به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسا vs اتلتیک بیلبائوپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۳ تیر ۱۳۹۹ (۱۵:۳۶) (۲۱۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


ساعت ۰۰:۳۰ (به وقت ایران) بامداد فردا، تیمی که در این فصل موفق شده ۲ بار بارسا را شکست دهد، میهمان نیوکمپ خواهد بود. هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بعد از کسب تساوی بدون گل در خاک سویا و با پیروزی رئال مادرید مقابل سوسیداد، بارسا جایگاه خود را در صدر جدول از دست داد. البته در حال حاضر هر دو تیم در جدول ۶۵ امتیازی هستند اما مادریری‌ها به لطف کسب نتیجه بهتری در بازی‌های رو در روی دو تیم اکنون جایگاه نخست را از آن خود کرده است.

مانند مصاف با لگانس، در این بازی هم هواداران حضور نخواهند داشت و غیبت یار دوازدهم تیم، مطمئناً این چالش را سخت‌تر خواهد کرد.

اخبار تیم

فرانکی دی یونگ به علت مصدومیت از ناحیه ماهیچه سولئوس در کنار دمبله و روبرتو لیست مصدومین تیم را تشکیل می‌دهند. اگر چه هستند افرادی که جای او در تیم پر کنند اما عدم حضورش در هط میانی حتماً حس خواهد شد. خبر خوب اینکه ساموئل اومتیتی محرومیت خود را گذرانده و در این بازی حضور خواهد داشت‌. مورر و کوئنکا از بارسا ب هم در این بازی حضور خواهند داشت.

آشنایی با رقیب

در دومین فصل مربیگری گایزکا گاریتانو در این تیم است، شاگردانش توانستند در ماه فوریه بارسا را در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا، از حضور در ادامه این رقابت‌ها محروم کنند - البته به لطف گل به خودی بوسکتس در وقت‌های تلف شده.

اتلتیک تمام بازی‌های لالیگایی خود در ماه فوریه را واگذار کرد اما در ۵ بازی بعد از آن‌، همواره شکست ناپذیر ظاهر شده است. با این شرایط، آن‌ها اکنون در جایگاه نهم جدول را به خود اختصاص داده‌‌اند و هنوز هم درگیر کسب جواز صعود به لیگ اروپای فصل آینده هستند.

۵ بازی اخیر در لیگ

اتلتیک ۱-۰ ویارئال
وایادولید ۱-۴ اتلتیک
اتلتیک ۱-۱ اتلتیکو مادرید
ایبار ۲-۲ اتلتیک
اتلتیک ۱-۰ رئال بتیس


لیست برترین گلزنان آن‌ها (لیگ و جام حذفی) در این فصل بدین شرح است: رائول گارسیا (۱۰)، ایناکی ویلیامز (۹)، ایکر مونیان (۶)، یوری برچیچه (۶).

بازی‌های پیشین دو تیم

بارسا علاوه بر شکست در جام حذفی مقابل این تیم، در اولین بازی این فصل هم ۱-۰ در سن مامس شکست خورد. باسکی‌ها طی ۳ بازی اخیر خود مقابل کاتالان‌ها هیچ گلی دریافت نکرده‌اند. البته هیچ یک از این ۳ بازی در نیوکمپ نبوده و آخرین بازی دو تیم در این ورزشگاه به تساوی ۱-۱ ختم شد؛ روزی که نوار ۱۴ پیروزی متوالی خانگی بارسلونا در لیگ پایان یافت.

با وجود عملکرد خوب خود در بازی‌های اخیر مقابل آبی و اناری‌ها، اتلتیک از سال ۲۰۰۱ هیچ یک از بازی‌های خود در نیوکمپ را پیروز نشده است.

۵ دیدار اخیر دو تیم

۲۰۲۰/۰۲/۰۶ (جام حذفی): اتلتیک ۱-۰ بارسلونا
۲۰۱۹/۰۸/۱۶ (لالیگا)؛ اتلتیک ۱-۰ بارسلونا
۲۰۱۹/۰۲/۱۰ (لالیگا): اتلتیک ۰-۰ بارسلونا
۲۰۱۸/۰۹/۲۹ (لالیگا): بارسلونا ۱-۱ اتلتیک
۲۰۱۸/۰۳/۱۸ (لالیگا): بارسلونا ۲-۰ اتلتیک

آیا می‌دانستید؟


• کیکه ستین به عنوان سرمربی تنها یکی از بازی‌های خود مقابل اتلتیک پیروز شده است، آن هم در سال ۲۰۱۶ زمانی که هدایت لاس پالماس را بر عهده داشت.

• لئو مسی طی ۱۱ بازی اخیر خود مقابل این تیم در نیوکمپ یا پاس گل داده و یا گلزنی کرده است.

• بارسلونا در ۴ بازی اخیر خود کلین شیت کرده و ۶ گل به ثمر رسانده است.

• آخرین باری که بارسلونا نتوانسته در یک بازی خانگی لالیگایی مقابل بیلبائو به گل برسد، به سال ۱۹۸۵ باز می‌گردد؛ زمانی که شاید بسیاری از مخاطبان فعلی این متن به دنیا نیامده بودند!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۷ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!