به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آلمریا؛ حریفی مناسب برای کسب سه امتیازآبی و اناری‌ها
فرستنده ابوالفضل رستگار در تاريخ چهارشنبه، ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ (۱۸:۰۳) (۷۸۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Weloba.com
مترجم: ابوالفضل رستگار / FCBarcelona.ir


9 بازی از لالیگا مانده و بارسا توانسته حاشیه امن 4 امتیازی خود با مادرید را، در زمین سخت سلتا حفظ کند.

احساس شما درباره بازی چگونه است؟

این چهارشنبه بارسا در کمپ نو میزبان حریفی است که به نظر نمی‌رسد حریف سرسختی باشد. این باشگاه از جنوب اسپانیا، 6 سال سابقه فعالیت در لیگ دسته نخست اسپانیا را دارد. آنها هرگز در کمپ نو موفق به پیروزی نشده‌اند: 2-0، 5-0، 1-0، 3 -1 و 4-1 نتایج بازی‌های گذشته این دو تیم است. در واقع، بارسا تمام مسابقات در مقابل آلمریا را پیروز شده است به جز دو تساوی (در سال 2007/08 و 2008/09).

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

بارسا 19 بازی از 20 بازی گذشته خود را پیروز شده است و در حال حاضر در فرم خوبی قرار دارد. اما مادرید امشب باید به مصاف رایوو برود. دو ساعت پس از زمان شروع بازی بارسلونا، آنچلوتی باید برای حفظ فاصله 4 امتیازی تلاش کند.

مربیان، دوستان یکدیگر

مربی جدید آلمریا به تازگی به جمع این تیم اضافی شده است. انریکه در این باره هشدار داد: «درست است که سرجی وقت کافی برای آماده‌سازی تیم نداشته است، ولی این بدان معنی نیست که آنها نا توان باشند، با توجه به شناختی که من از سرجی دارم، این توانایی را دارد که بازی را برای ما مشکل کند».

سرجی بارخوان، سرمربی جدید آلمریا، جز خانواده بزرگ بارسلونا بوده و فوتبال خود را در نیوکمپ آغاز کرده. همچنین در برهه‌ای از زمان سابقه همکاری با لوئیس انریکه داشته است.

ترکیب

انریکه امروز صبح لیست بازیکنان را اعلام کرد، هیچ بازیکنی از تیم اصلی در روی سکوی نیوکمپ نخواهد نشست. بنظر می‌رسد که خط حمله MSN فرصتی برای استراحت ندارند. شاید مربی به جایگزینی بارترا به پیکه یا متئو استراحت بدهد. شاید هم این اتفاق نیوفتد و ما دوباره شاهد گل زنی متئو باشیم، آماده آن هستید؟

دو بازیکن از تیم آلمریا سابقه حضور در بارسلونا داشته‌اند. دروازه بان این تیم، روبن سه بار برای تیم اصلی در سال 2003/04 بازی کرده است و در نهایت سال 2007 بارسلونا را ترک کرده است. همچنین خاویر اسپینوزا که حد فاصل سالهای 2010 تا سال 2013 در بارسلونا ب حضور داشت.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: آلمریا؛ حریفی مناسب برای کسب سه امتیاز
اره


پنج‌شنبه، ۲۰ فروردین ۱۳۹۴ (۴:۲۳)
 
ali_catalan
پاسخ به: آلمریا؛ حریفی مناسب برای کسب سه امتیاز
زیاد هم مناسب نیست بازی رفت داشتیم میباختیم بهشون آلبا برامون بازی رو درآورد


چهارشنبه، ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ (۱۹:۰۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۲۷ کاربر آنلاین است. (۳۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۲۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!