به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ بارسا vs رئال مادریدپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۳ آبان ۱۳۹۹ (۱۳:۵۶) (۲۹۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


نیوکمپ امشب میزبان اولین ال کلاسیکوی فصل ۲۰۲۰/۲۱ لالیگا خواهد بود؛ در حالی که بارسا با هدف رسیدن به امتیاز لاس بلانکوس‌ها در جدول لالیگا به این دیدار خواهد آمد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

نیازی به تاکید بر اهمیت ال کلاسیکو نیست زیرا همه می‌دانند که این دیدار پربیننده‌ترین بازی بین دو غول فوتبال اسپانیاست. بازی هفته هفتم فصل ۲۰۲۰/۲۱ لالیگا مصادف با اولین تجربه رونالد کومان در ال کلاسیکو به عنوان سرمربی خواهد بود. این بازی همچنین اولین دیدار بین بارسا و رئال مادرید است که بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

آشنایی با رقیب

سرمربی: زین الدین زیدان. این هافبک سابق دنیای فوتبال تاکنون هرگز با همتای هلندی رقیب خود نه به عنوان بازیکن و نه به عنوان سرمربی مواجه نشده است؛ بنابراین این اولین تقابل آن‌ها خواهد بود.

برترین گلزن: وینیسیوس با سه گل زده در تمام رقابت‌ها؛ دو گل در لالیگا و یک گل در لیگ قهرمانان.

وضعیت تیم در جدول لالیگا: با یک بازی کمتر از رئال سوسیداد و ویارئال به عنوان صدرنشینان مشترک جدول، رئال مادرید با ده امتیاز در رده سوم قرار دارد. آن‌ها تاکنون سه برد، یک تساوی و یک شکست کسب کرده‌اند.


فرم فعلی: رئال ئو بازی اخیر خود در تمام رقابت‌ها را واگذار کرده است؛ بعد از مغلوب شدن توسط کادیز در هفته گذشته، شاختار دونستک نیز آن‌ها را با نتیجه ۲-۳ در لیگ قهرمانان شکست دادند.

لیست ۲۰ نفره زیدان برای ال کلاسیکو: کورتوا ، لونین ، لوئیز لوپز، میلیتائو، سرخیو راموس، واران ، ناچو ، مارسلو، مندی، کروس، مودریچ، کاسمیرو، والورده، ایسکو، بنزما، آسنسیو، لوکاس واسکز، یوویچ، وینیسیوس و رودریگو.

هدف: پیروزی برای برابری با رکورد رقیب

آمار بازی‌های بارسا و رئال نمی‌تواند نزدیک‌تر از این باشد. با احتساب تمام رقابت‌ها هر دو تیم تاکنون ۹۶ برد در ال کلاسیکو کسب کرده‌اند اما اگر تنها بازی‌های این دو تیم در لالیگا را در نظر بگیریم رئال مادرید یک برد بیشتر از بارسا کب کرده است: از بین ۱۸۰ ال کلاسیکویی که تاکنون برگزار شده لاس بلانکوس‌ها ۷۳ برد و بارسا ۷۲ برد کسب کرده‌اند. 35 بازی هم مساوی شده است. اگر بازی امشب به سود میزبان تمام شود، همه چیز تا بازی بعدی برابر خواهد شد.


یک مصاف پرگل

تساوی ۰-۰ دو تیم در فصل گذشته در نیوکمپ جزو معدود بازی‌های بدون گل بارسا و رئال در طول تاریخ بوده است زیرا ۱۰ ال کلاسیکوی اخیر به طور میانگین ۲.۷ گل در هر بازی داشته است. مسی با ۲۶ گل زده برترین گلزن تمام ادوار این بازی است. رونالد کومان، سرمربی بارسا نیز در دوران بازی خود پنج گل در این دیدار به ثمر رسانده است.

انسو فاتی پیش از این در ال کلاسیکوی جوانان گلزنی کرده است اما امشب این شانس را دارد که برای اولین بار این کار را در سطح بزرگسالان تکرار کند. جواهر سیاه بارسا با چهار گل زده اکنون برترین گلزن تیم است (سه گل در لالیگا و یک گل در لیگ قهرمانان).

لیست ۲۳ نفره کومان برای ال کلاسیکو: دست، پیکه، ارائوخو، بوسکتس، النیا، گریزمن، پیانی، بریتویت، مسی، دمبله، ریکی پوچ ، نتو، کوتینیو، لنگله، پدری، ترینکائو، جوردی آلبا، روبرتو، دی یونگ، انسو فاتی، فیرپو، ایناکی پنیا و آرنائو تناس.


تر اشگتن، متئوس و اومتیتی به علت مصدومیت این دیدار را از دست داده‌اند.

آیا می‌دانستید؟

بارسا در دو ال کلاسیکوی اخیر لالیگایی خود هرگز گلزنی نکرده است. تاکنون تنها یک بار در طول تاریخ کاتالان‌ها از گلزنی در سه ال کلاسیکوی متوالی ناکام مانده‌اند. آن یک بار هم به بازه زمانی مارس ۱۹۵۷ تا فوریه ۱۹۵۸ باز می‌گردد.

بارسا تاکنون مجموعاً ۳۹۹ گل در این بازی در اتمام رقابت‌ها به ثمر رسانده است و این شانس را دارد که امشب رکورد خود را به ۴۰۰ گل افزایش دهد.

اگر رئال مادرید این بازی را هم پیروز شود، برای اولین بار بعد از سال ۲۰۰۸ موفق به کسب پیروزی در دو ال کلاسیکوی متوالی لالیگایی می‌شود.


رئال مادرید طی 12 فصل اخیر تنها یک بار در اولین ال کلاسیکوی فصل پیروز شده است: که آن هم به اکتبر سال ۲۰۱۴ بازمی‌گردد (۳-۱). آخرین باری که آن‌ها اولین ال کلاسیکویی که در نیوکمپ برگزار می‌شد را پیروز شدند به دسامبر سال ۲۰۰۷ بازمی‌گردد که با تک گل باپتیسا حاصل شد.

مسی اگرچه برترین گلزن تمام ادوار ال کلاسیکوست اما هیچ یک از ۱۶ شوت اخیرش (۶ شوت در چارچوب) به گل تبدیل نشده است. او همچنین 425 دقیقه است که موفق به گشودن دروازه لاس بلانکوس نشده است.


زیدان تنها دو بازی از نه بازی خود مقابل بارسا در تمام رقابت‌ها را واگذار کرده است؛ او همچنین از چهار تقابل خود در نیوکمپ دو پیروزی کسب کرده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: پیش‌بازی؛ بارسا vs رئال مادرید
بینهایت منتظر بازی هستم امیدوارم بازی جذابی در بیاد و بازیکنان ما از نظر روحی شارژ باشند


شنبه، ۳ آبان ۱۳۹۹ (۱۴:۲۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۵ کاربر آنلاین است. (۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!