به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ مایورکا vs بارساپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ (۱۴:۰۷) (۲۳۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بعد از سه ماه تعطیلی، از دیروز لالیگا بازگشته و نیمه شب امشب نیز کاتالان‌ها برای برگزاری اولین بازی خود از بین ۱۱ بازی‌ باقی‌مانده، به جزایر بالئاریک سفر خواهند کرد. هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بعد از یک وقفه ۹۸ روزه به علت درگیری با بحران کوید ۱۹، بامداد امشب، ساعت ۰۰:۳۰ (به وقت ایران) بارسلونا به رقابت خود در لالیگا ادامه خواهد داد.

مصاف با مایورکا، اولین بازی متفاوتی خواهد بود که فعلاً معلوم نیست چند تای دیگر از آن‌ها را باید تجربه کنیم؛ مشهودترین تفاوت این بازی‌ها، عدم حضور هواداران در ورزشگاه خواهد بود. همچنین پروتکل‌های بهداشتی دقیقی، قبل، حین و بعد از بازی رعایت خواهد شد به طوری که بازیکنان حتی حق ندارند در ابتدای بازی به همدیگر دست بدهند.


یکی از مزیت‌هایی که به دلیل این شرایط غیرمعمول به تیم‌ها داده شده است، اجازه آن‌ها برای انجام ۵ تعویض از لیست ۲۳ نفره‌شان خواهد بود - البته این ۵ تعویض تنها در ۳ نوبت می‌تواند انجام شود.

کجا بودیم؟

بعد از سه ماه بی‌فوتبالی، احتمالاً هواداران وضعیت تیم‌ پیش از شروع قرنطینه را فرموش کرده و نیاز به یادآوری داشته باشند. علی رغم از دست دادن صدر جدول بعد از شکست در ال کلاسیکو، یک هفته بعد بارسا با پیروزی ۱-۰ مقابل رئال سوسیداد و به لطف شکست رئال مادرید در بتیس در جریان‌ بازی‌های همان هفته لیگ، مجدداً صدرنشین شد. این دو تیم مدعی بعد از آن هیچ بازی‌ای برگزار نکردند و حال ۱۱ بازی باقی مانده از این فصل، تعیین کننده قهرمان لالیگا خواهد بود.

مایورکا اما پیش از آغاز تعطیلی بازی‌ها، عملکرد خوبی داشت اما این برای فرار از منطقه سقوط جدول، کافی نبود.

اخبار تیم

یافتن نکات مثبت در مورد بحران کوید ۱۹ کار دشواری است اما همین وقفه باعث شد سوارز، که پیش‌بینی شده بود تا پایان فصل خانه‌نشین شود، به طور کامل ریکاوری خود را به پایان برساند و بتواند در بازی‌های باقی مانده تیمش شرکت کندگ با این حال عثمان دمبله همچنان درگیر مصدومیت همسترینگ پایش است.

نگرانی‌هایی هم در مورد مصدومیت جزئی مسی ایجاد شده بود که خوشبختانه جدی نبود و او بی‌هیچ تردیدی در برنامه ستین برای ادامه فصل جای خواهد داشت. کلمنت لنگله این بازی را به دلیل محرومیت از دست خواهد داد.


آیا می‌دانستید؟

بارسلونا طی ۱۱ بازی‌ای که تاکنون در مایورکا برگزار کرده، ۱۰ بار پیروز شده است. با احتساب بازی‌های خانگی و خارج از خانه مقابل این تیم، کاتالان‌ها رکورد ۶ برد متوالی را با میانگین ۴ گل زده در هر بازی در اختیار دارند. نزدیک‌ترین این بازی‌ها نیز به پیروزی ۵-۲ در اوایل همین فصل در نیوکمپ باز می‌گردد.

بارسا در ۵ بازی خارج از خانه لالیگایی خود تنها ۲ گل دریافت کرده است.


لئو مسی در هر ۶ بازی اخیر خود مقابل مایورکا گلزنی کرده و ۱۱ گل زده شامل دو هت‌تریک به ثمر رسانده است.

نقطه نظرات کیکه ستین

مسی: «او در فرم خوبی قرار دارد. مشکلات جزئی فیزیکی داشت بنابراین کمی محتاطانه به او تمرین دادیم. این کار هم دلیل مهم خود را داشت زیرا اگر او را برای ۲ هفته از دست بدهیم، به معنای از دست دادن او برای ۴ بازی خواهد بود».


آماده‌سازی: «من فکر می‌کنم هر سرمربی‌ای یک هفته دیگر هم برای آماده کردن بازیکنانش نیاز دارد زیرا تعداد زیادی از جلسات تمرینی ما به صورت معمول برگزار نشد. اما این شرایط برای همه یکسان است».

لوئیز سوارز: «مطمئنم که او می‌تواند از اولین بازی کار خود را شروع کند اما اینکه از همان ابتدا ۹۰ دقیقه به او بازی دهیم کار احمقانه‌ای است. نباید ریسک کنیم‌».


قانون ۵ تعویض: «گاهی اوقات می‌تواند به ضرر ما باشد و گاهی هم به سود ما. بستگی به چگونگی روند بازی دارد».

مارتین بریتویت: «بعضی بازیکنان فرصت بیشتری نسبت به بقیه خواهند داشت. این مسائل بستگی به عملکرد خودشان دارد. مسئله این است که سوارز خود را اثبات کرده اما بریتویت همچنان در حال انجام این کار است».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۰ کاربر آنلاین است. (۲۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!