به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسلونا vs اتلتیکو مادریدپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۸ (۱۹:۰۹) (۲۴۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


آبی و اناری پوشان اکنون در عربستان سعودی حضور دارند و تا ساعاتی دیگر یکی از آزمون‌های سخت این فصلشان را مقابل اتلتیکو مادرید تجربه خواهند کرد. هر آنچه لازم است در مورد این بازی سوپر کاپ بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

کاتالان‌ها با هدف ثبت ۱۳مین قهرمانی خود در سوپر کاپ اسپانیا به عربستان سعودی سفر کرده‌اند.

برای اولین بار در تاریخ این رقابت‌ها، سوپر کاپ اسپانیا با حضور ۴ تیم برگزار می‌شود و بارسا اگر می‌خواهد شانس کسب این جام را - با پیروزی مقابل رئال مادرید در فینال - داشته باشد، امشب باید در نیمه نهایی از سد اتلتیکو عبور کند.

رقیب

اتلتیکو مادرید به عنوان نایب قهرمان لالیگا در فصل گذشته، در قالب جدید سوپر کاپ اسپانیا حضور به عمل آورده است‌.

در حال حاضر روخی بلانکوس‌ها با ۳۵ امتیاز در جایگاه سوم جدول لیگ هستند؛ ۵ امتیاز کمتر از بارسای صدرنشین. آن‌ها در این فصل تنها ۲ بار شکست خورده‌اند و در این بازی بدون توماس لمار و دیگو کاستا پا به میدان خواهند گذاشت.

آخرین دیدار

بارسا در تاریخ ۱ دسامبر به واندا متروپولیتانو رفت و با ۳ امتیازی که در مادرید به لطف تک گل مسی در دقیقه ۸۶ بازی، کسب کرد به خانه بازگشت.

این دو تیم تاکنون ۶ بار در دیدارهای سوپر کاپ اسپانیا به مصاف یکدیگر رفته‌اند و بارسا ۴ مرتبه موفق به شکست اتلتیکو شده است (۱۹۹۱، ۱۹۹۲، ۱۹۹۶ و ۲۰۱۳) در حالی که روخی بلانکوس‌ها تنها دو بار آبی و اناری‌ها مغلوب ساخته‌اند (۱۹۵۱ و ۱۹۸۵).

آمار جذاب

• لئو مسی بیشترین حضور (۱۱ بار) و بیشترین قهرمانی (۸ بار) را در این مسابقات تجربه کرده است.

• اتلتیکو مادرید دومین قربانی مورد علاقه مسی‌ست. این ملی‌پوش آرژانتینی تاکنون ۳۰ گل مقابل سفید و قرمزها در تمام رقابت‌ها به ثمر رسانده است؛ پیش از آن‌ها سویا با ۳۷ گل دریافتی از مسی در این امر پیشتاز است.

• دیگو سیمئونه تنها در ۲ بازی از ۲۶ بازی رسمی خود مقابل بارسا به عنوان سرمربی پیروز شده است (۲ برد، ۹ تساوی و ۱۵ باخت).

• مسی با ۱۳ گل زده برترین گلزن این مسابقات است.

• در حال حاضر ارنستو والورده دومین سرمربی باتجربه در بازی‌های سوپر کاپ اسپانیاست؛ او تاکنون ۳ بار با بارسا، ۲ بار با اتلتیک بیلبائو و ۲ بار با اسپانیول در این مسابقات حضور یافته و تنها یوهان کرویف با ۱۲ بازی از او جلوتر است. علاوه بر این، والورده دو بار قهرمان این سوپر کاپ شده است: در سال ۲۰۱۵ به همراه بیلبائو و ۲۰۱۸ به همراه بارسا. در صورت پیروزی در فینال، او نیز به رکورد پپ گواردیولا و کردیف با ۳ قهرمانی خواهد رسید.

لیست ۲۴ نفره

ارنستو والورده برای این نیمه نهایی سوپر کاپ اسپانیا مقابل اتلتیکو مادرید و فینال احتمالی، این بازیکنان را انتخاب کرده است: نلسون سمدو، جرارد پیکه، راکیتیچ، روبرتو، بوسکتس، تودیبو، سوارز، مسی، نتو، لنگله، واگه، گریزمن، آلبا، دی یونگ، ویدال، اومتیتی، فیرپو، پنه، پرز، پویگ، کایادو، آنسو فاتی، رونالد آرائوخو و تناس.‌تر استگن، ملو و دمبله به دلیل مصدومیت از همراهی با هم‌تیمی‌های خود باز ماندند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs اتلتیکو مادرید
قطعا دکتر پلن ویژه‌ای برای اتلتیکو داره.

«بدین به مسی بازی رو دراره».


پنج‌شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۸ (۲۱:۲۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۶۸ کاربر آنلاین است. (۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۶۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!