به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بازگشت گابری به بارسلونالالیگا
فرستنده ابوالفضل رستگار در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۹ تیر ۱۳۹۳ (۱:۱۰) (۱,۰۰۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: ابوالفضل رستگار / FCBarcelona.ir


گابریل پس از هشت سال دوری از باشگاه، به عنوان کمک مربی بارسلونا به خانه برگشته است. این هافبک خط میانی که کارش را در باشگاه جوانان بارسلونا و تحت نظر لوئیس فن خال شروع کرده بود، تربیت شده این استاد فوتبال است. لازم به ذکر است، بخشی از دوران بازی گابریل در بارسلونا، هم بازی ژاوی و پویول نیز بوده است.

این ستاره سابق بارسلونا، حال به باشگاه برگشته است و دستیار اسکاریشن و کارلس هوگو در بارسلونا ب شده است. این هافبک 25 ساله کاتالانی، سال 2006 به باشگاه آژاکس وارد شده و چند سال در این تیم حضور موفق داشته و بعد از آن تا سال 2010 در سویس فوتبال خودش را ادامه داده است.


حالا گابری به بارسلونا برگشته است. او در بخشی از دوران حضورش در بارسا، همبازی ژاوی و پویول نیز بوده است. گابریل از سال 1977 تا 1999 در بارسلونا ب بازی کرده و در 22 آگوست 1999 برای اولین بار در نیوکمپ مقابل ساراگوسا به میدان رفت و بارسا آن بازی با نتیجه 1-0 پیروز شد. او تحت هدایت فن خال، برای بارسا 17 بازی لیگ، 4 بازی جام حذفی و 9 بازی لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده و 6 گل نیز به ثمر رسانده است.

اولین ستاره تیم

سال 2001 سال پیشرفت و دستیابی به موفقیت برای او بوده است. اگرچه او یک بازیکن تعویضی بود، ولی حضور منظمی در بازی‌ها داشته است. او قادر به بازی در چند پست مختلف بود، ولی غالبا در سمت راست بازی می‌کرد. این یک ویژگی مثبت برای او به حساب می‌آید.

البته دوران حرفه‌ای او با یک مصدومیت بد نیز همراه بوده است. او در دسامبر سال 2004 دچار مصدومیت خیلی بدی شد و از ناحیه زانوی راست، دچار شکستگی و مجبور به 6 ماه دوری از میادین شد. اولین افتخار حرفه‌ای او هم مربوط به همین زمان است؛ قهرمانی بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا.

گابری در بارسا دارای افتخاراتی همچون دو قهرمانی لالیگا، یک جام حذفی اسپانیا، دو جام کاتالان و یک قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا است.

بعد از بارسا

او در سال 2006، بارسا را پس از هفت سال حضور موفق ترک و به باشگاه آژاکس رفت. این ستاره تحت نظر هنک تن کت به پیروزی‌های زیادی دست یافت. از افتخارات او در آژاکس می‌توان به دو جام سوپر کاپ و لیگ هلند اشاره کرد. چهار سال بعد، او آژاکس را ترک و به باشگاه‌ام صلال قطر رفت. او یک سال در آنجا بود و بعد از آن به اروپا برگشت؛ سویس مقصد بعدی گابری بود. او سال 2011 به باشگاه سایون سویس رفت و سال بعد در همان کشور به باشگاه لایسانه رفت، این آخرین باشگاه بازی حرفه‌ای او بود. البته او سال بعد برگشت به باشگاه سایون، منتها به عنوان کمک مربی سپاستین فورنیر.

او پس از هشت سال به عنوان کمک مربی و در باشگاه بارسلونا ب فعالیت خواهد کرد و ما برای او آرزوی موفقیت داریم.

افتخارات

2003-2004 جام کاتالونیا.
2004-2005 جام کاتالونیا.
2004-2005 لالیگا اسپانیا.
2005 سوپر کاپ اسپانیا.
2005-2006 لیگ قهرمانان اروپا.
2005-2006 لالیگا اسپانیا.
2006 سوپر کاپ هلند.
2007 سوپر کاپ هلند.
2007 لیگ هلند.
2009 لیگ هلند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Revenger
پاسخ به: بازگشت گابری به بارسلونا
بارسا دوستت داریم


شنبه، ۲۶ مهر ۱۳۹۳ (۵:۳۳)
 
kamiba
پاسخ به: بازگشت گابری به بارسلونا
امیدوارم که بتونه موثر باشه


شنبه، ۲۱ تیر ۱۳۹۳ (۱۱:۰۷)
 
soccer2000
پاسخ به: بازگشت گابری به بارسلونا
خوش آمدی


جمعه، ۲۰ تیر ۱۳۹۳ (۱۴:۲۵)
 
SAMPADIGIRL
پاسخ به: بازگشت گابری به بارسلونا
خوش امدی


پنج‌شنبه، ۱۹ تیر ۱۳۹۳ (۱۵:۵۳)
 
PXIMN
پاسخ به: بازگشت گابری به بارسلونا
ب خونه خوش اومدی...!


پنج‌شنبه، ۱۹ تیر ۱۳۹۳ (۱:۲۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۱۱ کاربر آنلاین است. (۵۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۱۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!