به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارترا: «می توانیم سه گانه را ببریم»مصاحبه
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ شنبه، ۸ فروردین ۱۳۹۴ (۲۱:۰۰) (۵۸۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Weloba.com
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


تعطیلی لالیگا و حضور مارک بارترا در تیم ملی برای بازی مقابل اوکراین در مقدماتی یورو و بازی دوستانه هفته بعد مقابل اوکراین، این فرصت را فراهم آورده است تا روزنامه اسپورت مصاحبه‌ای با وی ترتیب دهد. او خوشبینانه به عناوین پیش رو نگاه می‌کند.

ترس از مصدومیت مسی

«من درک می‌کنم چرا که او بهترین بازیکن ماست. ما در همه مسابقات به او نیاز داریم و خبر مصدومیت او خبر بسیار بدی است ولی خوشبختانه او مشکلی ندارد».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

حضور در ترکیب ثابت

«همگی دوست داریم تا حد ممکن از ابتدا در تمامی بازیها به میدان برویم. می‌خواهم بازی‌ام استمرار داشته باشد. به دلیل رقابت زیاد این مسئله بسیار پیچیده است اما من تلاش می‌کنم که از ابتدا در ترکیب حضور داشته باشم».

آینده

«در بارسا باید در زمان حاضر زندگی کنید. اگر به گذشته فکر کنید، اوضاع درست پیش نمی‌رود و اگر به آینده نگاه کنید، زمان حاضر را از دست می‌دهید. ترجیح می‌دهم روی امروز تمرکز کنم».

استراتژی

«در بازیهای زیادی ضربات آزاد تعیین کننده هستند. این موضوع در دسته دوم زیاد اتفاق می‌افتد و خوان کارلوس انزوئه (دستیار سرمربی) به دلیل حضور در آنجا به خوبی از آن آگاه است. ما می‌خواهیم غیر قابل پیش بینی باشیم و در حال رسیدن به آن هستیم و همین به ما اجازه گل زنی می‌دهد».

ال کلاسیکو

«ما می‌دانستیم که مادرید اخیرا خوب نتیجه نگرفته است و در عین حال از خطر آنها نیز آگاه بودیم. فکر می‌کنم بازی خوبی ارائه دادیم که همین مسئله بسیار مهم است اما مهم‌ترین مسئله به دست آوردن سه امتیاز است».

فتح سه گانه

«من بسیار بلند پرواز و جاه طلب هستم. هر چه بیشتر رویا بپردازید، بیشتر به دست می‌آورید و موفق می‌شوید. ما موقعیت مناسبی در هر سه جام داریم. امیدوارم بتوانیم هر سه جام را فتح کنیم البته باید توجه کرد که دست یافتن به این مهم خصوصا لیگ قهرمانان بسیار سخت و پیچیده است».

پی اس جی

«در مرحله گروهی عنوان کردیم که آنها حریف قدرتمندی هستند. ما اولین بازی فصل را در پاریس واگذار کردیم اما در نوکمپ بازی را با احساسات دلپذیر به پایان رساندیم. در آن بازی سختی زیادی کشیدیم ولی با قدرت بازی کردیم».

آماده‌سازی تیم

«ما در حال پیشرفت و حرکت رو به جلو هستیم. اکنون از لحاظ فیزیکی و ذهنی وضعیت بهتری داریم. ما در طول فصل متمرکز و آماده بوده‌ایم».

پدر شدن

«واقعا هیجان زده هستم. من و ملی (همسر وی) بسیار خوشحال هستیم. این دلیل دیگری است که مرا مجاب می‌کند تا به تلاش کردن ادامه دهم. مسائل - با حضور بچه - تغییر نخواهند کرد، زیرا من همواره می‌خواهم در خانه بمانم و با خانواده‌ام وقت بگذرانم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
Re: بارترا: «می توانیم سه گانه را ببریم»
انشاالله هم سه گانه وهم شش گانه روبگیریم.... اول فصل گفتم که می گیریم


دوشنبه، ۱۰ فروردین ۱۳۹۴ (۱۵:۳۰)
 
پارسا-10
Re: بارترا: «می توانیم سه گانه را ببریم»
برای بردن سه گانه لحظه شماری می کنیم...


دوشنبه، ۱۰ فروردین ۱۳۹۴ (۰:۱۱)
 
6+5=11
Re: بارترا: «می توانیم سه گانه را ببریم»
به امید خدا


یکشنبه، ۹ فروردین ۱۳۹۴ (۴:۰۰)
 
m@rc0$
Re: بارترا: «می توانیم سه گانه را ببریم»
بگو ایشاالله .....................


شنبه، ۸ فروردین ۱۳۹۴ (۲۱:۳۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۷ کاربر آنلاین است. (۲۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!