پاسخ به: اخبار بازیهای جدید | |||
---|---|---|---|
نویسنده: مسافر کربلا یکشنبه، ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ (۲:۲۹) | |||
ماسارو کاتو (Masaru Kato) که در سمت CFO کمپانی Sony قرار دارد، پس از ضرر مالی و کاهش درآمد 86 درصدی این کمپانی در بخش بازی و سرگمی در سه ماهه سوم سال 2012، به این موضوع اشاره کرد که آن ها باید تبلیغات بهتری را برای Vita انجام می دادند. او گفت که یکی از کارهایی که آن ها می توانستند برای سود دهی Vita و جذب ناشران Third-Party انجام دهند، این بود که نرم افزارهای جذاب تری را برای این کنسول خلق می کردند. کاتو می گوید: "برای افزایش فروش این کنسول، ما باید تبلیغات بیشتری انجام می دادیم تا PSVita را به عنوان یک محصول همراه در بین مردم جا بیندازیم. ما منابع زیادی خرج کردیم که تنها مربوط به کمپانی های First Party نبودند و باید از کمپانی های Third-Party نیز می خواستیم که نرم افزارهای بهتری برای این کنسول خلق کنند، اما این باید به عنوان کارهای اولیه صورت می گرفت. ما باید بازاریابی بهتری نیز انجام می دادیم و روی قیمت این کنسول دقت بیشتری به خرج می دادیم. ما با این کارها می توانستیم بخش مربوط به کنسول های دستی خودمان را به سودآوری برسانیم که این چنین نشد." او در ادامه صحبت هایش درباره PS3 صحبت کرد و گفت: "PS3 بعد از گذشت 6 سال هنوز عمر زیادی پیش رو دارد و بعد از عرضه کنسول جدید نیز به مسیر خودش ادامه خواهد داد. ما تصمیم های مختلفی را برای پلتفرم بعدی خود گرفته ایم که فعلاً نمی توانم درباره آن صحبت کنم، اما می دانم که PS3 همچنان به مسیرش ادامه می دهد. همچنین من امیدوارم که با عرضه کنسول جدید دیگر شاهد این مشکلات و اشتباهات نباشیم." ![]() منبع: پردیس گیم |
تالار گفتمان
آخرین عناوین
آخرین ارسالها
قوانین و مقررات
عاشقان آبی و اناری
مباحث آزاد
لیگ فانتزی
مسابقات سایت
آبی و اناری
گردانندگان سایت
حمایت مالی از سایت
تاریخچه باشگاه
افتخارات باشگاه
زندگینامه بازیکنان
مربیان باشگاه
اسطورههای باشگاه
مقالات سایت
پیوستن به جمع نویسندگان آبی و اناری
مقالات اختصاصی
مقالات آماری تحلیلی
مقالات آنالیز فنی
گالری عکس
پیوستن به جمع همکاران گالری
عکسهای قهرمانی
عکسهای بازیهای بارسا
عکسهای بازیکنان
عکسهای فصل 2016/17
نقشه سایت
سوال یا ابهام خود را مطرح نمایید!
راهنمای عضویت در سایت
مشکل در ورود به سایت
سوالات متداول