به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسلونا در انتظار اتفاقات سری آبارسلونا
فرستنده مصطفی در تاريخ یکشنبه، ۲۱ خرداد ۱۳۸۵ (۱۴:۱۵) (۱,۵۴۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مصطفی خادمی / FCBarcelona.ir

همه ما در جریان اتفاقات سری آ و خصوصا یوونتوس هستیم. بالاخره پس از 39 سال زدوبند در سطح اول فوتبال ایتالیا پلیس آن كشور موفق شد تا رازهای پنهان را آشكار سازد تا سرانجام دلیل اشتباهات مكرر داوران به سود بانوی پیر ایتالیا فاش شود. حتی استعفاهای دسته جمعی نیز نتوانست اندكی از سروصدای پیش آمده را كم كند.

موگی متهم ردیف اول این ماجرا كه موفقترین مدیر باشگاهی در سطح جهان به شمار می‌رفت، حالا حتی اتهام جدیدی را نیز در پرونده خود می‌بیند... اتهام جدید او به دست آمدن اطلاعات جدیدی است در مورد جایگاه والای او در گروه مخوف مافیا. دو قلوهای میلانی رسما خواهان مجازات یووه هستند و سیلویو برلوسكونی كه سالها در ایتالیا با مافیا جنگیده حالا با قدرت خود تازیانه‌های محكمی بر پیكر زخم خورده موگی وارد می‌كند.


پالرمو مركز مافیای جهان با خروج بیش از دوهزار تن از شهروندان خود مواجه شده است. ثروت خارج شده از این شهر به بیش از 100 میلیارد یورو بالغ می‌شود كه ضربه بزرگی بر اقتصاد ایتالیا وارد كرده است. انریكو بوتلینگو رئیس پلیس ایتالیا رسما اعلام كرده است كه بخش ورزشی مافیا به طور كامل شناسایی و منحل شده است. اگر این ادعای دون انریكو درست باشد پس باید گفت كه این بزرگترین موفقیت پلیس در طول تاریخ معاصر می‌باشد. اما اینها به بارسلونا چه ارتباطی دارد؟

گمانه زنی‌های اولیه خبر از سقوط یووه به سری سی و بازپسگیری دو اسكودتو آخر آنها می‌باشد. و این به معنی حضور یووه در مسابقاتی است كه سطح آن بسیار پایین‌تر از این تیم می‌باشد. پس برای بازی در این دسته نمی‌توان ستاره‌های آنها را ترغیب كرد.

بارسلونا برای خرید چند بازیكن از یووه دندان تیز كرده است. دیوید ترزگه، ابراهیموویچ و جیانلوكا زامبروتا سه ستاره هدف گرفته بارسلونا هستند. لاپورتا منتظر است تا ببیند آیا از یووه می‌توان كسی را جذب كرد یا خیر و این بستگی به وضعیت آینده بیانكونری‌ها دارد. اگر یووه به سری سی برود حتی خود سران باشگاه نیز حاضر نخواهند بود كه این تیم را با این سطح دستمزدها حفظ كنند. و احتمالا لیست بلند بالایی از ستارگان خود را برای فروش اعلام خواهند كرد.

بارسلونا در شروع فصل جدید لارسن، گابری و هنك تن كاته را از دست داده و باید برای آنها به دنبال جانشین باشد. از سوی دیگر چلسی با خرید بالاك ، شوچنكو و كالو بازار نقل و انتقالات را تحت تاثیر قرار داده است. حتی خوزه مورینیو نیز گفته برای اینكه به سلطنت بارسلونا خاتمه دهیم باید نیروی تهاجمی خود را تقویت كنیم. و این كار را با خرید بالاك و شوچنكو انجام داده است. اگر حضور بالاك و شوچنكو فقط اندكی قدرت تیم را افزایش دهد پس باید چلسی را مهمترین رقیب برای كسب دومین قهرمانی پیاپی در اروپا بدانیم. اما شیطنت‌های خوزه مورینیو تمامی ندارد...! خوزه مورینیو با فروش ایگورگودیانسن مهاجم ایسلندی خود به بارسلونا مخالفت كرده و شیطنت‌هایی را در راه پیوستن گودیانسن به بارسلونا انجام می‌دهد. پس از اعلام علاقه مندی این مهاجم 27 ساله به پیوستن به بارسلونا خوزه مورینیو با فروش او به بارسلونا مخالفت كرده و در عوض راه را برای رئال مادرید باز كرده تا آنها گودیانسن را جذب كنند.

