به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بررسی ترکیب احتمالی بارسا برای بازی با ناپولیآنالیز فنی
فرستنده متین اکبری در تاريخ چهارشنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ (۱۰:۲۷) (۴۴۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع:barcablaugranes
مترجم: متین اکبری/fcbarcelona.ir

نظریه‌های زیادی در مورد سیستم انتخابی ستین برای مصاف با ناپولی ارائه شده است اما تا روز بازی نمی‌توان در مورد هیچ از آن‌ها مطمئن بود. در این خبر به بررسی ترکیب‌های احتمالی تیم برای این بازی خواهیم پرداخت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

به گزارش اسپورت این احتمال وجود دارد که در هفته پیش رو، بارسا در بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، با سیستم ۲-۵-۳ مقابل ناپولی به میدان برود. کیکه ستین اعلام کرده است که قصد دارد سیستم بازی تیمش را از ۳-۳-۴ به ۲-۱-۳-۴ تغییر دهد. اگرچه این تصمیم هنوز قطعی نیست.

به نقل از اسپورت، در این بازی تراشتگن درون دروازه خواهد ایستاد و سه مدافع بارسا در این بازی پیکه (مرکز)، کلمنت لنگله (جناح چپ) و نلسون سمدو (جناح راست) خواهند بود. سرخی روبرتو و جوردی آلبا به عنوان بال تدافعی گرفته خواهند شد و از آنجا که بوسکتس و ویدال از حضور در این دیدار محروم هستند، فرنکی دیونگ، ایوان راکیتیچ و ریکی پوچ هم به عنوان هافبک‌های تیم بازی خواهند کرد. در خط حمله نیز مسی در کنار سوارز بازی را آغاز خواهند کرد و این یعنی که گریزمان روی نیمکت خواهد بود.


با این حال روزنامه موندو دپورتیوو در مقاله‌ای متفاوت ادعا کرده که گریزمان از ابتدا بازی خواهد کرد، ریکی پویچ نیمکت نشین خواهد بود، سیستمی شناخته شده‌تر یعنی ۲-۱-۳-۴ به کار گرفته خواهد شد و بقیه ترکیب هم بدون تغییر خواهد ماند، اگر چه ممکن است بازیکنان در نقشی متفاوت به کار گرفته شوند.

در این چینش مسی به عنوان هافبک بازیساز، و سوارز و گریزمان هم جلوتر از او بازی خواهند کرد. در خط دفاعی آلبا به جای بال تدافعی در پست مدافع چپ بازی خواهد کرد و سمدو هم به جای مدافع سمت راست در پست دفاع راست بازی خواهد کرد. برخلاف اسپورت این روزنامه ادعا می‌کند که راکیتیچ به عنوان هافبک نگه دارنده و دیونگ در سمت چپ بازی خواهند کرد.


ستین پیش‌تر در این فصل از سیستم سه دفاعه استفاده کرد اما در نهایت آن را رها کرد. برخی از بازیکنان اذعان کردند که انتقال از سیستم چهار دفاعه که فصل را با آن زیر نظر ارنستو والورده آغاز کردند به سیستم سه دفاعه کار آسانی نبود.

آیا این مربی کانتابریایی بازهم آن را امتحان خواهد کرد؟
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
marzeg
پاسخ به: بررسی ترکیب احتمالی بارسا برای بازی با ناپولی
به ستین اعتماد دارم.
اگر بازیکنان با مربی همکاری کامل داشته باشن ناپول بافته و سپس له میشه🔥


چهارشنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ (۲۰:۱۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۱ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!