به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

درخشش ستارگان بارسا در بازیهای ملی!بارسلونا
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ جمعه، ۲۷ مهر ۱۳۸۶ (۱۵:۴۵) (۱,۲۷۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
سعید ایمنی / FCBarcelona.ir

هفته‌ای که گذشت، به طور کامل به بازیهای ملی اختصاص یافته بود. بیشترین سهم به اروپا و بازیهای مقدماتی جام ملتهای اروپای 2008 اختصاص داشت. پس از آن مهمترین رقابت، بازیهای انتخابی جام جهانی 2010 بود که مطابق همیشه در آمریکای جنوبی در یک پروسه طولانی، سه سال پیش از آغاز جام جهانی شروع می‌شود.

همچنین رقابت‌های زیر 21 سال اروپا و به جز آن، تعدادی بازیهای دوستانه، رقابت‌هایی بودند که بسیاری از ستارگان بارسا در آن درخشش داشتند.


هت تریک تیری آنری برای فرانسه

شاید موفق‌ترین بازیکن این هفته بارسا را بتوان تیری آنری نامید، چرا که در طول این هفته، برای تیم ملی فرانسه در دو دیدار 3 بار موفق به گلزنی شد. دو گل او در بازی آخر فرانسه برابر لیتوانی، پیروزی 2 بر 0 ارزشمندی را برای تیم ملی کشورش به ارمغان آورد، در حالی که در پیروزی 6 بر 0 فرانسه بر جزایر فارو نیز موفق به گلزنی شده بود.

گلزنی بی‌حاصل گودیانسن

ایدور گودیانسن بر اساس آمار فردی، با زدن 2 گل در شکست 4 بر 2 ایسلند برابر لیتوانی، در جایگاه دوم قرار دارد، اگرچه تیمش از 6 بازی این هفته، هیچ امتیازی را بدست نیاورد و گلزنی‌های او باعث بدست آمدن هیچ امتیازی نشد.


برد آبی و اناری برای آبی و سفید‌ها

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسا، اگرچه در دیدار تیم ملی کشورش برابر شیلی که به پیروزی 2 بر 0 آرژانتین انجامید، موفق به گلزنی نشد، اما در پیروزی خارج از خانه آرژانتین برابر ونزوئلا یکی از 2 گل تیمش را به ثمر رساند، در شرایطی که گل دیگر آرژانتین را گابی میلیتو، مدافع بارسا به ثمر رساند تا یک پیروزی تمام بارسایی برای آرژانتین بدست آمده باشد. لیونل مسی، همچنان در فرم بسیار خوبی قرار دارد و به طور جدی یکی از کاندیداهای اصلی کسب توپ طلای اروپا و عنوان بازیکن سال فیفا است.


رونالدینیو جایگاه خود را پس گرفت

رونالدینیو نیز در تساوی بدون گل تیمش برابر کلمبیا در بازی حضور داشت. در این دیدار برزیل یک تساوی ارزشمند خارج از خانه را بدست آورد، اگرچه موفق به گلزنی نشد. نکته حائز اهمیت این دیدار، بازپس گرفتن شماره 10 تیم ملی برزیل توسط رونی بود که پس از پوشیدن شماره‌های مختلف در دیدارهای دوستانه، سرانجام مربی برزیل موفق به شناختن بهترین بازیکن تیمش شد و در بازی‌های رسمی، برترین شماره تیمش را به بهترین بازیکنش باز گرداند. اگرچه به گمان عده بسیاری، این حرکت مربی برزیل، اقدامی به جهت تحریک رونی برای تلاش بیشتر و حرکت به سمت روزهای خوب خود بوده است، اگر نه در تیمی که ستاره‌ای چون رونالدینیو حضور داشته باشد، سپردن پیراهن شماره 10 به فرد دیگری، نیازمند حماقت بسیاری است. شماره 10 استثنایی برزیل در پیروزی پر گل 5 بر 0 این تیم برابر اکوادور، موفق شد گل دوم تیمش را نیز به ثمر برساند و راه خود را برای بازگشت به فرم ایده آل پی گیرد.


ستارگان جوان

بارسا همچنین در دیدارهای اروپایی زیر 21 سال نیز نماینده فعالی داشت. ستاره جوان بارسا، بویان کرکیچ که به تازگی از تیم زیر 17 سال اسپانیا، به تیم زیر 21 سال این کشور پیوسته است، در اولین دیدار این تیم موفق به گلزنی شد و اسپانیا را در پیروزی 2-0 برابر لهستان همراهی کرد.


بازیکنانی آماده، فصلی پر امید

سایر بازیکنان بارسا نیز در بازی‌های ملی حضوری فعال داشتند. اینیستا، پویول و ژاوی در اسپانیا، آنری، آبیدال و تورام در فرانسه، گودیانسن در ایسلند، مسی و میلیتو در آرژانتین، رونالدینیو در برزیل و بویان کرکیچ و جیوانی دوس سانتوس نیز در خدمت تیم‌های جوانان کشورهای اسپانیا و مکزیک.

آمادگی فردی بازیکنان بارسا و هماهنگی تاکتیکی که در دیدارهای اخیر بارسا بین بازیکنان دیده شده، به علاوه آمادگی روز افزون مصدوم‌های تیم، من جمله مارکز، توره و اتوو، نوید ادامه فصلی درخشان و پایانی شیرین برای آبی و اناری‌ها را می‌دهد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
harry1
پاسخ به: درخشش ستارگان بارسا در بازیهای ملی!
درود بر بارسای بی رقیب.
درود بر بارسای سدر نشین.
درود بر محد فوتبال.


پنج‌شنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۸۹ (۱۶:۴۴)
 
farzadweisi
پاسخ به: درخشش ستارگان بارسا در بازیهای ملی!
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۲۰:۱۵)
 
farzadweisi
پاسخ به: درخشش ستارگان بارسا در بازیهای ملی!
viva barca


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۹ (۲۰:۱۴)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: درخشش ستارگان بارسا در بازیهای ملی!



یکشنبه، ۹ خرداد ۱۳۸۹ (۱۶:۴۹)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: درخشش ستارگان بارسا در بازیهای ملی!
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۵:۵۲)
 
mohammad.a
پاسخ به: درخشش ستارگان بارسا در بازیه...
ایول تی تی گل .......................................




شنبه، ۲۸ مهر ۱۳۸۶ (۰:۲۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۳ کاربر آنلاین است. (۲۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!