به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

«تیم مجبور به درخشش بدون رونالدینیو است.»آبی و اناری‌ها
فرستنده سام فروهش در تاريخ یکشنبه، ۲۶ فروردین ۱۳۸۶ (۱۷:۲۴) (۱,۲۳۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع : سایت رسمی باشگاه
مترجم : سام فروهش / FCBarcelona.ir


فرانك رایكارد اهمیت بازی امشب برابر مایوركا را با گفتن «این یكی از مهم‌ترین بازی‌های فصل است.» افزایش داده است. مربی آبی و اناری‌های اضافه كرد «تیم مجبور به درخشش بدون رونالدینیو است.»

برای اولین بار در این فصل, رونالدینیو در بازی لالیگا در نوكمپ حضور نخواهد داشت. فرانك رایكارد امیدوار است كه این موضوع به تحرك تیم بیافزاید «برای دیدن واكنش تیم بدون رونالدینیو بازی جالبی خواهد بود. نبود او احساس خواهد شد.»


رونالدینیو زیر فشار

مربی توضیح داد كه این هافبك تهاجمی «بیمار است. این بیماری به اندازه كافی جدی بود كه انرژی برای او باقی نگذارد, بنابراین, به دلیل این واقعیت كه او زیاد بازی كرده است, ما تصمیم گرفتیم كه به او با پیروی كردن برنامه‌ای مخصوص، زمان برای بهبودی بدهیم.» رایكارد همچنین تاکید کرد كه رونی نیاز به استراحت دارد: «او در جام جهانی در همه بازی ها, شامل بازی‌های دوستانه شركت داشته است. او برای ما مهم است. بازیكنی مصمم, اما بدن انسان محدودیت‌های خود را دارد و گاه و بیگاه توانایی كافی ندارد.»

حرف‌های اسابیو

كمك فرانك رایكارد چند روز پیش استراتژی بدنه فنی را شرح داده بود و مربی هلندی می‌خواست نكاتی را روشن كند «ما مسیر خودمان را پیش می‌رویم. هرچه اسابیو گفت مربوط به كادر فنی می‌شود. او نگاه به متهم كردن هیچ كسی نداشت. این نوعی انتقاد مثبت از خود است.» رایكارد همچنین افزود: «از وقتی اینجا بوده‌ام هیچگاه نیاز به كنترل همه چیز نداشته‌ام. ما بازیكنان بزرگی داریم كه هركدام نیز رفاقت‌های بزرگی دارند و وقتی چیزی آن طوری كه برنامه ریزی شده پیش نمی‌رود, آنها بدنبال راه حل می‌گردند.»

اعتبار تیم

بارسا با رهبری فرانك رایكارد دوبار لالیگ و یك بار لیگ قهرمانان را فتح كرده است و در سه سال احترامی در صحنه جهانی كسب كرده است. رایكارد گفت: «اعضای این تیم سه سال است كه در كنار هم بازی می‌كنند. آنها چیز‌های زیادی را به دست آورده اند, همه این‌ها در فقط یك روز از دست نمی‌رود. این درست است, اما ما از لحظات سختی در این فصل رنج كشیدیم. تیم‌ها برای بازی برابر ما به خوبی تدارك می‌بینند و ما نیز باید آماده جنگیدن باشیم.»

بدون ترس از 3 امتیاز

فرانك رایكارد آرام ظاهر شده بود. او از اتفاقاتی كه زیر بارسا در جدول لالیگا می‌افتد، نگران نیست. «این روی من تاثیر نمی‌گذارد, نگاه كردن به فعالیت دیگر تیم‌ها كمكی نمی‌كند. چیزی كه بیشتر مهم است داشتن روحیه و طرز برخورد خوب در همه حال است, این‌ها به تیم همه احتمالات بازی در بالاترین سطح را می‌دهند.»

گوشه‌ای از صحبت‌های ریکارد: دانلود
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: «تیم مجبور به درخشش بدون رونالدینیو است.»
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۲۷ تیر ۱۳۹۲ (۱۷:۴۶)
 
raminpanahi
پاسخ به: «تیم مجبور به درخشش بدون رونالدینیو است.»
یاشاسین بارسلونا




سه‌شنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ (۵:۰۹)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: «تیم مجبور به درخشش بدون رونالدینیو است.»
هیچ اشکالی نداره.


دوشنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱۴:۳۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۸ کاربر آنلاین است. (۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!