به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ بارسا vs سلتا ویگوپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۱۴:۴۹) (۲۸۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


در حالی که دو بازی تا انتهای فصل باقی است، شانس بارسا برای کسب عنوان قهرمانی لیگ هر روز بیشتر از دیروز، در حال رنگ باختن است... حال تنها کاری که آبی و اناری‌ها می‌توانند انجام دهند این است که پیروز شوند و منتظر یک معجزه باشند... هر آنچه لازم است در مورد مصاف بارسا و سلتا ویگو بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

باید خاطر نشان کرد که اگر اتلتیکو در بازی خانگی امروز خود مقابل اوساسونا (که به طور همزمان با بازی بارسا برگزار خواهد شد)، پیروز شود، دیگر تحت هیچ شرایطی امکان قهرمانی برای کاتالان‌ها وجود نخواهد داشت.

اکنون بارسا باید هر دو بازی باقی مانده خود را پیروز شود و امیدوار باشد اتلتیکو مادرید بیش از یک امتیاز در بازی باقی مانده خود کسب نکند. حتی اگر این اتفاق هم بیفتد باز هم قهرمانی آبی و اناری‌پوشان تضمین نمی‌شود و این امر نیازمند شکست رئال مادرید در یکی از دو بازی باقی مانده‌اش است.


آشنایی با رقیب

بعد از یک شروع بسیار بد و هنگامی که سلتا به پایین جدول لیگ رسیده بود، اسکار گارسیا، سرمربی این تیم و بازیکن سابق بارسا از سمت خود برکنار و ادواردو کودت در دسامبر جانشین او شد. بعد از آن، سلتا ویگو با کسب تنها ۳ برد در ۱۶ بازی به اواسط جدول رسید اما اکنون در جایگاه هشتم جدول حضور دارد. سلتا ویگو در هر ۴ بازی اخیر خود به پیروزی رسیده است.

مثل همیشه، یاگو آسپاس برترین گلزن (۱۳ گل) سلتا ویگوست اما سانتی مینا نیز فاصله چندانی با او ندارد (۱۰ گل). نولیتو، آبی و اناری‌پوش سابق این تیم نیز در این فصل از رقابت‌های لالیگا ۷ گل برای سلتا ویگو به ثمر رسانده است.


دنیس سوارز دیگر چهره آشنایی است که کاتالان‌ها امشب در ترکیب حریفشان مشاهده خواهند کرد.

دیدارهای پیشین

بارسا طی ۱۰ دیدار قبلی خود مقابل سلتا ویگو در تمام رقابت‌ها، تنها یک بار شکست خورده است: ۲-۰ در ورزشگاه بالایدوس در سال ۲۰۱۹. با این حال بارسا در بازی‌های خود مقابل این تیم طی سال‌های اخیر کار آسانی نداشته است.

امتیاز گرفتن از حریف در نیوکمپ برای سلتا کار دور از ذهنی نیست چرا که در سال ۲۰۱۵ در این ورزشگاه ۱-۰ به پیروزی رسیدند اما فصل گذشته بارسا بازی خانگی خود در لالیگا مقابل این تیم را به لطف هت‌تریک مسی و تک گل بوسکتس ۴-۱ پیروز شد.

بازی رفت این دو تیم در این فصل از رقابت‌های لیگ نیز به لطف گل‌های فاتی و روبرتو و البته یک گل به خودی، با نتیجه ۳-۰ به سود کاتالان‌ها به پایان رسید.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
0025560379
پاسخ به: پیش‌بازی؛ بارسا vs سلتا ویگو
چون دیگه شانسی برای قهرمانی نداریم بهتره این دوبازی هم ببازیم که اخراج کومان قطعی بشه


یکشنبه، ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۱۵:۳۳)
 
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: پیش‌بازی؛ بارسا vs سلتا ویگو
امیدوارم در این دوبازی حداقل شاهد حضور بازیکنان جوانتر باشیم.چونکه دیگه امیدی به قهرمانی نیست پس نیازی به ترکیب همیشگی نداریم


یکشنبه، ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۱۵:۰۲)
 
سوداگر
پاسخ به: پیش‌بازی؛ بارسا vs سلتا ویگو
به امیداخراج کومان


یکشنبه، ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۱۴:۵۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۸ کاربر آنلاین است. (۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!