به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ژاوی: ما گلی فوق‌العاده زدیم.آبی و اناری‌ها
فرستنده آرش بحرانی در تاريخ دوشنبه، ۲۳ مهر ۱۳۸۶ (۲۱:۱۶) (۱,۰۵۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت گل
مترجم: آرش بحرانی / FCBarcelona.ir


ژاوی هرناندز اعتقاد دارد گلی که سرجیو راموس به ثمر رساند، گل فوق‌العاده‌ای برای اسپانیا بود که در آخر هفته، پیش از آماده شدن برای بازی در مسابقه دوستانه در وسط هفته، برابر دانمارک به ثمر رسید. هافبک بارسا آشکارا تحت تاثیر گل دوم پیروزی تیم ملیش در آرهوز قرار گرفت، جایی که لوئیس آراگنز یک قدم به انتخاب شدن برای جام جهانی نزدیکتر شد.

بعد از 27 پاس پی در پی، رائول تامودو آخرین پاس را داد تا سرجیو راموس را در فضای خالی صاحب توپ کند و مدافع رئال مادرید با آرامش از فاصله نزدیک، توپ را از بالای سر توماس سورنسن عبور داد.


ژاوی قبل از اینکه اضافه کند که این گل تاثیر بازی عالی اسپانیا در 45 دقیقه بود، گفت: «این یک گل عالی بود.» او ادامه داد: «ما در نیمه اول بسیار خوب بازی کردیم. تیم زمانی که در موقعیت قرار می‌گرفت، بسیار عالی عمل می‌کرد. ما از نتیجه بسیار راضی هستیم و از نوع بازی خود قبل از استراحت بین دو نیمه. این بدون شک بازی است که ما در حالی که توپ را در دست داریم، باید انجام دهیم. این بیشتر یک بازی تاکتیکی است تا یک بازی فیزیکی، استفاده از موقعیت‌ها قاطعانه است و استفاده از توپ‌های بلند زیاد. این یک نوع فوتبال است که ما در بارسلونا نیز از آن استفاده می‌کنیم.»

بعد از بازی سخت که با دانمارک، اسپانیا آماده بازی با فنلاند در شرایط آب و هوایی سرد می‌شود. و ژاوی از بازی اضافی راضی نیست.

او با خشم گفت: «این بازی است که ما بدون هدف بازی می‌کنیم و الان ما مجبوریم بعد از بازی برای انتخابی قهرمانان اروپا یک بازی دوستانه داشته باشیم. بازی‌های تیم در این فصل بسیار طاقت فرسا است و اکنون ما باید در این شرایط بازی دوستانه هم انجام دهیم. تمام آنچه که ما می‌دانیم این است که آنها در بازیهای انتخابی خوب بازی کردند و دفاع قوی دارند.»

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: ژاوی: ما گلی فوق العاده زدیم.
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


یکشنبه، ۶ مرداد ۱۳۹۲ (۹:۱۶)
 
farzadweisi
پاسخ به: ژاوی: ما گلی فوق العاده زدیم.
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۲۰:۱۲)
 
farzadweisi
پاسخ به: ژاوی: ما گلی فوق العاده زدیم.
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۲۰:۱۰)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: ژاوی: ما گلی فوق العاده زدیم.



یکشنبه، ۹ خرداد ۱۳۸۹ (۱۶:۴۷)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: ژاوی: ما گلی فوق العاده زدیم.
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۵:۴۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۴ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!