به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

صعودی درخشان در سه سالاخبار بارسا
فرستنده سام فروهش در تاريخ چهارشنبه، ۲۵ مهر ۱۳۸۶ (۴:۴۳) (۱,۰۷۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سام فروهش / FCBarcelona.ir


لئو مسی در زمان بسیار كوتاهی مشهور شد. در 1095 روز, یا سه سال, زمانی كه او وارد تیم اول شد, بازیكن آرژانتینی پست خود را تثبیت كرده و حالا یكی از نامزد‌های اصلی برای توپ طلا است.

اكنون سه سال است كه مسی وارد تیم اول شده است. 16 اكتبر 2004 در Montjuïc اولین بازی‌اش را زیر نظر رایكارد انجام داد. او 17 سال و 3 ماه و 22 روز سن داشت و جوانترین بازیكنی شد كه پیراهن بارسا را در دیداری رسمی به تن می‌كند.


ثابت در دربی

از زمانی كه او به بارسلونا آمد, لئو مسی كیفیت‌هایی را نشان داده كه می‌توانند در نهایت او را بهترین بازیكن جهان و از كاندیداهای محكم توپ طلا امسال كنند. او بازیكنی سریع, جسور و پر بازده است و وقتی چندین بازیكن تیم اول دچار مصدومیت شده بودند، ریکارد به تیم ب برای تقویت نگاه كرد و این شاخصه‌های مسی چشم او را گرفت. اولین بازی مسی برابر اسپانیول در پیكار دربی پایاپای بود كه با گل دكو در دقیقه 82، برنده مشخص شد.

از بارسا ب تا تیم اول

لئو مسی در آن فصل 7 بازی برای تیم اول انجام داد و اولین گلش را نیز برابر آلباسته در نوكمپ به ثمر رساند. او جوانترین بازیكنی در تاریخ بود كه برای بارسلونا گلزنی می‌كرد و در فصل 05-2004 این مهاجم جوان اولین بازی‌اش در لیگ قهرمانان را نیز انجام داد.

او به طور كامل در فصل 2006-2005 به عضویت تیم اول درآمد, با 17 بازی در لیگ و به ثمر رساندن 6 گل, در كنار 6 بازی در لیگ قهرمانان كه شامل بازی برابر پاناتینایكوس می‌شود كه او در این بازی اولین گلش در مسابقات اروپایی را به ثمر رساند.

و چه آغازی از این بهتر! با فتح لیگ و لیگ قهرمانان!

فوتبالیستی ویژه

فصل پیش او به طور كامل به جمع یازده مرد اول پیوست, گرچه 3 ماه بدشانسی را با مصدومیت پشت سر گذاشت. او در 26 بازی لیگ ثابت بازی كرد كه 14 گل نیز به ثمر رساند و 5 بار نیز در لیگ قهرمانان به میدان رفت و یك گل به ثمر رساند. او همگان را به حدی تحت تاثیر قرار داد كه برای بازی ملی نیز فراخوانده شد و با اینكه به طور بحث برانگیزی برای بیشتر بازی‌های جام جهانی 2006 برروی نیمكت نشست, بعد از آن از بازیكنان ثابت تیم ملی آرژانتین شد.

كاندید توپ طلا

حالا او سومین فصلش در بارسا را پشت سر می‌گذارد كه به نظر می‌رسد، بهترین فصلش تاکنون باشد. او بهترین گلزن لالیگا و دومین گلزن برتر لیگ قهرمانان است و از نامزدهای قابل ذكر برای بردن توپ طلا است. او برابر بازیكنانی مانند كاكا, رونالدینیو و كریستیانو رونالدو برای رای آوردن برای بازیكن سال جهان خواهد بود. برای بازیكنی كه تنها 20 سال سن و سال‌های زیادی را در پیش دارد, این موفقیتی جالب توجه است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: صعودی درخشان در سه سال
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


یکشنبه، ۶ مرداد ۱۳۹۲ (۹:۱۷)
 
farzadweisi
پاسخ به: صعودی درخشان در سه سال
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۲۰:۱۳)
 
farzadweisi
پاسخ به: صعودی درخشان در سه سال
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۲۰:۱۲)
 
hamed5
پاسخ به: صعودی درخشان در سه سال



دوشنبه، ۸ شهریور ۱۳۸۹ (۱۴:۲۹)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: صعودی درخشان در سه سال



یکشنبه، ۹ خرداد ۱۳۸۹ (۱۶:۴۹)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: صعودی درخشان در سه سال
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۵:۴۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۶ کاربر آنلاین است. (۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!