به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ اوساسونا vs بارساپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ (۱۴:۰۹) (۳۸۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بعد از یک کامبک فوق‌العاده در جام حذفی، کاتالان‌ها امشب در ال سادار با هدف کسب هر سه امتیاز بازی، به مصاف اوساسونا خواهند رفت تا اختلاف خود را با صدرنشین جدول لالیگا کاهش دهد. هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بعد از صعود به فینال جام حذفی، حال تمرکز آبی و اناری‌ها مجدداً روی لیگ منعطف شده است؛ آن‌ها باید ساعت ۲۳:۳۰ امشب (به وقت ایران) در جریان بازی‌های هفته ۲۶م لالیگا به مصاف اوساسونا بروند و علاوه بر کسب سه امتیاز این بازی، به شکست اتلتیکو مقابل رئال مادرید در دربی پایتخت‌نشینان امیدوار باشند تا بتواند اختلاف امتیازشان با صدرنشین جدول را کاهش دهند.

آشنایی با رقیب

سرمربی: یاگوبا آراساته
جایگاه تیم در جدول لالیگا: ۱۲م
نتایج کسب شده در لیگ: ۷ برد، ۷ باخت و ۱۱ تساوی
برترین گلزن تیم در لیگ: بودیمیر (۶ گل زده)
آبی و اناری‌پوش سابق تیم: روبن

عملکرد دو تیم در ۵ بازی اخیر

آلاوز ۰-۱ اوساسونا (لالیگا)
اوساسونا ۰-۲ سویا (لالیگا)
لوانته ۰-۱ اوساسونا (لالیگا)
اوساسونا ۲-۱ ایبار (لالیگا)
رئال بتیس ۱-۰ اوساسونا (لالیگا)

بارسا ۳-۰ سویا (جام حذفی)
سویا ۰-۲ بارسا (لالیگا)
بارسا ۳-۰ الچه (لالیگا)
بارسا ۱-۱ کادیز (لالیگا)
بارسا ۱-۴ پاریس (لیگ قهرمانان)


وضعیت تیم‌ها در جدول لالیگا

سویا اکنون بعد از بارسا و رئال مادرید و همچنین یک بازی کمتر از آن‌ها، در رده چهارم جدول حضور دارد. این تیم بعد از ظهر امروز پیش از دیدار بارسا و اوساسونا به مصاف الچه خواهد رفت.

کسب پیروزی در بازی امشب هر دو تیم رئال مادرید - که اکنون هم‌امتیاز با بارسا (۵۳) در رده سوم جدول حضور دارد - و اتلتیکو مادرید - که با ۵ امتیاز اختلاف نسبت به دو تیم دیگر (۵۸) صدرنشین است - را تحت فشار قرار خواهد داد. بعد از ظهر فردا شهرآورد پایتخت‌نشینان لالیگا را شاهد خواهیم بود‌ (ساعت ۱۸:۴۵ به وقت ایران).

دیدارهای پیشین

بازی رفت بارسا و اوساسونا در اوایل این فصل در نیوکمپ، به لطف گل‌های بریتویت، گریزمن، کوتینیو و مسی (که گل خود را تقدیم به دیگو مارادونا کرد) به پیروزی ۴-۰ آبی و اناری‌ها انجامید.

طی ۲۰ بازی اخیر این دو تیم در لالیگا، اوساسونا تنها ۳ پیروزی کسب کرده است‌ که تنها یکی از آن‌ها در ال سادار بوده است: پیروزی ۳-۲ در فبریه ۲۰۱۲.

در بین این ۲۰ بازی، بارسا تنها شش بار کمتر از ۲ گل به ثمر رسانده است. تفاضل گل‌های دو تیم طی بازی‌هایشا در ۱۰ سال اخیر ۴۱-۱۰ به نفع آبی و اناری‌هاست.

آیا می‌دانستید؟

• بارسا طی ۱۰ دیدار لالیگایی آخرش در خانه اوساسونا تنها 1 بار شکست خورده است (چهار برد و پنج تساوی). آخرین باخت بارسا در خانه اوساسونا به شکست ۳-۲ در فبریه ۲۰۱۲ بازمی گردد. بارسا در چهار بازی آخرش در خانه اوساسونا هرگز شکست نخورده است (دو برد و دو تساوی).

• اوساسونا از ۳ بازی آخرش مقابل بارسا، در دو بازی موفق به کسب امتیاز شده است (یک برد یک تساوی و یک شکست). این تیم طی ۱۱ بازی اخیرش مقابل بارسا ۹ شکست، یک برد و یک تساوی کسب کرده است.

• بارسا در ۱۵ بازی اخیر خود در لیگ هرگز شکست نخورده است.(۱۲ برد و ۳ تساوی). بعد از منچستر سیتی، بارسا دومین تیم برتر پنج لیگ معتبر اروپایی در این زمینه محسوب می‌شود.

• اوساسونا از شش بازی آخر خود در لیگ، چهار برد و دو شکست کسب کرده است.

• لیونل مسی این فصل طی ۲۳ بازی در لالیگا، ۱۹ گل به ثمر رسانده است. او با گلزنی در بازی امشب می‌تواند به رکورد حداقل ۲۰ گل زده در این لیگ طی 13 فصل متوالی دست یابد.


• مسی در ۱۹ مصافی که در لالیگا با اوساسونا داشته، ۲۳ گل به ثمر رسانده است. او در پنج بازی آخرش در خانه اوساسونا، دو بار دبل کرده است.

• یاگوبا آراساته، سرمربی اوساسونا، در چهار دیدار آخرش مقابل بارسا در لالیگا تنها یک شکست داشته است. او در بازی‌های خانگی هرگز از بارسا شکست نخورده است (یک برد و یک تساوی).
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
jamshid27
پاسخ به: پیش‌بازی؛ اوساسونا vs بارسا
به امید برد


شنبه، ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ (۲۳:۳۶)
 
A.Abbasi
پاسخ به: پیش‌بازی؛ اوساسونا vs بارسا
به امید برد مقابل اوساسونا


شنبه، ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ (۱۴:۳۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۶ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!