به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نحوه فعالیت در انجمن‌های سایت
دوستان عزیز توجه کنید که تا زمانی که با نام کاربری خود وارد نشده باشید، تنها می‌توانید به مشاهده مطالب انجمن‌ها بپردازید و امکان ارسال پیام را نخواهید داشت. در صورتی که تمایل دارید در مباحث انجمن‌های سایت شرکت نمایید، در سایت عضو شده و با نام کاربری خود وارد شوید.

پیشنهاد می‌کنیم که قبل از هر چیز، با مراجعه به انجمن قوانین و شرح وظایف ضمن مطالعه قوانین سایت، با نحوه اداره و گروه‌های فعال در سایت و همچنین شرح وظایف و اختیارات آنها آشنا شوید. به علاوه دوستان عزیز بهتر است قبل از آغاز فعالیت در انجمن‌ها، ابتدا خود را در تاپیک برای آشنایی (معرفی اعضاء) معرفی نمایند تا عزیزان حاضر در انجمن بیشتر با یکدیگر آشنا شوند.

همچنین در صورتی که تمایل دارید در یکی از گروه‌های کاربری جهت مشارکت در فعالیت‌های سایت عضو شوید و ما را در تهیه مطالب مورد نیاز سایت یاری نمایید، به تاپیک اعلام آمادگی برای مشارکت در فعالیت‌های سایت مراجعه نموده و علائق و توانایی های خود را مطرح نمایید.
تاپیک‌های مهم انجمن
در حال دیدن این عنوان: ۱ کاربر مهمان
برای ارسال پیام باید ابتدا ثبت نام کنید!
     
پاسخ به: بحث آزاد درباره تمامی تیم های غیر فوتبالی بارسا
نام کاربری: Ali_SHS
پیام: ۷,۳۸۵
عضویت از: ۲۵ مرداد ۱۳۹۱
از: Esfahan
طرفدار:
- Messi , Xavi , Iniesta , Puyol , Valdes
- Ronaldinho , Rafa Marquez , Rivaldo , Cruyff
- Perspolis
- Spain. Argantina
- Ali Karimi
- Pep Guardiola
- Abdollah Veissi
گروه:
- كاربران بلاک شده
بستکبال بارسا بعد از سال 2010 که قهرمان اروپا شد یکم افت کرده. هندبالم با اینکه قویه و سال 2011 قهرمان اروپا شد. اما دروازه بانش خیلی به درد نخوره. یه بار که بازی رو از شبکه ی الجزیره نشون میداد دروازه بان بارسا به هیچ توپی نه نمیگفت.

فوتسال بارسا رو هم یکی2 بار دیدم که یه بارش مساوی شد و یه بار بردن. اگه یکم در مورد تیم فوتسال و هاکی بارسا اخبار و اطلاعات بذارین بهتر میشه

نقل قول
Sajad نوشته:

ببخشید یک سوال داشتم؟
اگه مثلاً بارسا ب قهرمان بشه خوب در هر صورت نمی تونه به لیگ بیاد پس سهمیه رو چه کار می کنند؟


خیلی راحت میدنش به تیم چهارم. همون کاری که 2 سال پیش کردن و بارسا با وجود سوم شدن صعود نکرد و جاش بتیس که چهارم شده بود اومد لالیگا




نمایش امضا ...
مخفی کردن امضا ...
۲۶ آذر ۱۳۹۱
< ۱ ۲
     
برو به صفحه
برای ارسال پیام باید ابتدا ثبت نام کنید!

اختیارات
شما می‌توانید مطالب را بخوانید.
شما نمی‌توانید عنوان جدید باز کنید.
شما نمی‌توانید به عنوان‌ها پاسخ دهید.
شما نمی‌توانید پیام‌های خودتان را ویرایش کنید.
شما نمی‌توانید پیام‌های خودتان را حذف کنید.
شما نمی‌توانید نظرسنجی اضافه کنید.
شما نمی‌توانید در نظرسنجی‌ها شرکت کنید.
شما نمی‌توانید فایل‌ها را به پیام خود پیوست کنید.
شما نمی‌توانید پیام بدون نیاز به تایید بزنید.

فعالترین کاربران ماه انجمن
فعالیترین کاربران سایت
اعضای جدید سایت
جدیدترین اعضای فعال
تعداد کل اعضای سایت
اعضای فعال
۱۸,۰۴۵
اعضای غیر فعال
۱۴,۳۶۳
تعداد کل اعضاء
۳۲,۴۰۸
پیام‌های جدید
بحث آزاد در مورد بارسا
انجمن عاشقان آب‍ی و اناری
۵۸,۴۲۹ پاسخ
۱۰,۷۳۲,۹۴۰ بازدید
۱ روز قبل
sunshine666
هرچه می خواهد دل تنگت بگو...
انجمن مباحث آزاد
۷۶,۶۶۲ پاسخ
۱۴,۱۷۴,۵۵۶ بازدید
۲ روز قبل
یا لثارات الحسن
ای دی سیوتا vs بارسلونا [ بازی رفت | دور اول جام حذفی ]
انجمن مسابقات
۵۰ پاسخ
۱۶,۰۵۱ بازدید
۱ ماه قبل
Liro
مقاومت اسلامی
انجمن عرفانی و مذهبی
۹۱۶ پاسخ
۲۴۰,۰۷۲ بازدید
۳ ماه قبل
shakib mohamadian
پل ارتباطی با ناظرین بخش
انجمن مسابقات سایت
۱۵۱ پاسخ
۶۶,۷۵۸ بازدید
۳ ماه قبل
MirabelConnell
نقل و انتقالات احتمالی
انجمن عاشقان آب‍ی و اناری
۱۱,۹۶۱ پاسخ
۲,۴۳۴,۰۳۶ بازدید
۳ ماه قبل
Ludwighench
علمی/تلفن هوشمند/تبلت/فناوری
انجمن علمی و کاربردی
۲,۴۱۹ پاسخ
۵۱۲,۲۳۰ بازدید
۴ ماه قبل
منصوره
L O S T
انجمن هنر و ادبیات
۶۸۹ پاسخ
۲۵,۰۹۰ بازدید
۵ ماه قبل
یا لثارات الحسن
سریال خارجی
انجمن هنر و ادبیات
۷۴۱ پاسخ
۱۷۱,۶۶۷ بازدید
۵ ماه قبل
shakib mohamadian
فیلم و سریال ایرانی
انجمن هنر و ادبیات
۸۱۴ پاسخ
۱۵۷,۱۹۵ بازدید
۵ ماه قبل
یا لثارات الحسن
حاضرین در سایت
۴۹ کاربر آنلاین است. (۳۸ کاربر در حال مشاهده تالار گفتمان)

عضو: ۰
مهمان: ۴۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!