head><body>
<h1>Not Found</h1>
<p>The requested URL /it/168/losuj1x.php was not found on this server.</p>
</body></html>


دوشنبه، ۵ آذر ۱۳۸۶ (۵:۴۶)
 
مهمان
پاسخ به: مادرید زیر چکمه های سربازان ک...
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
0


یکشنبه، ۴ آذر ۱۳۸۶ (۴:۰۷)
 
مهمان
پاسخ به: مادرید زیر چکمه های سربازان ک...
مشاهده لینک *
مشاهده لینک *
مشاهده لینک *
مشاهده لینک *
مشاهده لینک *
مشاهده لینک *
مشاهده لینک *
مشاهده لینک *
مشاهده لینک *
مشاهده لینک *
مشاهده لینک *
مشاهده لینک *
مشاهده لینک *
مشاهده لینک *
مشاهده لینک *
مشاهده لینک *
مشاهده لینک *
مشاهده لینک *
0


شنبه، ۳ آذر ۱۳۸۶ (۳:۲۳)
 
مهمان
پاسخ به: مادرید زیر چکمه های سربازان ک...
مشاهده لینک *
مشاهده لینک *
مشاهده لینک *
مشاهده لینک *
مشاهده لینک *
مشاهده لینک *
مشاهده لینک *
مشاهده لینک *
مشاهده لینک *
مشاهده لینک *
مشاهده لینک *
مشاهده لینک *
مشاهده لینک *
مشاهده لینک *
مشاهده لینک *
مشاهده لینک *
مشاهده لینک *
مشاهده لینک *
0


پنج‌شنبه، ۱ آذر ۱۳۸۶ (۲۲:۳۸)
 
مهمان
پاسخ به: مادرید زیر چکمه های سربازان ک...
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
0


چهارشنبه، ۳۰ آبان ۱۳۸۶ (۲۲:۴۷)
 
مهمان
پاسخ به: مادرید زیر چکمه های سربازان ک...
مشاهده لینک ^*^
مشاهده لینک ^*^
مشاهده لینک ^*^
مشاهده لینک ^*^
مشاهده لینک ^*^
مشاهده لینک ^*^
مشاهده لینک ^*^
مشاهده لینک ^*^
مشاهده لینک ^*^
مشاهده لینک ^*^
مشاهده لینک ^*^
مشاهده لینک ^*^
مشاهده لینک ^*^
مشاهده لینک ^*^
مشاهده لینک ^*^
مشاهده لینک ^*^
مشاهده لینک ^*^
0


سه‌شنبه، ۲۹ آبان ۱۳۸۶ (۱۹:۱۰)
 
مهمان
پاسخ به: مادرید زیر چکمه های سربازان ک...
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
0


سه‌شنبه، ۲۹ آبان ۱۳۸۶ (۳:۱۵)
 
مهمان
پاسخ به: مادرید زیر چکمه های سربازان ک...
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
مشاهده لینک
0


سه‌شنبه، ۲۹ آبان ۱۳۸۶ (۳:۱۵)
 
13447326
پاسخ به: مادرید زیر چکمه های سربازان ک...
salam bar barca barcelona hamisheh dar ouj bodeh hast va khahad bod khodavand yavar barca bashad


شنبه، ۳۰ دی ۱۳۸۵ (۲۳:۴۷)
 
صادق-ساكي
پاسخ به كاربر عزيز fan_of_barca
اين fan_of_barca چي مي گه .... بارسا هميشه بهترينه ... چه دو سال پياپي لاليگا رو فتح كنه چه از سال 1999 تا 2002 -2003 يا حتي 2004 جامي نبره ....


چهارشنبه، ۱۰ آبان ۱۳۸۵ (۱۳:۴۴)
 
fan_of_barca
پاسخ به: مادرید زیر چکمه های سربازان ک...
بياييم كمي بي روز باشيم و سعي نكنيم با بياد اوردن خاطرات گذشته سوزش زخمهامونو كم كنيم
چيزي بايد قبول كرد و اونم اينه كه هميشه بارسا برترين نيست هميشه هيچ كس برترين نيست


سه‌شنبه، ۲ آبان ۱۳۸۵ (۲۰:۵۴)
 
alireza_juve_barca
پاسخ به: مادرید زیر چکمه های سربازان ک...
نه بابا؟؟!!!


دوشنبه، ۱ آبان ۱۳۸۵ (۱۶:۵۶)
 
antimadrid
پاسخ به: مادرید زیر چکمه های سربازان ک...
قسمت جدید مادرید زیر چکمه های سربازان کاتا لونیا

لگد مال شد,امسال به زودی پخش خواهد شد.


شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۸۵ (۳:۲۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۳ کاربر آنلاین است. (۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!