به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

باخت اسپانیا در حضور ثابت پیکه و پدروملی‌پوشان
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ چهارشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۴ (۱۲:۵۳) (۸۵۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


یاران دل بوسکه در حالی بازی را 2 بر 0 به هلند واگذار کردند که آندرس اینیستا را نیز در لحظات پایانی در ترکیب خود داشتند.

دو تیم ملی اسپانیا و هلند در حالی شب گذشته در ورزشگاه آمستردام آرنا به مصاف هم رفتند که 5 بازیکن از بارسا در این بازی برای تیم دل بوسکه به میدان رفتند. تیم میزبان با گل‌های زود هنگام دی فری و کلاسن با پیروزی 2 بر 0 زمین بازی را ترک کرد. بعد از نمایش نا امید کننده در نیمه نخست، اسپانیا در نیمه دوم نمایش بهتری از خود ارائه داد، اما موفق به یافتن راه نفوذ در دفاع هلند، نشد. پدرو رودریگز پنجاهمین بازی ملی خود برای اسپانیا را انجام داد؛ پیکه نیز که جزء 11 مرد آغاز کننده برای ماتادورها بود، تا پایان بازی در ترکیب تیم حضور داشت. آندرس اینیستا در 15 دقیقه پایانی وارد میدان شد، اما فرصت بازی به مارک بارترا و سرخیو بوسکتس نرسید.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

تیم دل بوسکه بازی را خوب آغاز کرد و نمایش بهتری در 10 دقیقه ابتدایی بازی نسبت به هلند داشت، اما مسیر بازی با دو گل از شاگردان گاس هیدینک، در 5 دقیقه تغییر کرد. در دقیقه یازدهم، دی فری توپ ارسالی از سمت چپ را وارد دروازه ماتادورها کرد؛ تنها 5 دقیقه بعد، کلاسن، وینگر تیم آژاکس، در ریباند دروازه داوید ده خیا را گشود تا برتری لاله‌های نارنجی به 2 برسد.

اسپانیا پس از دریافت دو گل، تلاش بسیاری برای کم کردن اختلاف، قبل از پایان نیمه اول انجام داد، اما با وجود هماهنگی خوب پدرو و "خوان می" جوان در خط حمله، کاری از پیش نبرد. در نیمه دوم دل بوسکه چند تغییر در ترکیب تیمش اعمال کرد و تیم میهمان در این نیمه بازی را در اختیار گرفت. پیکه این فرصت را داشت که اختلاف را برای اسپانیا به حداقل برساند، اما واکنش عالی دروازه بان هلندی‌ها، مانع از گلزنی این مدافع شد. در دقایق پایانی و با حضور اینیستا و سیلوا در ترکیب، اسپانیا موفق به خلق چند موقعیت گلزنی شد، اما در نهایت تیم میزبان برتری دو گله خود را حفظ کرد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
m@rc0$
Re: پاسخ به: باخت اسپانیا در حضور ثابت پیکه و پدرو
viva barca


سه‌شنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ (۱۴:۱۶)
 
6+5=11
Re: باخت اسپانیا در حضور ثابت پیکه و پدرو
خخخخخخخ


دوشنبه، ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ (۴:۴۶)
 
سوداگر
Re: باخت اسپانیا در حضور ثابت پیکه و پدرو
بخدا ده باردیگه هلندواسپانیا باهم بازی کنن اسپانیا نمی بره اون برد فینال هم بخاطر شاهکارهای روبن بود که باختیم....که البته دربازی اول جام جهانی 2014 جبران کردیم بدجوری هم جبران کردیه


چهارشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۴ (۱۵:۴۹)
 
messi-.10
Re: باخت اسپانیا در حضور ثابت پیکه و پدرو
چون ژاویستا - پدرو در حد خودشون نیستن اسپانیا اینجوری شده


چهارشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۴ (۱۵:۱۶)
 
zarringr
Re: باخت اسپانیا در حضور ثابت پیکه و پدرو
تو این لیسته فقط فابینیو و ماریو گاسپار و دارمیان خوبن ... ولی فک کنم فابینیو بهتر از بقیه باشه ! پیژک هم خوبه ولی سنش بالاس یکمی !


چهارشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۴ (۱۴:۵۲)
 
mohammadali10
پاسخ به: باخت اسپانیا در حضور ثابت پیکه و پدرو
تا سال 2016 اینا نمیان ولی قرارداد میخوان ببندن


چهارشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۴ (۱۴:۴۶)
 
zarringr
Re: باخت اسپانیا در حضور ثابت پیکه و پدرو

اقا اینا گزینه های جانشینی الوس هستن ! یه نکته جالب اینکه فابینیو مدافع راست موناکو ک الان عکسش هست ... من یه سال پیش میگفتم کاشکی اینو بارسلون بگیره و تو فکرش بودم حالا بارسلون رفته سراغش :) ... اصلا حال میکنی حس رو ؟؟ من میگم بارسایی بودن حسیه نه عشقی شما میگید ن !


چهارشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۴ (۱۳:۰۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۸۳ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۸۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!