به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

از دست دادن فرصتی خوبگزارش بازی
فرستنده آذر فرحی در تاريخ دوشنبه، ۲۲ اسفند ۱۳۸۴ (۱۵:۴۷) (۱,۱۶۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع : سایت رسمی باشگاه
مترجم: آذر فرحی / FCBarcelona.ir


بارسا فرصت زیاد کردن فاصله خود با رقبایش را از دست داد. آنها دیشب در زمین اوساسونا چهارمین شکست این فصل خود را تجربه کرده و بازی را 2-1 به حریف واگذار کردند. البته آنها همچنان نسبت به والنسیا، 9 امتیار اختلاف دارند.

بارسا در دقیقه 18 با گل والدو از حریف عقب افتاد. او این گل را از روی توپی که ویکتور والدس برگشت داده بود به ثمر رساند.


در حالی که هنوز یک ساعت از زمان بازی نگذشته بود، ضربه پنالتی، که شاهد اخراج ادمیلسون پس از گرفتن دومین کارت زردش بود، بازی را 2-0 به نفع میزبانان کرد. در دقیقه 71 گل لارسن بارقه امیدی به تیم داد اما علی رغم تلاشهای بسیارشان موفق نشدند بازی را به تساوی بکشند.

ترکیب بارسا در این بازی: والدس، پویول، مارکز، بلتی (اوله گر)، ادمیلسون، سیلوینهو، موتا، دکو (اینیستا)، ژولی (لارسن)، رونالدینیو و اتوئو.

شروعی محتاطانه

بازی در نیمه اول فقط چند دقیقه کوتاه دیدنی بود. اوساسونا سعی داشت میانه میدان را شلوغ کرده و بازی را همانجا نگه دارد. بارسا هم در شروع بسیار محتاط کار می‌کرد. اولین ضربه بازی را کاپیتان اوساسونا، پونیال، در دقیقه 11 از بالای دروازه بیرون زد و پس از آن بود که تیم میزبان کم کم کنترل بازی را به دست گرفت. دلپورته از سمت چپ بسیار بلتی را آزار داد و دیوید لوپز نیز موقعیت خوبی را به دست آورد. اتوئو هم برای اوساسونا ایجاد خطر کرد اما ضربه او از پشت محوطه جریمه دقیقا به همانجایی رفت که دروازه بان حریف ایستاده بود.


اوساسونا جلو می‌افتد

اوساسونا روی ضربه‌ای گل زد که کاملا بی‌خطر به نظر می‌رسید! سانتر پونیال توسط والدس دفع شد اما دقیقا آنجایی افتاد که والدو منتظرش بود و این بازیکن بدون کوچکترین نردیدی توپ را وارد دروازه کرد. میزبانان اکنون سعی می‌کردند بازی را ببندند و به میهمانان تکنیکی خود اجازه کار کردن را ندهند و هر از گاهی نیز در میانه زمین جنگ راه بندازند.

شروعی بهتر در نیمه دوم

صحبتهای فرانک رایکارد در فاصله بین دو نیمه اثر خود را گذاشته بود و بارسا در بازگشت به زمین، بازی تهاجمی‌تر از خود به نمایش گذاشت. در اولین دقیقه نیمه دوم، بلتی ضربه سختی را روانه دروازه کرد و ریکاردو، دروازه بان اوساسونا، با عکس العملی خوب توپ را مهار کرد. متاسفانه، این مدافع برزیلی مصدوم شد و مجبور شد جای خود را به اوله گر بدهد.


فریب داور و یک پنالتی

دقیقا موقعی که به نظر می‌رسید بارسا نتیجه مورد نظر خود را به دست خواهد آورد، داور در تصمیمی کاملا نادرست، پس از دایو میلوسوویچ در محوطه جریمه بارسا، یک پنالتی را به آنان هدیه داد و با دادن دومین کارت زرد به ادمیلسون بی‌گناه، او را از زمین بازی اخراج کرد. پس از آنکه پونیال پنالتی را به گل تبدیل کرد، بارسا 30 دقیقه وقت داشت تا با یک بازیکن کمتر، نتیجه بازی را برگرداند.

