به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ رایو وایکانو vs بارساپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۸ بهمن ۱۳۹۹ (۱۳:۳۵) (۲۲۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


شاگردان کومان ساعت ۲۳:۳۰ امشب (به وقت ایران) در بازی تک دور مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا مقابل رایو وایکانو صف‌آرایی خواهند کرد. هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

آیا می‌دانستید؟

• بارسا در ۲۱ دوره از ۲۲ دوره اخیر حضور خود در مرحله یک هشتم نهایی، جواز صعود به مرحله بعدی را دریافت کرده است؛ تنها در سال ۲۰۱۰ این مهم مسجل نشد و آن یک بار هم مقابل سویا بود - که به لطف امتیاز گل زده در خانه حریف توانست به دور بعد راه یابد.

• بارسا طی ۴۱ دیدار اخیر خود مقابل تیم‌های دسته دومی در جام حذفی، ۳۹ بار پیروز آن مرحله از رقابت‌ها شده است. تنها سویا در دور دوم این رقابت‌ها در سال ۱۹۷۳ و رئال بتیس در یک چهارم نهایی ۱۹۹۴ به عنوان تیم‌های رده پایین‌تر سد راه کاتالان‌ها برای صعود به مراحل بعدی شدند.

• پدری تنها بازیکن بارساست که در این فصل از رقابت‌ها در یک بازی‌ خارج از خانه، دو پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش ارسال کرده است.


• رونالد کومان (۱ باخت و ۱ تساوی) و آندونی ایرائولا (۲ تساوی) طی ۸ بازی از ۱۰ بازی‌ای که به عنوان مربی در جام حذفی اسپانیا شرکت کرده‌اند، پیروز شده‌اند. سرمربی هلندی بارسا تاکنون تنها یک بار در این مسابقات حضور داشته است؛ آن هم در سال ۲۰۰۸ به همراه والنسیا که به قهرمانی ختم شد. این در حالی است که سرمربی باسکی رایو وایکانو در تنها تجربه خود در این رقابت‌ها به نیمه‌نهایی رسیده است (۲۰۲۰ به همراه میراندس).

دیدارهای پیشین

این دومین باری خواهد بود که بارسا در جام حذفی با رایو وایکانو روبرو می‌شود. این اتفاق اولین بار در مرحله یک چهارم نهایی فصل ۱۹۸۰/۸۱ این رقابت‌ها رخ داد؛ زمانی که بازی‌ها به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شدند و کاتالان‌ها در مجموع با نتیجه ۶-۱ پیروز شدند.


از سال ۲۰۰۲ تاکنون بارسا هرگز در ورزشگاه وایکاس شکست نخورده است. آخرین باخت آبی و اناری‌ها در این ورزشگاه با نتیجه ۱-۰ رقم خورد و از آن پس تاکنون ۱۳ بازی پیاپی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند (همه این بازی‌ها در لالیگا بوده است).

اخبار تیم

دست، پیکه، روبرتو، کوتینیو فاتی به علت مصدومیت و متئوس فرناندز به صلاحدید سرمربی این بازی را از دست دادند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۸ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!