به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

یک امتیاز برای شروعگزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ دوشنبه، ۵ شهریور ۱۳۸۶ (۱۷:۳۵) (۱,۳۸۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


ریسینگ و بارسا در تساوی بدون گلی در اولین بازی فصل 08-2007 در مقابل یکدیگر صف آرایی کردند. بارسا بازی را در دست داشت اما نتوانست از هیچ کدام از موقعیت‌هایش گلی خلق نماید.

اف سی بارسلونا یک امتیاز از سفرش به ساردینرو بدست آورد اما آنها می‌توانستند سه امتیاز را بدست آوردند، اگر شوت دقیقه 85 آنری درون چهارچوب قرار می‌گرفت، همین طور ژاوی موقعیت خوبی در انتهای نیمه اول داشت. در نوع خودش، ریسینگ در طول 90 دقیقه به سختی جنگید، اگرچه مجبور بود که با اخراج اسمولارک در دقیقه 67، با 10 نفر به بازی ادامه دهد.


شروعی درخشان از ریسینگ

ریسینگ دقایق ابتدایی بازی را در دست داشت، درست زمانی که بازیکنان بارسا برای بدست آوردن ریتمشان تلاش می‌کردند. سرانو پس از گذشت تنها 4 دقیقه، موقعیتی عالی داشت تا تیم میزبان را پیش بیاندازد، اما موقعیت تک به تک را به دلیل جایگیری خوب والدس از دست داد.
اکثر فعالیت نیمه اول، در سمت چپ بارسا انجام شد، جایی که بازیکن جدید ریسینگ، خورخه لوپز، با استفاده از جلو رفتن آبیدال، خلق موقعیت می‌کرد.

ریسینگ بهترین موقعیت خود در بازی را زمانی داشت که کولسا از بین آبیدال و اوله گوئر نفوذ کرد اما شوتش توسط ضربه دست راست والدس مهار شد. از این لحظه به بعد، بارسا کنترل توپ را در زمین بدست گرفت.

بارسا روی دور افتاد

بارسا در دقیقه 42 با جلو آمدن اوله گوئر و ژاوی، تقریبا نتیجه را 0-1 کرد. زمانی که بارسا قسمتی از بهترین فوتبالش را در نیمه اول ارائه می‌داد، داور سوت پایان نیمه را به صدا در آورد.

آنری وارد، اسمولارک خارج

بارسا مالکیت 20 دقیقه آغازین نیمه دوم را در دست داشت اما نتوانست برتری خود را به موقعیت‌های گلزنی تبدیل کند. ریکارد سپس آنری را به جای مسی وارد زمین کرد تا برای مغشوش کردن دفاع ریسینگ تلاش کند. زمانی که خرید جدید ریسینگ، مهاجم ملی‌پوش لهستانی، اسمولارک، به دلیل خطای بد بر روی آبیدال از بازی اخراج شد، اوضاع بیشتر به سود بارسا تغییر کرد. مابقی بازی در زمین ریسینگ انجام شد و بارسا فشار خود را افزایش می‌داد.

آنری تیر دروازه را لرزاند

بارسا تلاش زیادی برای به ثمر رساندن گل پیروزی کرد و زمانی که آنری در دقیقه 85 شوت زیبایی را به سمت دروازه شلیک کرد و تیر سمت چپ را به لرزه در آورد، این می‌توانست آغازی رویایی برای آنری باشد. زمانی که شوتی از خورخه لوپز درست از بالای دروازه به بیرون رفت، عاقبت کار می‌توانست برای بارسا وحشتناک‌تر شود. در نهایت، با وجود موقعیت‌های گل بسیار، بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: یک امتیاز برای شروع
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۲ (۱۱:۲۳)
 
raminpanahi
پاسخ به: یک امتیاز برای شروع
یاشاسین بارسلونا




سه‌شنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ (۲۲:۵۱)
 
harry1
پاسخ به: یک امتیاز برای شروع
سرور هرچی رئالی بارسای آبی اناری.


شنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ (۱۲:۴۳)
 
farzadweisi
پاسخ به: یک امتیاز برای شروع
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۵:۱۵)
 
farzadweisi
پاسخ به: یک امتیاز برای شروع
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۱۵:۱۴)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: یک امتیاز برای شروع



یکشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۰:۲۵)
 
Real vs. Barca
پاسخ به: مدیر همه کلیات و جزئیات
خوب جناب مدیر کل! اینطور که من متوجه شدم شمایی که هنوز رنگ "خارج" رو ندیدی می خوای به منی که ده ساله کانادا ساکن هستم انگلیسی یاد بدی؟ خوب می تونی سایت بارسا رو تعطیل کنی سایت آموزش زبان بزنی؟ یا شایدم بخوای سی دی نصرت 2 رو بزنی !
خدمتت و محض آموزشت عرض کنم جملات و کلمات و در واقع idiom های انگلیسی وقتی به فارسی ترجمه میشن باید معادل متناسب به جاشون قرار داده بشه و این گونه کلمات رو نمیشه و نباید کلمه به کلمه ترجمه کرد. برای این که راحت تر درک کنی چندتا مثال میزنم. کلماتی مثلshut up یا here we go یا thats set یا rise and shine یا age before beauty یا give up یا bullshit و هزاران کلمه دیگه اینها اگر کلمه به کلمه معنی بشن معنی نمیدن یا معنی خنده داری میدن. اما همه مترادف فارسی دارن. پس از این به بعد اگه میخوای حرفی رو تو هوا به کسی بزنی قبلش تحقیق کن ببین طرف اطلاعاتی در این مورد داره یا نه. این باره اول نیست که تو این سایت به من بی احترامی میشه اما من همیشه نظرمو بدون اهانت به کسی گفتم اما مثل اینکه تساوی اخیر بارسا خیلی فشار بهتون آورده. بهر هال این باره آخر همه باشه که به کسی بی احترامی میکنید چه به من چه به مسئولین سایت چه به بازدید کنندگان.بار آخرتون هم نباشه من یا امثاله من کاری نمیتونیم بکنیم اما این تربیت و سطح فرهنگیه پائین خودتونو میرسونه. امیدوارم مشخص شده باشه که جهل از کیه!! با تشکر


چهارشنبه، ۷ شهریور ۱۳۸۶ (۳:۴۱)
 
nima_barca
پاسخ به: یک امتیاز برای شروع
براي بازي اول بد نبود ولي با اينهمه بازيكن درجه يك نبردن تيمي مثل ريسينگ عجيبه.بايد كمي در زدن ضربات آخر دقت كنند.


سه‌شنبه، ۶ شهریور ۱۳۸۶ (۱۴:۰۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: یک امتیاز برای شروع
دوست عزیز love_victor_valdes
لینک دانلود کل بازی رو به فرمت torrent سه چهار روز بعد بازی میشه پیدا کرد. اگه شما با دانلود از این طریق آشنایی دارید، بگید من براتون لینک هر بازی رو وقتی اومد تو نظرات گزارش همون بازی می ذارم.


سه‌شنبه، ۶ شهریور ۱۳۸۶ (۱۲:۲۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: یک امتیاز برای شروع
جناب Real Barca
بنده مسئول دانش کم شما در مورد زبان انگلیسی نیستم. اگر شما 4 تا خبر انگلیسی مطالعه می کردی، متوجه می شدی که عبارت almost scored یا چیزی شبیه این برای موقعیت های بسیار نزدیک به گل بسیار زیاد به کار میره.
از این به بعدم سعی کن اول تحقیق کنی بعد ارسال تا خندت خدای نکرده معرف جهل شما نباشه


سه‌شنبه، ۶ شهریور ۱۳۸۶ (۱۲:۲۶)
 
love_victor_valdes
پاسخ به: یک امتیاز برای شروع
ايول. با اين كه 3 امتياز رو نگرفتن ولي واسه من از برد هم بيشتر ارزش داشت .البته وقتي اين مطلب رو خوندم و فهميدم ويكي چقدر باحال بازي كرده.
راستي مي خواستم بدونم جايي نيست كه بشه بازي رو دانلود كرد؟


سه‌شنبه، ۶ شهریور ۱۳۸۶ (۱۰:۱۳)
 
Real vs. Barca
پاسخ به: یک امتیاز برای شروع
ببخشید نتیجه تقریبا 1-0 یعنی چی؟ قانونه جدید فیفاست؟ یا قانون جدید FCBarcelona.ir ؟

"بارسا در دقیقه 42 با جلو آمدن اوله گوئر و ژاوی، تقریبا نتیجه را 0-1 کرد"




دوشنبه، ۵ شهریور ۱۳۸۶ (۲۱:۴۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: یک امتیاز برای شروع
یه امتیاز در خونه حریف برای شروع بد نیست، همون طور که لاپورتا گفته. این بازی رو باید یه بازی خوب از والدس دونست، امیدوارم بازی های خوبش هم مثل اشتباهاتش دیده شه!


دوشنبه، ۵ شهریور ۱۳۸۶ (۱۷:۳۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۴ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!