به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ ایبیزا vs بارساپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۸ (۱۷:۱۱) (۲۸۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بارسلونا اولین بازی جام حذفی فصل ۲۰۱۹/۲۰ خود را در یک دیدار جذاب در جزایر بالریک برگزار خواهد کرد. هر آنچه لازم است در مورد این بازی مهم بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بعد از کسب پیروزی ۱-۰ مقابل خرانادا در اولین بازی خود به عنوان سرمربی بارسلونا، دومین آزمون کیکه ستین اولین بازی تیمش در جام حذفی این فصل از رقابت‌هاست. مرحله یک شانزدهم نهایی این رقابت‌ها، صدرنشینان لالیگا را به جزایر بالریک فرستاده تا دیداری جذاب، برابر ایبیزا برگزار کنند؛ تیمی که برای اولین بار حضور در جام حذفی را تجربه می‌کند.

قالب جدید

بارسا به همراه ۳ تیم دیگری که در سوپر کاپ اسپانیا در عربستان سعودی حضور داشتند، برای شرکت در جام حذفی امسال از شرکت در مراحل مقدماتی معاف شدند و از دور یک شانزدهم نهایی به جمع سایر تیم‌ها خواهند پیوست.

هیچ یک از بازی‌ها، به جز نیمه نهایی، رفت و برگشتی نبوده و تک دور برگزار خواهد شد؛ به این صورت که همواره تیم‌هایی با لیگ دسته پایین‌تر، میزبان خواهند بود.


بازی کردن در زمین تیم‌های حاضر در لیگ‌های دسته پایین‌تر، آن طور که روی کاغذ به نظر می‌رسد، آسان نیست. در اوایل قرن حاضر که این مسابقات به صورت تک مرحله‌ای برگزار می‌شد، کاتالان‌ها طی ۵ سال، ۳ بار در مراحل ابتدایی توسط چنین تیم‌هایی حذف شد - فیگرس در ۲۰۰۱/۰۲، نووِلدا در ۲۰۰۲/۰۳ و گرامنت در ۲۰۰۴/۰۵.

اخبار تیم

ستین در مصاحبه پیش از بازی خود گفت که تعدادی از بازیکنانش در این بازی استراحت خواهند کرد - در واقع مسی و پیکه اصلاً با تیم به ایبیزا نرفتند و بوسکتس نیز محروم است.

کارلس پرز، ریکی پویگ، آبل رویز، آنسو فاتی و چومی همگی در لیست ۱۸ نفره سرمربی حضور دارند. با توجه به این که ستین به عنوان مربی جدید تمایل دارند تمام بازیکنان تحت اختیارش را محک بزند، به نظر می‌رسد این بازی فرصت ایده‌آلی برای آزمودن آن‌ها خواهد بود‌.


موضوع بحث برانگیز دیگری که راجع به این بازی وجود دارد این است که آیا ستین از نتو در بازی‌های این چنینی در جام حذفی استفاده خواهد کرد یا خیر. ستین روز سه شنبه در این مورد نیز گفت: «معمولاً تغییرات این چنینی نمی‌دهم. احتمال بیشتر این است که دروازبانان در هر دو رقابت لیگ و جام حذفی تغییر کنند».

چمن مصنوعی

بارسا امشب در ورزشگاه مونیسیپال بازی خواهد کرد؛ جایی که تمام بلیت‌هایش فروخته شده است. بنا بر افزایش تقاضا، این ورزشگاه ۲۰۰۰ صندلی موقت به تعداد صندلی‌های خود اضافه کرده است. مطلب دیگری که باید در رابطه با این ورزشگاه بدانید، مصنوعی بودن چمن آن است‌، چیزی که مرسوم و معمول نیست. اخیراً هم در این منطقه شاهد توفان گلوریا بودیم و بر همین اساس، احتمالاً باد و باران شدید نیز به مشکلات این بازی اضافه خواهد شد.


معرفی رقیب

این باشگاه جزیره‌ای طی سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است. آن‌ها اکنون در لیگ دیویژن ۲B حضور داشته و تاکنون قدرتمند ظاهر شده‌اند. سرمربی آن‌ها پابلو آلفاروست؛ ستاره سابق سویا که یک سال در بارسلونا بازی کرد و ۳ سال هم در راسینگ سانتادر در کنار ستین.

صعود به لیگ دسته دوم برای اولین بار در تاریخ این باشگاه، نکته بسیار امیدوار کننده‌ای‌ست. این که اکنون فرصتی برای محک زدن خود در برابر بهترین تیم جهان نسیبش شده، هیجان و شعف زیادی را به این باشگاه و سراسر ایبیزا تزریق کرده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ ایبیزا vs بارسا
به امید درخشش توله ها.


چهارشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۸ (۱۸:۱۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۴ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!