همه پیامها
|
پاسخ به: بحث آزاد در مورد بارسا | ||
نام کاربری: Sm.saleh
پیام:
۶
عضویت از: سهشنبه، ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ (۱۲:۰۳)
از: بندرعباس
طرفدار:
- مسی، کرویف، رونالدینهو - مسی - پاس تهران، - هلند،آرژانتین، - علی کریمی - گواردیولا - مجید جلالی، حشمت مهاجرانی گروه:
- کاربران عضو |
بزرگترین مشکل بارسا کمبود بازیکن هست .وینگر چپ،نداره مهاجم نوک چابک نداره.هافبک شوتز ن نداره.درون زمین تیم رهبر نداره........
|
||
۲۸ آذر ۱۴۰۳
|
|
پاسخ به: بحث آزاد در مورد بارسا | ||
نام کاربری: shakib10
پیام:
۳,۵۰۴
عضویت از: ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
از: ahwaz-esf
طرفدار:
- لیونل مسی - رونالدینهو وخود مسی. - پرسپولیس - آرژانتین - علی کریمی - گواردیولا - افشین قطبی گروه:
- کاربران عضو |
حیف اون ستاره های تار عنکبوت گرفته سر آواتار
|
||
@esalatbarca | |||
۱۵ آذر ۱۴۰۳
|
|
پاسخ به: بحث آزاد در مورد بارسا | ||
نام کاربری: shakib10
پیام:
۳,۵۰۴
عضویت از: ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
از: ahwaz-esf
طرفدار:
- لیونل مسی - رونالدینهو وخود مسی. - پرسپولیس - آرژانتین - علی کریمی - گواردیولا - افشین قطبی گروه:
- کاربران عضو |
وقتش نرسیده چهار تا صحبتی فحشی نظری انتقادی بنویسیم پولی که خرج میشه اینجا حداقل بی ارزش نشه... یه تکونی بدین بابا پر بازدید ترین قسمت سایت تبدیل شده به کلبه ی خالی از سکنه...
|
||
@esalatbarca | |||
۱۵ آذر ۱۴۰۳
|
|
پاسخ به: هرچه می خواهد دل تنگت بگو... | ||
نام کاربری: Greatest.Ever
پیام:
۱,۱۴۴
عضویت از: ۲۸ شهریور ۱۳۹۰
طرفدار:
- یوهان کرویف - پپ - ژاوی و مسی. گروه:
- کاربران عضو |
سلام
|
||
پنجشنبه، ۱۷ آبان ۱۴۰۳ (۵:۱۱)
|
|
پاسخ به: بحث آزاد در مورد بارسا | ||
نام کاربری: armanshah
پیام:
۱۸۹
عضویت از: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
از: تهران
طرفدار:
- مسی - کرایوف - استقلال - هلند-ایتالیا - فرهاد مجیدی - انریکه - مرحوم ناصر حجازی مرحوم پورحیدری گروه:
- کاربران عضو |
نقل قول یا لثارات الحسن نوشته:نقل قول armanshah نوشته:خب دیگه ... بگید بایرن بیاد اومد حقیقتا اون موقعی که این پیام رو دادم انتظار ۴تا زدن رو نداشتم دیگه |
||
|
|||
دوشنبه، ۱۴ آبان ۱۴۰۳ (۱۰:۳۶)
|
|
پاسخ به: هرچه می خواهد دل تنگت بگو... | ||
نام کاربری: Lucho.The.Great
نام تیم: بارسلونا
پیام:
۶۱,۶۱۹
عضویت از: ۱۴ مرداد ۱۳۸۴
از: تهران
طرفدار:
- بویان کرکیچ - یوهان کرویف - پرسپولیس - اسپانیا، آرژانتین - احمد عابدزاده، کریم باقری - فرانک ریکارد - افشین امپراطور گروه:
- لیگ فانتزی - کاربران عضو - مدیران کل |
سلام
|
||
عمری است دخیلم به ضریحی که نداری... |
|||
دوشنبه، ۱۴ آبان ۱۴۰۳ (۷:۵۰)
|
|
پاسخ به: بحث آزاد در مورد بارسا | ||
نام کاربری: Lucho.The.Great
نام تیم: بارسلونا
پیام:
۶۱,۶۱۹
عضویت از: ۱۴ مرداد ۱۳۸۴
از: تهران
طرفدار:
- بویان کرکیچ - یوهان کرویف - پرسپولیس - اسپانیا، آرژانتین - احمد عابدزاده، کریم باقری - فرانک ریکارد - افشین امپراطور گروه:
- لیگ فانتزی - کاربران عضو - مدیران کل |
نقل قول armanshah نوشته:خب دیگه ... بگید بایرن بیاد اومد |
||
عمری است دخیلم به ضریحی که نداری... |
|||
دوشنبه، ۱۴ آبان ۱۴۰۳ (۷:۴۹)
|
|
پاسخ به: بحث در مورد تاپیک های بخش سرگرمی | ||
نام کاربری: pjahesh24
پیام:
۲
عضویت از: یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۸:۱۸)
از: تهران
طرفدار:
- ژاوی - ژاوی گروه:
- کاربران عضو |
