به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ سویا vs بارساپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۹ (۱۴:۵۴) (۲۰۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بعد از پیروزی ۳-۰ مقابل الچه، عصر امروز کاتالان‌ها در سانچز پیزخوان به دنبال کسب سه امتیاز حیاتی برای ماندن در کورس رقابت برای قهرمانی در لیگ خواهند بود. هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا امروز به ورزشگاهی خواهد رفت که ۱۷ روز پیش در دور رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا در آن با نتیجه ۲-۰ مغلوب شد. بازی برگشت این دور از رقابت‌ها نیز ۱۳ اسفند در نیوکمپ برگزار خواهد شد.


شاگردان لوپتگی این روزها در فرم خوبی به سر می‌برند؛ آن‌ها در ۸ بازی از ۹ بازی اخیر خود کلین شیت کرده‌اند. از طرفی، آقای گل فعلی لیگ، لیونل مسی هم در فرم فوق‌العاده‌ای قرار دارد و امروز این شانس را دارد که برای ۲۹مین بار در این لیگ، دروازه سویا را باز کند. مسی طی ۲ بازی اخیر خود مقابل این تیم موفق به گلزنی نشده اما تاکنون هرگز پیش نیامده که در ۳ بازی پیاپی در این امر ناکام باشد.

از آخرین باری که سویا توانست بارسا را در سانچز پیزخوان شکست دهد، ۶ سال می‌گذرد؛ این اتفاق طی ۱۴ سال اخیر تنها دو بار رخ داده است و هر دو بار با نتیجه ۲-۱.

۵ بازی اخیر دو تیم

بارسا ۳-۰ الچه (لالیگا)
بارسا ۱-۱ کادیز (لالیگا)
بارسا ۱-۴ پاریس (لیگ قهرمانان)
بارسا ۵-۱ آلاوز (لالیگا)
سویا ۲-۰ بارسا (جام حذفی)

اوساسونا ۰-۲ سویا (لالیگا)
سویا ۲-۳ دورتموند (لیگ قهرمانان)
سویا ۱-۰ هوئسکا (لالیگا)
سویا ۲-۰ بارسا (جام حذفی)
سویا ۳-۰ ختافه (لالیگا)

آیا می‌دانستید؟

• سویا در ۱۳ بازی‌ اخیر خانگی خود مقابل بارسا در لالیگا تنها یک بار به پیروزی رسیده است (۵ برد و ۷ تساوی)؛ آن هم در اکتبر ۲۰۱۵ با نتیجه ۲-۱. البته شایان ذکر است دو بازی از سه بازی اخیر این دو تیم در سانچز پیرخوان به تساوی ختم شده است.

• بارسا در هر دو بازی خارج از خانه اخیر خود مقابل تیم‌های ایالت اندلوس در لالیگا به پیروزی رسیده است (گرانادا و رئال بتیس). آخرین باری که این اتفاق طی ۳ بازی پیاپی رخ داد به نوامبر ۲۰۱۶ باز می‌گردد.

• سویا در هر پنج بازی خانگی اخیر خود در لالیگا به پیروزی رسیده و در چهار تای آن‌ها کلین شیت کرده است. از دسامبر ۲۰۱۶ تاکنون هرگز پیش نیامده که آن‌ها طی ۶ بازی خانگب پیاپی در این رقابت‌ها پیروز شوند.

• بارسا هر شش بازی خارج از خانه اخیر خود در لالیگا را با برد به پایان رسانده است؛ در صورت پیروزی در بازی امشب، کاتالان‌ها به چهارمین رکورد برتر خود در این زمینه خواهند رسید (۷ برد خانگی متوالی در آوریل ۲۰۱۲).
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۷۶ کاربر آنلاین است. (۲۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۷۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!