به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ سویا vs بارساپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ (۱۳:۵۷) (۳۱۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


ساعت ۲۳:۳۰ امشب (به وقت ایران) بارسا و سویا در دور رفت نیمه نهایی جام حذفی در ورزشگاه سانچز پیزخوان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

سویا در ۷ بازی اخیر خود (در لیگ و جام حذفی) شکست ناپذیر ظاهر شده و در این بازی‌ها تنها یک گل دریافت کرده است. بارسا نیز در هر ۱۱ بازی اخیر خود (در تمام رقابت‌ها) به پیروزی رسیده است (با احتساب نیمه نهایی سوپر کاپ مقابل رئال سوسیداد که به ضربات پنالتی کشیده شد). نکته حائز اهمیت اینجاست که تنها یکی از این بازی‌ها در نیوکمپ برگزار شده است.

شایان ذکر است که بر خلاف تمام بازی‌های جام حذفی امسال، دیدارهای نیمه ‌نهایی به صورت رفت و برگشتی برگزار می‌شوند. بارسا و سویا در بازی برگشت این مرحله از رقابت‌ها، ۱۳ اسفند در نیوکمپ مجدداً به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دیدارهای پیشین دو تیم در جام حذفی

۲۰۱۹: سویا ۲-۰ بارسا / بارسا ۶-۱ سویا (بارسا در مجموعدبا نتیجه ۶-۳ صعود کرد)
۲۰۱۸ (فینال): بارسا ۵-۰ سویا
۲۰۱۶ (فینال): بارسا ۲-۰ سویا
۲۰۱۰: بارسا ۱-۲ سویا / سویا ۰-۱ بارسا (سویا بخاطر برتری امتیاز گل زده در خانه حریف صعود کرد)
۲۰۰۸: سویا ۱-۱ بارسا / بارسا ۰-۰ سویا (بارسا بخاطر برتری گل زده در خانه حریف صعود کرد)

اخبار تیم

علاوه بر پیکه، ارائوخو، کوتینیو، روبرتو و فاتی، روز گذشته اعلام شد که سرجینیو دست (ناراحتی عضلانی در ران پای راست)، میرالم پیانیچ (درد در ناحیه پا) و مارتین بریتویت (کشیدگی همسترینگ) نیز به علت مصدومیت نمی‌توانند در این بازی حضور یابند. زمان بازگشت ‌آن‌ها به میادین فوتبال به روند بهبودیشان بستگی دارد.


آیا می‌دانستید؟

• در قرن حاضر بارسا (13) و سویا (۹) بیش از تمام تیم‌ها در نیمه نهایی جام حذفی شرکت کرده‌اند.

• اگرچه این دو تیم تاریخی طولانی از بازی‌های رو در رو دارند ولی بیش از یک قرن است که در نیمه نهایی‌هایی جام حذفی با هم روبرو نشده‌اند. آخرین باری که دو تیم در نیمه نهایی جام حذفی به مصاف یکدیگر رفتند، به سال 1919 باز می‌گردد. بازی رفت را بارسا با نتیجه 4-3 به سود خود خاتمه داد و در بازی برگشت هم با نتیجه 3-0 پیروز شد.

• این دومین باری که رونالد کومان به عنوان سرمربی در جام حذفی اسپانیا حضور می‌یابد. آخرین بار سال 2008 و به همراه تیم والنسیا این اتفاق افتاد که تیمش قهرمان شد.

• آخرین گل رونالد کومان برای بارسا در سال 1995 از روی نقطه پنالتی و در ورزشگاه سانچز پیزخوان به ثمر رسید. دروازبانی که رونالد کومان در آن بازی به آن گل زد سرمربی فعلی سویا یعنی جولن لوپتگی بود.


• لیونل مسی بیش از هر تیم دیگری مقابل سویا گلزنی کرده است (37 گل).
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۱۶ کاربر آنلاین است. (۲۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۱۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!