داشتن بانک شماره موبایل مشاغل ایران ، داشتن تبلیغاتی هدفمند برای گفتن از مزایای داشتن بانک شماره موبایل مشاغل ایران و بانک اطلاعات مشاغل شهری بهتر است از کمی عقب تر شروع کنیم و با مقدمه ای وارد بحث اصلی شویم. دنیای امروز، دنیای تبلیغات است. چرا که در در هر صنفی و هر شغلی تعداد بیشماری رقیب وجود دارد و باید بتوان در بین آن همه رقیب کسب و کار خود را به مشتریان خود معرفی کرد. از طرفی تبلیغات در انواع مختلف آن، چه محیطی و چه انواع دیگر، دارای هزینه است که غالبا هزینه آن هزینه بالایی محسوب می شود. بنابراین بین هزینه تبلیغات و میزان سودی که از قبل آن نصیب ما می شود را باید در دو کفه ی ترازو نهاد و با یکدیگر مقایسه کرد. این مقایسه و بر کفه ترازو نهادن بین تبلیغات و سود حاصل از آن را می توان به نوعی اولین قدم در هدفمند کردن تبلیغات دانست. هدفمند بودن تبلیغات در واقع مفهومی است که می خواهد به ما بگوید که هر تبلیغی به هر قیمتی سودمند و مفید نیست. تبلیغات می تواند مانند شمشیری دولبه عمل کند که یک لبه اش می تواند صاحبش را بکشد و لبه ی دیگرش رقبا را. در ادامه در این باره بیشتر خواهیم گفت و بیشتر از هدفمند بودن تبلیغات و راه حل مناسب برای ایجاد آن سخن خواهیم گفت. بانک اطلاعات اصناف ایران در بالا از ضرورت هدفمند بودن تبلیغات گفتیم و سعی کردیم به طور خلاصه مفهومی از آن را ارائه دهیم. حال نوبت آن است که بدانیم چگونه ممکن است به این مهم دست یابیم.مهمترین و بهترین و پایه ترین راهی که می توان معرفی کرد و بسیار ساده نیز می باشد این است که بدانیم مخاطبان ما و مشتریان ما چه کسانی هستند. بسیاری از مشاغل مرتبط به تمام اقشار جامعه نمی باشد و غالبیت گروه جامعه را در بر نمی گیرد. به طور مثال اگر شما صاحب کسب و کار فروش لوازم پزشکی هستید مسلما باید مشتریان خود را در بین گروه های پزشکی و بیمارستانی و ... جست و جو کنید و درصد پایینی از سایر قشرها سراغ شما خواهند آمد. یا اگر شغل شما مرتبط با ساخت و ساز ساختمانی است. گرچه تمام مردم می توانند به نوعی به ساخت و ساز به پردازند اما مشتریان شما غالبا از بین شرکت های ساختمان سازی خواهد بود. بجز این که مشتریان شما در صنف خودتان باید باشد و دنبال آن باید بگردید. باید این را بدانید که از کدام منطقه جغرافیایی می خواهید مشتریان را جذب کنید. یا بهتر بگویم باید بدانید در کدام نقطه از کشور یا شهرستان مشتری بیشتر و بازار کار بهتری برایتان فراهم است. پنل ارسال پیامک به بانک موبایل سوپرمارکت های ایران سامانه پیام کوتاه پویا جهش کاربردی ترین راه برای ارسال، دریافت و مدیریت پیامکهای انبوه تبلیغاتی برای جذب مشتری جدید یا پیامک های خدماتی برای نگهداری مشتری های فعلی شما عزیزان می باشد. نقطه قوت پنل پیامک بانک اطلاعات مشاغل پویا جهش علاوه بر امکانات فوق العاده در بروز بودن و جامع بودن بانک های شماره موبایل می باشد که رایگان برای همه ی کاربران پنل در دسترس می باشد. بانک شماره موبایل اصناف چیست؟ به لیستی از دیتا ها و اطلاعاتی که شامل شماره موبایل های فعال مشاغل مختلف که ممکن است به تفکیک شغل یا شهر یا استان و یا کدپستی افراد باشد را بانک شماره موبایل مشاغل می گویند که توسط منابع متنوعی جمع آوری شده اند و فرمت خاصی مثل Excel، vcf، csv و … دارند. ارزش بانک شماره موبایل اصناف مشهد در بروز بودن، کامل بودن، دقیق و هدفمند بودن و آپدیت های دوره ای آنهاست که همه ی این موارد متاسفانه در بین فروشندگان بانک های شماره موبایل مشاغل به طور کامل و درست رعایت نمی شود اما تیم ما این ضعف ها را برای اولین بار به طور کامل در بیشتر بانک های موبایل بررسی و اصلاح کرده است و روزانه در حال تکمیل هر چه بیشتر و بروزرسانی فایل های موجود در سایت و همینطور جمع آوری بانک های شماره موبایل جدید هستیم. این بانک های شماره موبایل کاربرد ها و دسته بندی های گوناگونی دارند داشتن بانک اطلاعات مشاغل پویا جهش ، داشتن برگ برنده آیا تاکنون فکر کرده اید که یک شرکت بزرگ مانند گوگل بیشترین درآمدش از چه چیزی میباشد؟ موتور جست و جویی که استفاده از آن و امکاناتش برای همه مردم جهان رایگان است و تبلیغاتی در صفحه خود نشان نمی دهد. درآمدش را از کجا تامین می کند؟ گوگل دقیقا همان محدودیت را شناخت و شروع به فروختن راه حلش کرد. هر شرکت بزرگ دنیا و هر بیزینسی و هر اتفاق سیاسی مهمی وابسته به این است که بداند مردم الان به دنبال چه هستند و در هر کجا از دنیا چه چیزهایی بیشتر مطرح است و خواهان دارد. می خواهند بدانند آیا سیاست آن در تغییر فرهنگ مصرف مردم تاثیر گذار بوده یا خیر. این را چگونه می شود دانست؟ تنها با داشتن بانک اطلاعاتی قوی که گوگل از خود مردم آن را تهیه می کند می توان به این مهم دست یافت. در واقع رابطه بین مردم و گوگل مانند یک قرارداد کاری است. ما به ازای دادن اطلاعات ناخواسته توسط جست و جو کردن به گوگل سزاوار دریافت تمام امکانات این شرکت به صورت رایگان می باشیم. گوگل این اطلاعات با ارزش را همچون قیمت طلا به بزرگان بیزینس و سیاستمداران می فروشد و درآمد خود را تامین می کند. حال شاید کمی بهتر به اهمیت این موضوع پی بردید و دانستید که با چه مفهومی سروکار دارید. اگر می خواهید در بیزینس و کسب و کار خود موفق عمل کنید و رقبای خود را کنار بزنید باید سعی کنید از این نوع بانک اطلاعات مشاغل شهری را به دست بیاورید و از آن استفاده کنید. اما در ایران کمتر می توان به سبب تحریم ها و غیره سراغ بانک اطلاعات سوپر مارکت ها غنی چون گوگل رفت. از طرف دیگر این بانک اطلاعاتی یک بانک جهانی است و کمتر به درد بیزینس ها و کسب و کارهای داخلی می خورد. پس باید چه کرد؟ در ایران چگونه می توانیم تبلیغاتی هدفمند داشته باشیم؟ یا سوال بهتر چگونه می توانیم بانک اطلاعاتی پویا جهش را به دست بیاوریم؟ خب در پاسخ باید بگویم تا جایی از کار را باید خودتان پیش بروید. یعنی باید بتوانید بیابید که مشتریان شما در چه صنفی هستند و در کدام نقاط کشور تجمع بیشتری دارند شما کسب و کارتان در کجا می تواند بیشترین خدمات را ارائه دهد. وقتی بتوانید به سوالات پاسخ دهید آن وقت نصف کار را کامل انجام داده اید. بعد از این که دانستید دنبال چه کسانی می گردید و آنها کجا هستند. بهترین راه ارتباط با آن ها چه می تواند باشد؟ آیا بهتر و نزدیکتر و در دسترس تر از شماره تلفن همراه آنها می توان پیدا کرد؟ یا نمی توان گفت که ضمانت دیده شدن تبلیغات در این روش بالغ بر ۹۰ درصد خواهد بود؟ بنابراین تمام مشکلات گفته شده در یک تبلیغ هدفمند را می توانیم در بانک شماره موبایل اصناف کشور بیابیم. این بانک شماره موبایل می تواند بر اساس صنف مورد نظر و منطقه مورد نظر یک تبلیغات پر سود و البته بسیار کم هزینه را برای شما رقم بزند. |
||
شنبه، ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ (۸:۲۷)
|
|
پاسخ به: هرچه می خواهد دل تنگت بگو... | ||
نام کاربری: Lucho.The.Great
نام تیم: بارسلونا
پیام:
۶۱,۶۱۹
عضویت از: ۱۴ مرداد ۱۳۸۴
از: تهران
طرفدار:
- بویان کرکیچ - یوهان کرویف - پرسپولیس - اسپانیا، آرژانتین - احمد عابدزاده، کریم باقری - فرانک ریکارد - افشین امپراطور گروه:
- لیگ فانتزی - کاربران عضو - مدیران کل |
نقل قول Leo Barca نوشته:تصمیم گرفتم از این به به بعد داستان های سرگرم کننده بگم برای گرم نگه داشتن تنور سایت بگو |
||
عمری است دخیلم به ضریحی که نداری... |
|||
دوشنبه، ۸ مرداد ۱۴۰۳ (۸:۵۰)
|
|
پاسخ به: هرچه می خواهد دل تنگت بگو... | ||
نام کاربری: Leo-Barca
پیام:
۳۴
عضویت از: ۸ اسفند ۱۴۰۰
از: تهران
طرفدار:
- لیونل مسی - مسی، ژاوی، اینیستا، والدز، پویول، هانری و... - آرژانتین - گواردیولا و ژاوی گروه:
- کاربران عضو |
|
||
دوشنبه، ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ (۸:۵۶)
|