به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آیا طلسم می‌شکند؟بارسلونا
فرستنده حسین پورنوغانیان در تاريخ یکشنبه، ۱۳ آذر ۱۳۸۴ (۲۳:۴۱) (۱,۱۵۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
- طلسم ال مادریگال می‌شكند؟

آیا طلسم می‌شکند ؟
ال موندودپورتیوو: هشت پیروزی متوالی، حقیقتاً ستودنی به نظر می‌رسد، اما گمان می‌رود رساندن این عدد به ۹ تا حد زیادی دشوار باشد! شاید عده‌ای عدم امتیاز گرفتن بارسا در ال مادریگال را در سه فصل اخیر، مهمترین عامل در عدم توفیق كاتالانها در دیدار امشب بدانند، اما فاكتور اصلی در ناكامی احتمالی آبی و اناری پوشان، خستگی بیش از حد بازیكنان است.

آنها پس از آنكه شنبه موفق شدند ریسینگ سانتاندر را خرد كنند، دیداری دوستانه را نیز دوشنبه برگزار كردند تا به نوعی از نظر فیزیكی با مشكل مواجه باشند. فرانك رایكارد از تیم پزشكی درخواست كرده تا هر طور شده، بازیكنان را در شرایط مطلوب قرار دهند، چرا كه علاوه بر دیدار دشوار مقابل ویارئال، سه شنبه نیز بارسا باید مقابل اودینزه در لیگ قهرمانان صف آرایی كند، دیداری كه برخلاف تیم ایتالیایی، برای بارسا كاملاً بی‌اهمیت است، اما آنها نمی‌خواهند ركورد شكست ناپذیری خود در این تورنمنت را از دست بدهند.


در این میان مسأله‌ای دیگر كه می‌تواند جلب نظر كند، سرماخوردگی رایكارد است. شاید او در ال مادریگال حاضر نشود و با موبایل با هنك تن كاته، ارتباط برقرار سازد، دقیقاً مانند آنچه در آخرین جلسه تمرینی بارسا دیده شد و رایكارد با تلفن همراه، چند مرتبه شرایط را بررسی كرد. نبرد نابرابر رونالدینیو در بهترین وضعیت ممكن برای بارسا به میدان می‌رود، اما در سوی دیگر خوان رومن ریكلمه در شرایطی گام به میدان می‌گذارد كه به تازگی از بند مصدومیت رها شده است.

ساموئل اتوئو نیز عملاً در فرم مطلوبی قرار دارد، ولی دیه گو فورلان، بهترین گلزن فصل گذشته لالیگا هنوز آمادگی‌اش را بازنیافته و به احتمال فراوان در این دیدار نیز غایب خواهد بود تا ویارئال نسبت به میهمان نامدار خود، شرایط دشوارتری را تجربه كند. به این مسأله می‌توان وضعیت متفاوت دو تیم در لیگ قهرمانان را اضافه كرد. بارسا بابت صعود به عنوان تیم نخست، هیچ دغدغه‌ای ندارد، اما مجموعه تحت هدایت پیگرینی برای بقا در این تورنمنت، باید در خانه، سه امتیاز از لیل بگیرد، بنابراین بخش اعظمی از تمركزش معطوف دیدار چهارشنبه است و همین مسأله می‌تواند روی كیفیت بازی میزبان تأثیر بگذارد.

شرایط عملاً به سود بارسا به نظر می‌رسد، تیمی كه نشان داده برایش تفاوتی نمی‌كند در نوكمپ بازی كند یا خانه حریفان و حال نیز این احتمال وجود دارد كه ال مادریگال نیز فتح شود، هر چند آمار ویارئال در دیدارهای گذشته، درصد این احتمال را بسیار كم نشان می‌دهد.

ویارئال از ۲۱ سپتامبر كه ۲ بر یك مغلوب سلتاویگو شد، ۹ دیدار را بدون شكست پشت سرگذاشته، اما روند بارسا نیز قابل توجه به نظر می‌رسد. ۱۰ دیدار بدون شكست پس از مغلوب شدن در وینسته كالدرون. با این اوصاف، شرایط تا حد زیادی نابرابر به نظر می‌رسد، اما ویارئال كه با پیگرینی به قدرتی جدید در اسپانیا بدل شده، نشان داده راه مقابله با تیم‌های بزرگ را به خوبی بلد است و می‌تواند حتی در بدترین شرایط، بهترین نتایج را مقابل آنها بگیرد.

نگاه آماری در شش فصل اخیر، بارسا دو مرتبه در ال مادریگال پیروز شده، یك مرتبه به تساوی رسیده و سه بار نیز طعم شكست را چشیده كه به سه فصل اخیر و تحت هدایت آنتیچ و رایكارد بر می‌گردد. در این شش دیدار، بارسا ۹ مرتبه به گل رسیده و در سوی دیگر ویارئال توانسته ۱۳ بار تور دروازه كاتالانها را به لرزه درآورد. ویارئال امیدوار است كه بتواند امشب، شمار پیروزی‌های متوالی خانگی‌اش برابر بارسا را به عدد چهار برساند، اما رایكارد نیز به دنبال آن است تا نوار ناكامی‌هایش در ال مادریگال را قطع كند، حتی اگر خود روی نیمكت حضور نداشته باشد!

با تشکر : حسین پورنوغانیان
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: آیا طلسم می شکند؟
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


دوشنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۲ (۱۶:۱۱)
 
raminpanahi
پاسخ به: آیا طلسم می شکند؟
یاشاسین بارسلونا




دوشنبه، ۱۹ فروردین ۱۳۹۲ (۷:۰۰)
 
kingamir
پاسخ به: آیا طلسم می شکند؟
viva barca


سه‌شنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۱ (۴:۳۱)
 
heroes
پاسخ به: آیا طلسم می شکند؟



شنبه، ۲۱ آبان ۱۳۹۰ (۱:۳۰)
 
harry1
پاسخ به: آیا طلسم می شکند؟
fofe barca fofe catalonia


شنبه، ۲۱ خرداد ۱۳۹۰ (۲۱:۱۲)
 
fcbarca2010
پاسخ به: آیا طلسم می شکند؟
به امید شکست طلسم...

میبریم...


سه‌شنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ (۱۷:۰۰)
 
harry1
پاسخ به: آیا طلسم می شکند؟
fofe barcelona fofe catalon


یکشنبه، ۲۴ بهمن ۱۳۸۹ (۲۳:۴۲)
 
farzadweisi
پاسخ به: آیا طلسم می شکند؟



شنبه، ۲۴ مهر ۱۳۸۹ (۱۵:۰۴)
 
farzadweisi
پاسخ به: آیا طلسم می شکند؟
viva barca :heli: :heli: :heli: :heli:


یکشنبه، ۱۸ مهر ۱۳۸۹ (۱۲:۴۴)
 
بارررسا
پاسخ به: آیا طلسم می شکند؟
زنده باد بارسلونای کبیر


جمعه، ۱ مرداد ۱۳۸۹ (۱۶:۴۶)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: آیا طلسم می شکند؟
VIVA BARCA


یکشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۲۰:۵۱)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: آیا طلسم می شکند؟
میشکنه خوبم میشکنه


سه‌شنبه، ۲۹ دی ۱۳۸۸ (۱۳:۵۱)
 
inronaldinho
پاسخ به: آیا طلسم می شکند؟
به نهمین برد هم می رسیم


پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۸۷ (۱۲:۱۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۷ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!