به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ فرنتس‌واروش vs بارساپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۱۲ آذر ۱۳۹۹ (۱۵:۰۱) (۲۷۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


کاتالان‌ها امشب در حالی به مصاف با فرنتس‌واروش خواهند رفت که صعودشان به دور بعدی لیگ قهرمانان قطعی شده است و ‌به همین کومان تصمیم گرفته به تعدادی از ستارگان تیم استراحت دهد. هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

آیا می‌دانستید؟

• فرنتس‌واروش طی ۶ بازی اخیر خود مقابل تیم‌های اسپانیایی در تمام رقابت‌ها هرگز پیروز نشده است (۴ تساوی و ۲ شکست)؛ با این حال این تیم مجارستانی هرگز در خانه مقابل یک تیم اسپانیایی در هیچ یک از رقابت‌های اروپایی شکست نخورده است (۷ بازی، ۵ برد، ۲ تساوی و ۰ شکست).

• بارسلونا در هر ۵ بازی قبلی خود مقابل رقبای مجارستانی‌اش پیروز شده است؛ که یکی از آن‌ها برد ۵-۱ در خانه مقابل فرنتس‌واروش در همین فصل لیگ قهرمانان بوده است.

• بارسا امشب این شانس را دارد که برای اولین بار از فصل ۲۰۰۲/۰۳ هر پنج بازی نخست خود در لیگ قهرمانان را با پیروزی به پایان برساند. در آن فصل بارسا در هر ۶ بازی مرحله گروهی این رقابت‌ها به پیروزی رسید.


• فرنتس‌واروش تاکنون تنها در یکی از بازی‌های خود در لیگ قهرمانان پیروز شده که آن هم به برد ۳-۰ مقابل گراس‌هاپر زوریخ در سپتامبر ۱۹۹۵ باز می‌گردد. از آن پس فرنتس‌واروش ۹ بازی در این مسابقات برگزار کرده اما در هیچ کدام موفق به کسب پیروزی نشده است (۳ تساوی و ۶ شکست).

• فرنتس‌واروش تاکنون در ۵ بازی خانگی خود در لیگ قهرمانان ۸ گل زده و ۱۵ گل دریافت کرده است. این یعنی به طور میانگین هر یک از این بازی‌ها ۴.۶ گل داشته است.

فرم فعلی دو تیم

از آخرین باری که این دو تیم با یکدیگر رو در رو شدند (بازی رفت همین فصل از رقابت‌ها) فرنتس‌واروش ۲ شکست مقابل یوونتوس و یک تساوی مقابل دینامو کیف کسب کرده اما در لیگ مجارستارن در ۵ بازی از ۶ بازی خود پیروز شده است - بازی دیگر به تساوی ۱-۱ ختم شده است‌.


بارسا در ۳ بازی‌ خارج از خانه اخیر خود در لیگ ۲ شکست مقابل اتلتیکو و رئال مادرید کسب کرده و یک تساوی مقابل آلاوز. از طرفی شاگردان کومان دو پیروزی پر گل در بازی‌های خانگی این فصل خود در لالیگا کسب کرده‌اند: ۵-۲ مقابل بتیس و ۴-۰ مقابل اوساسونا!

با این حال در بازی‌های خارج از خانه لیگ قهرمانان، مقابل یوونتوس و دینامو کیف به پیروزی رسیده و اکنون هم صعودش به مراحل حذفی لین رقابت‌ها قطعی است.

لیست ۱۹ نفره تیم

تراشتگن، مسی و کوتینیو با هدف استزاحت کردن در این بازی حضور نخواهند داشت اما پیکه، ارائوخو، روبرتو، فاتی و اومتیتی همگی به علت مصدومیت این بازی را از دست داده‌اند.

دست، النیا، گریزمن، پیانیچ، بریتویت، دمبله، پوچ، نتو، لنگله، پدری، ترینکائو، آلبا، فرناندس، دی یونگ، فیرپو، پنیا، مینگزا، کنراد و تناس.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
raminpanahi
پاسخ به: پیش‌بازی؛ فرنتس‌واروش vs بارسا



جمعه، ۱۴ آذر ۱۳۹۹ (۲۰:۰۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۷ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!