به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

جلسه همگانیبارسلونا
فرستنده ساسان فراحی در تاريخ چهارشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۶ (۰:۲۱) (۱,۰۷۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع : Sport.es
مترجم : ساسان فراحی / FCBarcelona.ir


خوان لاپورتا, ریاست باشگاه بارسلونا قبل از پرواز هواپیما به مصر با کادر فنی و بازیکنان تیم, جلسه‌ای داشت که در این جلسه به نکاتی مهم اشاره کرد. لاپورتا اعتقاد دارد که بارسلونا, بعد از دریافت شکست سنگین مقابل ویارئال, در حال تلاش پیاپی است.
خوان میگوید: «سفر به مصر می‌تواند اردویی روحیه ساز برای سربازان من باشد. ما بعد از دریافت شکست در حال تلاش‌های پیاپی هستیم و من امیدوارم این تلاش‌های ما در نهایت به چیزی جیز پیروزی مقابل الاهلی و لوانته ختم نشود.»


لاپورتا در این جلسه به صحبت و تبادل نظر و گفتگو با تمامی اعضای تیم و مربیان باشگاه پرداخت. برای مثال خوان, جلسه را با اولین سوال خود از فرانک رایکارد آغاز کرد. او می‌پرسد: «فکر می‌کنم که بهتر بود رونالدینیو را در اواسط نیمه دوم تعویض می‌کردی, چون وی به هیچ وجه آماده نبود. نظرت چیست؟» و سپس بعد از کمی مکث جواب می‌شنود: «به نظر من رونی یکی از آماده‌ترین روز‌هایش را سپری کرد. اما درست است, اواسط نیمه دوم زمان سقوط رونالدینیو محبوب مقابل ویارئال بود. وقتی گل تاریخی وی را به یاد آوردم فکر کردم که شاید باز هم چنین گلی را تکرار کند, برای همین تعویضش نکردم.»

خوان لاپورتا در مورد برنامه نقل و انتقالات تابستانی بارسا میگوید: «کریستیانو رونالدو بزرگترین فرد مورد نظر در نقل و انتقالات تابستانی است. برای فرانک لمپارد نیز در‌ها باز است و لباس آبی و اناری انتظار این دو بازیکن را در تابستان می‌کشد.»
وقتی جلسه همگانی باشگاه تمام شد و بازیکنان قصد داشتند, بارسلونا را ترک کنند, لاپورتا چنین گفت: «برای همه سفر خوشی را به مصر آرزومند هستم و امیدوارم که سربازانم از مصر سرافراز برگردند.»
در آخر هم لاپورتا تاکید کرد: «یادتان باشد که بازی با الاهلی, درست است یک بازی دوستانه است, اما برای کسب روحیه‌ای بالا بسیار مناسب است.»
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
raminpanahi
پاسخ به: جلسه همگانی
یاشاسین بارسلونا




سه‌شنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ (۵:۲۷)
 
kingamir
پاسخ به: جلسه همگانی
زنده باد بارسا


پنج‌شنبه، ۳۰ آذر ۱۳۹۱ (۲۱:۲۲)
 
harry1
پاسخ به: جلسه همگانی
fofe barcelona fofe catalon


یکشنبه، ۲۴ بهمن ۱۳۸۹ (۲۳:۱۶)
 
farzadweisi
پاسخ به: جلسه همگانی
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۱:۴۸)
 
farzadweisi
پاسخ به: جلسه همگانی
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۱:۴۵)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: جلسه همگانی
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۴:۰۸)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: جلسه همگانی



دوشنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۸۸ (۱۴:۴۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۲ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!