کلاس کاری رونالدینیو

رونالدینیو در نیمه اول کاملا تحت نظر بود اما اکنون او با دریبلهای جادویی و پاسهای فوق‌العاده‌اش، به تیم حالتی تهاجمی داده بود. لارسن به جای ژولی وارد زمین شده بود و به محض ورود اولین فرصت خود را روی پاس رونالدینیو به دست آورد اما این سوئدی با اشتباهی عجیب این موقعیت را از دست داد. او اشتباه خود را سه دقیقه بعد جبران کرد و از روی پاس فوق‌العاده رونالدینیو تنها گل میهمانان را در دقیقه 71 به ثمر رساند.


چون دکو یک کارت زرد داشت و به نظر می‌رسید دقائق پایانی بسیار متشنج خواهند بود، رایکارد او را با اینیستا تعویض کرد که در اولین دقیقه زمان تلف شده، با ضربه‌ای از راه دور ریکاردو را امتحان کرد. بارسا هر چه داشت گذاشت تا یک گل دیگر به ثمر برساند اما به نظر می‌رسید که به دست نخواهد آمد و در دقیقه پایانی، بازی به بدترین شکل در آمد. موتا به علت خطا بر روی وبو از زمین اخراج شد و این بدین معنی است که این هافبک، به همراه ادمیلسون، بازی هفته بعد مقابل رئال سوسیداد را از دست خواهد داد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: از دست دادن فرصتی خوب
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


سه‌شنبه، ۲۵ تیر ۱۳۹۲ (۱۶:۱۵)
 
raminpanahi
پاسخ به: از دست دادن فرصتی خوب
یاشاسین بارسلونا




سه‌شنبه، ۲۰ فروردین ۱۳۹۲ (۲۰:۲۶)
 
kingamir
پاسخ به: Re: والدو یا والدز زننده گل کدام هستند؟
viva barca


پنج‌شنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۱ (۳:۵۸)
 
David.Villa.sanchez
پاسخ به: از دست دادن فرصتی خوب
زنده باد بارسا


دوشنبه، ۱۴ آذر ۱۳۹۰ (۱۹:۵۳)
 
heroes
پاسخ به: از دست دادن فرصتی خوب



شنبه، ۲۱ آبان ۱۳۹۰ (۳:۰۰)
 
meysammessi11
پاسخ به: از دست دادن فرصتی خوب
نمی دونم چشون شده


سه‌شنبه، ۲۸ تیر ۱۳۹۰ (۱۰:۱۵)
 
harry1
پاسخ به: از دست دادن فرصتی خوب
fofe barca fofe catalonia


شنبه، ۲۱ خرداد ۱۳۹۰ (۲۱:۳۰)
 
fcbarca2010
پاسخ به: از دست دادن فرصتی خوب
Visca Barca




یکشنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ (۱۲:۵۲)
 
harry1
پاسخ به: از دست دادن فرصتی خوب
سرور هر چی رئالی بارسای آبی اناری.



شنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ (۱۹:۲۹)
 
farzadweisi
پاسخ به: از دست دادن فرصتی خوب



شنبه، ۲۴ مهر ۱۳۸۹ (۱۵:۴۲)
 
farzadweisi
پاسخ به: از دست دادن فرصتی خوب
viva barca :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli:


دوشنبه، ۱۹ مهر ۱۳۸۹ (۱۳:۴۱)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: از دست دادن فرصتی خوب
7645987*9786456456456


دوشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۶:۰۳)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: از دست دادن فرصتی خوب
اشکالی نداره


شنبه، ۳ بهمن ۱۳۸۸ (۱۴:۴۰)
 
No10
Re: والدو یا والدز زننده گل کدام هستند؟
این اولین باری نیست که والدز مستقیما روی گل نقش بازی کرده است هنوز پاس گل او به دیوید ویا از والنسیا فراموش نشده بود که اینبار نوبت والدو رسید.والدز باید بسیار مراقب باشد چرا که در لیگ قهرمانان حاشیه امنیت 10 امتیازی در کار نیست . یک اشتباه باعث فراموش کردن همه ارزو ها خواهد شد .


چهارشنبه، ۲۴ اسفند ۱۳۸۴ (۱۴:۴۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۵۱ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۵۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!