به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ بارسا vs دینامو کیفپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۴ آذر ۱۳۹۹ (۱۶:۰۴) (۲۷۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


امشب ساعت ۲۳:۳۰ (به وقت ایران) کاتالان‌ها در اولین روز از بازی‌های برگشت این فصل لیگ قهرمانان، به مصاف حریف اوکراینی خود خواهد رفت. هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

با وجود کسب تنها یک امتیاز از سه بازی نخست خود، دینامو کیف اکنون در جایگاه سوم جدول رده‌بندی گروه G لیگ قهرمانان حضور دارد. با این حال این تیم اوکراینی در شکست ۲-۱ مقابل بارسا، کار را برای آبی و اناری‌ها سخت کرده بود.

آشنایی با رقیب

دینامو کیف بعد از شکست مقابل بارسلونا در روز سوم بازی‌های مرحله گروهی، دو بازی دیگر در لیگ برتر کشورش برگزار کرد که به شکست ۳-۰ مقابل شاختار دونتسک و پیروزی ۲-۰ مقابل اینهولتس پتروف ختم شد.

سرمربی: میرشا لوچسکو
عملکرد تیم تا اینجای لیگ قهرمانان: ۱ تساوی و ۲ شکست
برترین گلزن تیم در لیگ قهرمانان: ویکتور تشنکوف (۲ گل)

بازی در نیوکمپ

بارسا با کسب پیروزی ۲-۱ مقابل این تیم رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی در بازی‌های خانگی گروهی این فصل را حفظ کرد. دو گل از مسی و پیکه برای شاگردان کومان کافی بود تا با وجود گلزنی ویکتور تشنکوف ۳ امتیاز این بازی را از آن خود کنند.

بارسا

آبی و اناری‌ها بعد از شکست ۱-۰ مقابل اتلتیکو مادرید در لیگ به این بازی خواهند آمد. حال بارسا باید خاطره تلخ این ‌شکست را پشت سر بگذارد و با تمرکز روی بازی‌ پیش رو، صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها را قطعی کند.

رونالد کومان برای این بازی ۱۹ تن از بازیکنانش را فراخوانده است. پیکه و روبرتو به علت مصدومیت و مسی و دی یونگ با هدف استراحت کردن از غایبین قابل توجه این لیست هستند.

تراشتگن، دست، النیا، گریزمن، پیانیچ، بریتویت، دمبله، پوچ، نتو، کوتینیو، لنگله، پدری، ترینکائو، آلبا، متئوس فرناندز، فیرپو، پنیا، مینگوئزا و کونراد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: پیش‌بازی؛ بارسا vs دینامو کیف
به شخصه دوست دارم به نفرات ذخیره بازی برسه ولی نتیجه این بازی بسیار مهمه چون صعود تیم رو قطعی میکنه.امیدوارم در این بازی از متؤس فرناندز و ریکی وکونراد استفاده کنه.


سه‌شنبه، ۴ آذر ۱۳۹۹ (۲۰:۱۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۷۲ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۷۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!