به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی: بارسا vs سوسیدادپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ (۱۳:۲۰) (۲۴۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بارسا امشب با هدف پیروزی مقابل رئال سوسیداد، تیمی که اکنون جواز حضور در فینال جام حذفی را در اختیار دارد، به نبرد در نیوکمپ خواهد پرداخت. هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید، اینجاست.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا امشب ساعت ۲۱:۰۰ (به وقت ایران) در نیوکمپ میزبان رئال سوسیداد خواهد بود و بعد از شکست در ال کلاسیکو، حال ستین و شاگردانش بیش از پیش به ۳ امتیاز این بازی نیاز دارد. کاتالان‌ها اکنون با یک امتیاز کمتر از لاس بلانکوسِ صدرنشین، در جایگاه دوم جدول لالیگا قرار دارند و امشب برای بازپس‌گیری صدر جدول به نبرد با سفید و آبی‌پوشان خواهند رفت.

آشنایی با رقیب

رئال سوسیداد در حال حاضر در فرم خوبی قرار دارد و چهارشنبه شب نیز با پیروزی مقابل میراندس، خود را به فینال جام حذفی اسپانیا رساند. در لیگ، آن‌ها با ۴۳ امتیاز در رده ششم هستند و تنها دو امتیاز کمتر از ختافه دارند؛ تیمی که اکنون خود را در لیگ قهرمانان اروپای فصل بعد می‌بیند.

ایمانول آلگواسیل و شاگردانش، چهار بازی از پنج بازی خانگی اخیر خود را پیروز شده‌اند اما روند نتیجه‌گیریشان در بازی‌های خارج از خانه، چندان جالب نیست: تنها یک برد در چهار بازی. با این حال باید خاطرنشان کرد که آن‌ها با کسب ۱۷ امتیاز از ۳۶ امتیاز ممکن، تا اینجای فصل پنجمین تیم برتر لیگ در بازی‌های خارج از خانه هستند.

رئال سوسیداد در آخرین بازی خود در لیگ، با تک گل عدنان یانوزای ۱-۰ وایادولید را شکست داد. البته برترین گلزن این تیم باسکی، مهاجم خوش‌فرم برزیلیشان، ویلیان ژوزه با ۸ گل زده در ۲۴ بازی است. سوسیداد با ۴۳ گل زده (۱۹ گل کمتر از بارسا) همچنین سومین تیم گلزن این لیگ در فصل جاری است. این دو تیم کاتالانی و باسکی از جنبه تدافعی شرایط مشابهی دارند؛ زیرا هر دو در رده هفتم جدول گل‌های دریافتی لالیگا (۳۱ گل) هستند.

آخرین دیدار دو تیم

آخرین باری که بارسا و رئال سوسیداد با هم رو به رو شدند، به ۱۴ دسامبر ۲۰۱۹ باز می‌گردد. در آن دیدار، آبی و اناری‌ها تنها یک امتیاز از سفر خود به ایالت باسک کسب کردند.


می‌توان به نتیجه بازی امشب امیدوار بود؛ نتایج کسب شده در دیدارهای شنبه شب نیوکمپ طی دو دهه اخیر، خود گواه این مدعاست (۲۱ برد، شامل ۱۲ کلین شیت، در ۲۱ بازی). در واقع رئال سوسیداد از ۷۲ دیدار لالیگایی خود در نیوکمپ، تنها ۳ بار موفق به کسب پیروزی شده است. با احتساب تمام رقابت‌ها این آمار به ۳ برد در ۷۹ بازی تغییر پیدا می‌کند.

آمار و ارقام

• آخرین باری که رئال سوسیداد در نیوکمپ گلزنی کرد به آپریل ۱۹۹۵ باز می‌گردد (۱-۱).

• بارسا در ۲۵ بازی اخیر خود در لیگ به عنوان تیم میزبان، هرگز شکست نخورده است (۲۳ برد و ۲ تساوی) و تنها یک بار از گلزنی در این بازی‌ها محروم مانده است (در تساوی ۰-۰ در دسامبر ۲۰۱۹ مقابل رئال مادرید).


• لئو مسی در ۲۳ بازی اخیر خود مقابل رئال سوسیداد در تمام رقابت‌ها، روی ۲۴ گل نقش مستقیم داشته است (۱۵ گل و ۹ پاس گل).

• رئال سوسیداد اکنون تنها ۲ امتیاز تا رسیدن به محدوده کسب جواز حضور در لیگ قهرمانان فاصله دارد. آخرین باری که آن‌ها در لیگ قهرمانان بازی کردند به فصل ۲۰۱۳/۱۴ باز می‌گردد، زمانی که آنتوین گریزمن در تیم آن‌ها بود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۵۱ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۵۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!