خوان لاپورتا اعلام كرده هیچ عجله‌ای برای خرید‌های تابستانی ندارد. دیه گو فورلان 26 ساله از ویارئال از جمله مهمترین هدفهای بارسلونا به شمار میرود اما بارسلونا اقدام خاصی برای جذب او انجام نداده است. در واقع بارسلونا منتظر روشن شدن وضعیت یووه است تا برای خرید‌های خود تصمیم بگیرد. هانری نیز اعلام كرده در صورت محروم شدن آرسنال از حضور در لیگ قهرمانان، به دلیل خلاف‌های آرسنال در زمینه نقل و اتقالات بازیكنان، علیرغم تمدید قرارداد خود با باشگاه محبوبش، این تیم را ترك خواهد كرد. به همین خاطر تیكیسی بگریستان اعلام كرده هواداران نگران وضعیت بارسلونا در فصل نقل و انتقالات نباشند چون آنها بهترین بازیكنان ممكن را جذب خواهند كرد.

بالاك در حال حاضر بیشترین حقوق را در بین فوتبالیست‌ها دریافت می‌كند... 221 میلیون تومان در هفته!!! قیمت را به پول رایج كشورمان نوشتیم تا بیشتر این درآمد را درك كنید! از طرف دیگر حقوقی كه آندری شوچنكو فوق ستاره تازه وارد آنها دریافت می‌كند، كمتر از این نیست. حتی اگر آبراموویچ مجبور شود تا به تمامی بازیكنانش نیز چنین حقوقی را پرداخت كند مسئله مهمی برای او رخ نخواهد داد! تنها كافی است كه كمی برای سرگرمی خود مبلغ بیشتری را خرج كند. پس از هم اكنون منتظر نبرد بارسا و چلسی در لیگ قهرمانان اروپا باشید.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: بارسلونا در انتظار اتفاقات سري آ
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


چهارشنبه، ۲۶ تیر ۱۳۹۲ (۱۶:۲۹)
 
raminpanahi
پاسخ به: بارسلونا در انتظار اتفاقات سري آ
یاشاسین بارسلونا




شنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۲ (۲۰:۰۶)
 
kingamir
پاسخ به: بارسلونا در انتظار اتفاقات س...
زنده باد بارسلونا


پنج‌شنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۱ (۱۸:۱۳)
 
Lionel.Messi.10
پاسخ به: بارسلونا در انتظار اتفاقات سري آ
زنده باد بارسلونا


شنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲۲:۵۰)
 
David.Villa.sanchez
پاسخ به: بارسلونا در انتظار اتفاقات سري آ
زنده باد بارسا


دوشنبه، ۱۴ آذر ۱۳۹۰ (۲۰:۰۸)
 
heroes
پاسخ به: بارسلونا در انتظار اتفاقات سري آ



شنبه، ۲۱ آبان ۱۳۹۰ (۳:۴۵)
 
harry1
پاسخ به: بارسلونا در انتظار اتفاقات سري آ
I love you barca


دوشنبه، ۲۳ خرداد ۱۳۹۰ (۲۰:۵۷)
 
fcbarca2010
پاسخ به: بارسلونا در انتظار اتفاقات سري آ
Visca Barca




یکشنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ (۱۳:۰۹)
 
harry1
پاسخ به: بارسلونا در انتظار اتفاقات سري آ
fofe barcelona fofe catalon


یکشنبه، ۲۴ بهمن ۱۳۸۹ (۲۳:۲۸)
 
farzadweisi
پاسخ به: بارسلونا در انتظار اتفاقات سري آ



یکشنبه، ۲۵ مهر ۱۳۸۹ (۱۸:۵۲)
 
farzadweisi
پاسخ به: بارسلونا در انتظار اتفاقات سري آ
viva barca :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli: :heli:


دوشنبه، ۱۹ مهر ۱۳۸۹ (۱۵:۰۹)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: بارسلونا در انتظار اتفاقات سري آ
GFDAFGADSFGADSFG


دوشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۶:۴۳)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: بارسلونا در انتظار اتفاقات س...
در شاٌن يووه نبود


سه‌شنبه، ۶ بهمن ۱۳۸۸ (۱۶:۱۴)
 
fcbaran_bm
پاسخ به: بارسلونا در انتظار اتفاقات س...
سزای شان همین است .


پنج‌شنبه، ۹ شهریور ۱۳۸۵ (۱۷:۵۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۰ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!