به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ لوانته vs بارساپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۸ (۱۲:۵۲) (۴۸۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


آبی و اناری‌ها به ورزشگاه سیوتات د والنسیا سفر کرده‌اند تا به امید کسب پیروزی و حفظ صدرنشینی خود در جدول، در جریان بازی‌های هفته ۱۲م لیگ به مصاف لوانته بروند. هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید اینجاست.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بعد از ظهر امروز ساعت ۱۸:۳۰ (به وقت ایران) بارسا به مصاف لوانته‌ای خواهد رفت که طی ۱۴ سال اخیر تنها یک شکست در ورزشگاه خانگی این تیم کسب کرده است.

آشنایی با رقیب

ورزشگاه: سیوتات د والنسیا
سرمربی: پاکو لوپز
عملکرد تیم در لالیگا (۲۰۱۹/۲۰): ۱۱ بازی، ۴ برد، ۲ تساوی، ۵ شکست، ۱۲ گل زده و ۱۳ گل دریافتی.
آبی و اناری پوش سابق تیم: اویر اولازابال

آمار مهم

لوانته طی ۲۶ بازی‌ای که در لالیگا مقابل بارسا صف آرایی کرده، تنها ۲ بار پیروز شده است (۲ برد، ۴ تساوی و ۲۰ باخت). هر دوی این پیروزی‌ها در خانه و با ۵ گل زده به دست آمده است (۵-۱ در اکتبر ۱۹۶۴ و ۵-۴ در می‌ ۲۰۱۸).

بارسا ۱۲ بازی از ۱۴ بازی اخیر لالیگایی خود مقابل لوانته را پیروز شده (۱ تساوی و ۱ شکست)؛ ۴۹ گل زده (میانگین ۳.۵ گل در هر بازی) و در ۱۰ بازی نیز کلین شیت کرده است.

لیونل مسی در بازی‌های لالیگایی خود مقابل لوانته بیش از سایر تیم‌های حاضر در این رقابت‌ پاس گل ارسال کرده است (۱۳). علاوه بر این او در یکی از بازی‌های جام حذفی ژانویه ۲۰۱۴ مقابل قورباغه‌ها سه پاس گل برای هم‌تیمی‌های خود فرستاد، این تنها باری بود که مسی توانست چنین کاری انجام دهد.

لوئیز سوارز در ۵ بازی از ۶ بازی خود مقابل لوانته در لالیگا گلزنی کرده است (۵ گل). او طی هر سه تقابل خود با این تیم در ورزشگاه سیوتات د والنسیا موفق به گلزنی شده است.

ارنستو والورده طی ۱۷ دیدار اخیر خود به عنوان سرمربی مقابل لوانته در لالیگا تنها ۲ شکست را تجربه کرده است (۱۰ برد، ۵ تساوی و ۲ شکست).

آخرین ملاقات دو تیم

پیروزی ۱-۰ بارسا در نیوکمپ در آوریل امسال با تک گل دقیقه ۶۹ لیونل مسی حاصل شد. در عوض در بازی برگشت در ورزشگاه شهر والنسیا، شاگردان والورده با سه گل از مسی، یک گل از سوارز و پیکه به یک برد پر گل دست یافتند.

لیست ۱۹ نفره

ارنستو والورده بعد از ظهر شنبه لیست مورد نظر خود برای این بازی را اعلام کرد:

تراشتگن، سمدو، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، تودیبو، آرتور ملو، سوارز، مسی، نتو، لنگله، گریزمن، آلبا، روبرتو، دی یونگ، ویدال، جونیور، پرز و فاتی.


دمبله، واگه و آلنیا به دلایل فنی و اومتیتی به علت مصدومیت این بازی را از دست داده‌اند.

پخش زنده

شما می‌توانید این بازی را راس ساعت ۱۸:۳۰ به صورت زنده از شبکه ورزش سیما تماشا کنید.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۲ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!