به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ بارسا vs اوساسوناپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۶ تیر ۱۳۹۹ (۱۶:۰۵) (۱۹۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


ساعت ۲۳:۳۰ (به وقت ایران) امشب، کاتالان‌ها باید مقابل تیمی صف‌آرایی کنند که بعد از سپری کردن دو فصل متوالی در سگوندا دیویژن، امسال مجدداً به لالیگا بازگشتند و تا اینجا نیز عملکرد نسبتا خوبی داشته‌اند. هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا امشب در حالی بازی یکی مانده به آخر فصل ۲۰۱۹/۲۰ لالیگای خود را برگزار خواهد کرد که می‌داند احتمال قهرمانی‌اش در حال رنگ باختن است. حال تنها کاری که آن‌ها می‌توانند انجام دهند این است که هر دو بازی باقی مانده خود را پیروز شوند و امیدوار باشند در بازی‌های رئال مادرید معجزه‌ای رخ دهد - معجزه‌ای که توانایی مقابله با حمایت داوران را داشته باشد!

تنها دو بازی تا پایان فصل باقی است و رئال با ۴ امتیاز اختلاف صدر نشین. البته با توجه به اینکه رئال مادرید در بازی رو در رو پیروز شد، در صورتی که دو تیم با امتیازاتی برابر فصل را به پایان برسانند، این لاس بلانکوس‌ها هستند که جام قهرمانی را بالای سر خواهند برد. این یعنی:

در وهله اول بارسا باید در هر دو بازی پیش رو پیروز شود تا امیدش را برای قهرمانی حفظ کند. اما از طرفی رئال مادرید نیز باید حداقل یکی از بازی‌هایش را واگذار کند و در دیگری نهایتاً به تساوی دست یابد. در صورتی که شاگردان زیدان در یکی از این دو بازی نیز پیروز شوند، قهرمان خواهند شد.


باید به معجزه‌ها ایمان داشت اما این بار برآورده کردن خواسته هواداران بارسا کمی دشوار است. بازی امشب این دو تیم و نیز بازی آخرشان هر دو همزمان برگزار خواهند شد. رئال مادرید امشب در خانه مقابل ویارئال و در بازی بعدی مقابل لگانس صف‌آرایی خواهد کرد.

اخبار تیم

بارسا برای این بازی با غیبت هر سه بازیکن فرانسوی خود یعنی گریزمن، دمبله و اومتیتی به علت مصدومیت مواجه است‌. خبر خوب اینکه آرتور ملو و فرانکی دی یونگ هر دو چراغ سبز پزشکی را دریافت کرده‌اند در حالی که انسو فاتی نیز محرومیت خود را پشت سر گذاشته است.


مثل همیشه کیکه ستین تعدادی از بازیکنان بارسا ب را در لیست مصاف امشب قرار داده است: ریکی پوچ، انسو فاتی، آرائوخو و آرنائو تناس.

آشنایی با رقیب

اوساسونا، تیمی از ایالت ناوارا طی ۴ دهه اخیر حضور نامنظمی در لالیگا داشته است. البته آن‌ها در فصل گذشته به عنوان قهرمان سگوندا دیویژن به لالیگا صعود کردند.

آن‌ها در این فصل عملکرد خوبی داشتند و تاکنون مجموعاً نتایجی بسیار بهتر از آنچه برای جلوگیری از سقوط دوباره نیاز داشت، کسب کرده است. اوساسونا طی ۶ بازی اخیر خود ۴ برد، ۱ تساوی و ۱ شکست کرده است. چهار بازی قبلی این تیم به ترتیب شامل پیروزی ۲-۰ مقابل ایبار، تساوی ۰-۰ مقابل ختافه، شکست ۳-۰ مقابل بتیس و ۲-۱ مقابل سلتا می‌شود.

دو تن از مهاجمان این تیم یعنی مارک کاردونا و خوزه آرنایز و همچنین دروازبانشان روبن مارتینز همگی قبلاً در بارسا ب توپ زده‌اند.

برترین گلزن اوساسونا در این فصل لالیگا چیمی آویلا با یازده گل است. او در سه بازی اخیر خود سه گل زده است.

دیدارهای پیشین دو تیم

بارسا در یک دهه اخیر تنها یک بار مقابل اوساسونا شکست خورده است. کاتالان‌ها مقابل این تیم نیز مانند بسیاری از تیم‌ها دیگر، چند باری در نیوکمپ جشنواره گل به راه انداخته است مانند پیروزی ۷-۱ فصل گذشته و ۷-۰ در فصل قبل از آن. کاتالان‌ها در سال ۲۰۱۱ نیز مقابل این تیم به پیروزی ۸-۰ دست یافتند. بعد از پیروزی ۱-۰ اوساسونا در این ورزشگاه در سال ۲۰۰۹، بارسا همواره در نیوکمپ مقابل اوساسونا پیروز شده و تا به اینجا موفق شده نوار ۶ برد متوالی را ثبت کند.

مسی تاکنون ۲۱ بار دروازه اوساسونا را باز کرده که ۷ تای این گل‌ها در سه بازی اخیر به ثمر رسیده است.


در بازی رفت این فصل دو تیم در ال سادار، روبرتو تورس با یک گل زودهنگام اوساسونا را پیش انداخت اما انسو فاتی و آرتور ملو با دو گل شرایط را به سود آبی و اناری‌ها برگرداندند تا اینکه در نهایت تورس یک گل دیگر هم به ثمر رساند و بازی با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
King1370i
پاسخ به: پیش‌بازی؛ بارسا vs اوساسونا
قهرمانی که پرید ؛ دیگه چه فایده ....! بعد از چند سال جام رو خودمون دو دستی تقدیم زیدان کردیم !


پنج‌شنبه، ۲۶ تیر ۱۳۹۹ (۱۷:۰۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۴ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!