به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ بارسا vs لوانتهپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۹ (۱۵:۱۶) (۲۴۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


ساعت ۲۳:۳۰ امشب (به وقت ایران) بارسا و لوانته در نیوکمپ به مصاف یکدیگر خواهند رفت. هر آنچه لازم است در مورد حریف امشب کاتالان‌ها بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

دیدارهای پیشین

از زمان بازگشت به لالیگا، لوانته تاکنون ۱۹ بازی بدون برد را مقابل آبی و اناری‌ها تجربه کرده است. آن‌ها تا پیش از می‌۲۰۱۷، در ۸ بازی تنها یک گل به ثمر رسانده و ۳۲ گل دریافت کرده بودند اما آن شب یکی از غیر منتظره‌ترین اتفاقات رخ داد... لوانته در بازی برگشت فصل ۲۰۱۷/۱۸ بارسا را ۴-۵ شکست داد. در قرن حاضر این دومین باری بود که بارسا در یک بازی ۵ گل دریافت می‌کرد.

لوانته در سال ۲۰۱۹ نیز دو بار بارسا را شکست داد. اولین آن‌ها پیروزی غافلگیرکننده ۲-۱ در جام حذفی بود اما یک هفته بعد (در بازی برگشت) دو گل از دمبله و یک گل مسی شرایط را به سود بارسا برگرداند. در نوامبر همان سال در لالیگا، بارسا به لطف پنالتی‌ای که توسط مسی به گل تبدیل شد ۱-۰ پیش افتاد اما میزبان نهایتاً نتیجه را ۳-۱ به سود خود تغییر داد.

با این حال تمام شکست‌های مذکور در سیوتات د والنسیا اتفاق افتاد و دیدارهای این دو تیم در نیوکمپ همواره تنها یک برنده داشته است: ۱۴ بازی و ۱۴ برد به سود بارسا. ۴۸ گل زده و تنها ۹ گل خورده نیز ماحصل تلاش آبی و اناری‌ها در بازی‌های خانگی خود مقابل لوانته بوده است.

آخرین دیدار دو تیم در نیوکمپ نیز به پیروزی ۲-۱ به لطف دو گل از انسو فاتی (که پاس هر دو را مسی ارسال کرده بود) ختم شد. در واقع مسی در ۹ بازی اخیر بارسا مقابل لوانته ۱۲ گل به ثمر رسانده و ۱۰ پاس گل ارسال کرده است.

فرم تیم

لوانته از ۵ بازی نخست خود در این فصل ۴ شکست و یک برد کسب کرد. پیروزی ۳-۱ در خانه اوساسونا تنها نتیجه مثبت آن‌ها بوده است. بعد از این پنج بازی آن‌ها پنج بازی را هم با تساوی ۱-۱ به پایان بردند؛ یک نوار تساوی عجیب که با از پیروزی ۳-۰ مقابل ختافه اتمام یافت.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: پیش‌بازی؛ بارسا vs لوانته
امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم و تیم آماده بشه برای بازی بعدی با سوسیداد


یکشنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۹ (۲۰:۱۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۰ کاربر آنلاین است. (۲۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!