به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسا vs اتلتیکو مادریدپیش بازی
فرستنده متین اکبری در تاريخ شنبه، ۱ آذر ۱۳۹۹ (۱۷:۱۷) (۳۹۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع : سایت رسمی باشگاه
مترجم : متین اکبری / FCBarcelona.ir

شاگردان رونالد کومان امشب در واندا متروپولیتانو، ورزشگاهی که تا به حال هرگز در آن شکست نخورده‌اند، رقابت‌های لالیگا را مجدداً از سر خواهند گرفت. هر آنچه لازم است در مورد این دیدار بدانید اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بازی امروز مقابل اتلتیکو مادرید می‌تواند نقطه شروعی باشد برای تمام کردن سالی باشد که بارسا در آن عملکرد ضعیفی داشت. بعد از وقفه بازی‌های ملی، حالا تیم رونالد کومان کار خود در رقابت‌های لالیگا را با بازی در واندا متروپولیتانو از سرخواهد گرفت.

دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید، هرگز تا به حال موفق به پیروزی مقابل بارسا در لالیگا نشده است. از ۱۷ بازی مقابل بارسا سیمئونه ۱۱ شکست و ۶ تساوی کسب کرده است.


ژائو فلیکس و لوییز سوارز هرکدام با ۵ گل زده بهترین گلزنان اتلتیکو در لالیگا هستند.

در جدول رده‌بندی لالیگا اتلتیکومادرید با ۱۷ امتیاز و کسب ۵ برد و ۲ تساوی در رده سوم قرار دارد. این تیم مادریدی که در لالیگا شکست ناپذیر بوده، در چهار بازی اخیرش در لیگ چهار برد کسب کرده و تنها یک گل دریافت کرده است.

اتلتیکومادرید در ۲۰ بازی اخیرش مقابل بارسا در لالیگا در کسب برد ناکام بوده است (۱۴ باخت و ۶ تساوی). آخرین برد برد اتلتیکو مقابل بارسا در لالیگا به ۱۴ فوریه ۲۰۱۰ بازمی‌گردد که با نتیجه ۲-۱ به پیروزی رسیدند.


بارسا تا به حال در واندا متروپولیتانو بازنده نبوده است. بارسا در این استادیوم تازه ساخت که در سال ۲۰۱۷ افتتاح شده، تا به حال ۲ تساوی و ۱ برد کسب کرده است. آخرین بازی بارسا در این استادیوم با پیروزی ۱-۰ و تک گل لیونل مسی به پایان رسید.

آخرین باری که بارسا در گلزنی مقابل اتلتیکو ناکام بود به فصل ۲۰۱۳/۱۴ و تساوی بدون گل در ویسنته کالدرون بازمی‌گردد. از آن زمان تا حالا بارسا همیشه دروازه اتلتیکو را بازی کرده است.

لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسا در این دیدار هشتصدمین بازی برای برای بارسا را تجربه خواهد کرد. این ستاره آرژانتینی در ۴۱ بازی مقابل اتلتیکو ۳۲ گل به ثمر رسانده است.


این بازی فرصتی برای دیدار دوباره دوستان قدیمی هم خواهد بود. آنتوان گریزمن به باشگاهی باز خواهد گشت که ۵ فصل برای آن بازی کرده است. اگر ویروس کرونا نبود لوئیز سوارز هم با تیمی‌های سابقش تجدید دیدار می‌کرد.

لیست بازیکنان دعوت شده بارسا برای بازی مقابل اتلتیکو بدین شرح است: تراشتگن، دست، پیکه، النیا، گریزمن، پیانیچ، بریتویت، مسی، دمبله، پویچ، نتو، کوتینیو، لنگله، پدری، ترینکائو، آلبا، روبرتو، دی یونگ، فیرپو، مینگزا، تناس. ارائوخو، بوسکتس، اومتیتی و انسو فاتی مصدومان بارسا در این بازی خواهند بود و متئوس فرناندز هم به دلایل فنی در لیست حضور ندارد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs اتلتیکو مادرید
یعنی دراین چند سال گذشته هرچی خرید بنجل و عشقی بود داشیتم مثل متؤس فرناندز.بریم ببینیم بازیکنان و کادر فنی چی در چنته دارند برای این بازی مهم


شنبه، ۱ آذر ۱۳۹۹ (۱۸:۲۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۷۹ کاربر آنلاین است. (۲۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۷۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!