پاسخ به: اخبار دنیای گیم | |||
---|---|---|---|
نویسنده: DarK دوشنبه، ۱۱ فروردین ۱۳۹۳ (۱۹:۴۹) | |||
همانطور که مطلع هستید ، یکی از جالب ترین عناصر گرافیکی عنوان Batman: Arkham Origins فن آوری Deformable Snow یا دگردیس پذیری برف بود ، که در واقع لایه ای از واقع گرایی از پرده سفیدی بود که شهر گاتهام را پوشانده بود. در همین راستا ، برنامه نویس ارشد رندرینگ استودیو Warner Bros. Games Montréal یعنی آقای Colin Barré-Brisebois در حاشیه کنفرانس توسعه دهندگان بازی سال 2014 یا GDC 2014 نمایشی از این فن آوری را بصورت اسلاید (در 43 اسلاید) در معرض دید قرار داد که با مراجعه به این لینکمی توانید آن را مشاهده نمائید. اگر از توضیحات فنی را نیز کنار بگذاریم ، اسلایدها شامل یک دیدگاه جالب برای آینده است و آن هم این است که این فن آوری می تواند در موارد مشابه همچون موارد نرم و دگردیس پذیر دیگری مانند : شن ، ماسه و گل و لای نیز مورد استفاده قرار بگیرد. علاوه بر این ، احتمالا می توان heightmap ها (که باعث تعیین تغییر شکل می شود) را ذخیره و دوباره بازیابی کرد و بطور موثر ساخت مسیرهای دائمی نیز وجود خواهد داشت. |
تالار گفتمان
آخرین عناوین
آخرین ارسالها
قوانین و مقررات
عاشقان آبی و اناری
مباحث آزاد
لیگ فانتزی
مسابقات سایت
آبی و اناری
گردانندگان سایت
حمایت مالی از سایت
تاریخچه باشگاه
افتخارات باشگاه
زندگینامه بازیکنان
مربیان باشگاه
اسطورههای باشگاه
مقالات سایت
پیوستن به جمع نویسندگان آبی و اناری
مقالات اختصاصی
مقالات آماری تحلیلی
مقالات آنالیز فنی
گالری عکس
پیوستن به جمع همکاران گالری
عکسهای قهرمانی
عکسهای بازیهای بارسا
عکسهای بازیکنان
عکسهای فصل 2016/17
نقشه سایت
سوال یا ابهام خود را مطرح نمایید!
راهنمای عضویت در سایت
مشکل در ورود به سایت
سوالات متداول