به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ بارسا vs لوانتهپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ (۱۱:۲۰) (۳۴۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بعد از شکست در والنسیا، حال وقت آن رسیده که با روحیه مثبتی که از پیروزی پر گل مقابل لگانس در جام حذفی به دست آوردیم، خود را در مسیر درست قهرمانی لیگ قرار دهیم. هر آنچه لازم است در مورد دیدار بارسلونا با لوانته بدانید، اینجاست.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

با کسب جواز حضور در نیمه نهایی جام حذفی مقابل لگانس، اکنون نوبت بازپس‌گیری صدر جدول لالیگاست که برای این کار باید بتوانیم لوانته را ساعت ۲۳:۳۰ (به وقت ایران) امشب از پیش رو برداریم.

اخبار تیم

اگر چه وضعیت عثمان دمبله خوب به نظر می‌رسد اما کیکه ستین در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی خود گفت که او هنوز کاملاً آماده نیست و در لیستش قرار نخواهد گرفت، لیستی که قرار بود صبح روز بازی اعلام شود.

آرتور ویدال در این هفته دچار یک مصدومیت جزئی شد اما سرمربی تاکید کرد که این یک مشکل بزرگ نیست و جای نگرانی وجود ندارد. لوئیز سوارز که بسیاری از بازی‌های از فصل را از دست داده و نتو هم در حال حاضر از مصدومیت ناحیه زانوی خود رنج می‌برد.


آمار کلیدی

لوانته تاکنون بارسلونا را طی ۳ بازی متوالی در سیوتات دی والنسیا شکست داده است اما داستان در نیوکمپ کاملاً متفاوت است؛ جایی که آن‌ها نه تنها هرگز موفق به پیروزی نشده‌اند بلکه به تساوی هم نرسیده‌اند. به امید حفظ این رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی.

لئو مسی حداقل یک بار در هر ۷ بازی اخیر مقابل لوانته در نیوکمپ گلزنی کرده است. با احتساب تمام بازی‌ها (اعم از خانگی و خارج از خانه) او طی ۱۰ بازی اخیر مقابل قورباغه‌ها، همواره یا گل زده و یا پاس گل ارسال کرده است.


لوانته در ۱۶ بازی اخیر خود قادر به کلین شیت کردن نبوده و علاوه بر این آن‌ها امشب به ورزشگاهی می‌آیند که تنها دو بار در ۹ دیدار اخیر خود در آن، گلزنی کرده‌اند.

با این وجود دروازبان لوانته، آیتور فرناندز تاکنون فصل ویژه‌ای را سپری کرده است. او ۸۴ سیو موفق داشته که از تعداد سیوهای تمام دروازبانان حاضر در این رقابت‌ها بیشتر است.

۷ سال پیش، بارسا لوانته را ۷-۰ شکست داد. این پرگل‌ترین شکست میهمانان امشب نیوکمپ طی ۴۹۹ بازیشان لالیگاست و این یعنی سفر امشب آنها به نیوکمپ، ۵۰۰مین بازی لالیگاییشان خواهد بود.

۵ دیدار اخیر

۲۰۱۹/۱۱/۰۲ (لالیگا): لوانته ۳-۱ بارسلونا (مسی)
۲۰۱۹/۰۴/۲۷ (لالیگا): بارسلونا ۱-۰ لوانته (مسی)
۲۰۱۹/۰۱/۱۷ (جام حذفی): بارسلونا ۳-۰ لوانته (دمبله۲، مسی)
۲۰۱۹/۰۱/۱۰ (جام حذفی): لوانته ۲-۱ بارسلونا (کوتینیو)
۲۰۱۸/۱۲/۱۶ (جام حذفی): لوانته ۰-۵ بارسلونا (سوارز، مسی ۳، پیکه)


۵ بازی اخیر هر یک از دو تیم

بارسلونا ۵-۰ لگانس (جام حذفی)
والنسیا ۲-۰ بارسلونا (لالیگا)
ایبیزا ۱-۲ بارسلونا (جام حذفی)
بارسلونا ۱-۰ خرانادا (لالیگا)
بارسلونا ۲-۳ اتلتیکو مادرید (سوپر کاپ اسپانیا)


اوساسونا ۲-۰ لوانته (لالیگا)
سویا ۳-۱ لوانته (جام حذفی)
لوانته ۰-۱ آلاوز (لالیگا)
رئال جین ۱-۱ لوانته (جام حذفی)
اتلتیکو مادرید ۲-۱ لوانته (لالیگا)


نقطه نظرات سرمربیان

کیکه ستین، سرمربی بارسا: «لوانته اخیراً نتایج خوبی نگرفته در حالی که وضعیت ما در بازی قبل فوق‌العاده بود، اگر چه همیشه جای پیشرفت وجود دارد. اما لوانته تیم خطرناکی‌ست و اگر در فرم خود باشد، می‌تواند به تیم‌ها ضربه بزند. همان طور که اخیراً در همین فصل مقابل بارسا این کار را انجام دادند».


پاکو لوپز، سرمربی لوانته: «هیچ‌کس در این فصل در نیوکمپ نبرده است. آنچه ما باید انجام دهیم رقابتی بودن و انجام درست کارهاست و این که خودمان باشیم. ما باید کاری را انجام دهیم که تا دقیقه ۸۰ بازی قبل انجام دادیم (بازی گذشته لوانته مقابل اوساسونا بود که با دو گل در دقایق ۸۰ و ۸۱ به شکست ۲-۰ ختم شد)».

پخش زنده

این بازی ساعت ۲۳:۳۰ امشب به طور زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Montazer_59
پاسخ به: پیش‌بازی؛ بارسا vs لوانته
ان شاءالله که امشب هم مثل بقیه بازی های توی نیوکمپ بازی رو میبریم و یه بازی زیبا میکنیم


یکشنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ (۱۱:۵۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۹۹ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۹۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!