به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ لوانته vs بارساپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۱۷:۰۶) (۲۵۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelina.ir


۳ بازی تا پایان فصل، ۳ تیم در حال رقابت برای قهرمانی و ۳ امتیاز حیاتی که امشب بارسا باید برای کسب آن بجنگد. هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

تساوی ۰-۰ بارسا مقابل اتلتیکو مادرید در نیوکمپ کار کاتالان‌ها برای قهرمانی در لیگ را حتی دشوارتر از قبل کرد. حال اگر بارسا هر ۳ بازی خود را هم پیروز شود، تضمیمی در مورد قهرمانی‌اش وجود ندارد مگر اینکه اتلتیکو و رئال در بازی‌هایشان امتیاز از دست بدهند.

رئال مادرید تنها ۲۴ ساعت بعد از تساوی بارسا و اتلتیکو کنترل شرایط را در اختیار داشت. با تساوی ۲-۲ آن‌ها مقابل سویا در برنابئو، اتلتیکو مجددا رهبری لیگ را در دست گرفت و اکنون تنها تیمی است که در صورت پیروزی در تمام بازی‌هایش، بدون توجه به نتایج سایر تیم‌ها می‌تواند قهرمان شود.

آشنایی با رقیب

پس از عملکردی تحسین‌برانگیز در نیم فصل، از جمله برد خارج از خانه مقابل باشگاه‌های رئال مادرید و صعود به نیمه نهایی جام حذفی، طی دو ماه گذشته همه چیز به ضرر لوانته پیش رفته است. آنها سه بازی از چهار بازی اخیر خود را در خانه واگذار کرده‌اند و هنوز کاملاً مطمئن نیستند که سقوط نخواهند کرد، اگرچه احتمالش خیلی کم است.

با این حال بارسا امشب کار آسانی نخواهد داشت. آن‌ها در هر ۲ بازی قبلی خود در خانه لوانته، شکست خورده‌اند (از جمله بازی جام حذفی همین فصل). حتی بازی رفت دو تیم در این فصل در نیوکمپ، با گل دیر هنگام لیونل مسی بارسا را به پیروزی رساند.

آیا می‌دانستید؟

• بارسا در بازی‌های لالیگایی خود مقابل لوانته، مجموعا ۷ برد، ۴ تساوی و ۳ شکست کسب کرده است. با این‌ حال آن‌ها در تمام بازی‌های خود در سیوتات د والنسیا حداقل یک گل زده‌اند.

• لوانته در این فصل لالیگا تنها ۴ بار کلین شیت کرده است. تنها رئال ویادولید در این زمینه رکوردی کمتر از آن‌ها دارد (۳).

• دو تا از پر گل‌ترین بازی‌های بارسا در این دیدار، با نتیجه ۵-۰ در فصول ۲۰۱۴/۱۵ و ۲۰۱۸/۱۹ رقم خوردند.

• مسی در هر ۱۰ بازی لالیگایی خود مقابل لوانته، حداقل یک بار پایش به گلزنی باز شده است. او رکورد شگفت‌انگیز ۱۳ گل و ۱۰ پاس گل را در این بازی‌ها ثبت کرده است.

• لوانته در این فصل تیم‌های رئال و اتلتیکو را شکست داده است و امشب این شانس را دارد که بارسا را هم به لیست خود اضافه کند. کیکه ستین نیز در فصل ۲۰۱۸/۱۹ به همراه این تیم چنین رکوردی را ثبت کرده بود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۶ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!