به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

دروازه بسته در اروپااخبار بارسا
فرستنده سام فروهش در تاريخ جمعه، ۴ آبان ۱۳۸۶ (۲:۳۵) (۱,۰۱۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سام فروهش / FCBarcelona.ir


بارسلونا پنج شنبه با بسته نگه داشتن دروازه، به آغاز عالی در دفاع در لیگ قهرمانان ادامه داد و هنوز گلی در این رقابت‌ها در این فصل نخورده است.

یاران فرانك رایكارد همچنین با اجازه ندادن به رنجرز برای داشتن حتی یك شوت داخل چارچوب در طی 90 دقیقه در ایبراكس، به روند بدون شكستشان در گروه E ادامه دادند. با بازی كارلس پویول در سمت راست, تورام كه در دفاع مركزی با گابی میلیتو همكاری می‌كرد و اریك آبیدال در سمت چپ, آبی و اناری‌ها بار دیگر نشان دادند كه چقدر در دفاع قوی هستند.


تنها یكی دیگر

تنها تیم دیگری كه در لیگ قهرمانان هنوز گلی نخوره است، تیم آماده لیگ برتر آرسنال است. باقی تیم‌ها در تورنمنت حداقل یك گل خورده‌اند. كم گل خوردن همیشه كلیدی برای موفقیت در اروپا محسوب می‌شود و وقتی بارسا به جام لیگ قهرمانان در سال 2006 دست یافت, آن‌ها در كل فصل تنها پنج گل خوردند. آن‌ها تنها دو گل در بازی‌های گروه شش, دو گل در مرحله اول حذفی برابر چلسی, دروازه بسته در برابر بنفیكا و میلان و تنها یك گل دیگر در طی فینال در پاریس خوردند.

شبی ساكت

ویكتور والدس كه حتی برای یك بار هم مجبور به واكنش نشد، عصری ساكت را در زمین ایبراكس داشت. برابر لیون در اولین بازی لیگ قهرمانان، او تنها یك بار وادار به واكنش شد, اما برابر اشتوتگارت نشان داد كه چقدر خوب می‌تواند عمل كند و هفت بار تیم آلمانی را ناكام گذاشت.

بهترین واكنش‌های نگهبان كاتالانی در دایملر-گوتلین در اوایل این ماه هنگامی انجام شد كه كه بازی همچنان بدون گل بود و ماریو گومز دو شانس برای گلزنی داشت که تنها می‌توانست توسط او در هر دو موقعیت ناكام گذاشته شود.

همیشه حاضر

اریك آبیدال تنها مدافعی است كه در لیگ قهرمانان در این فصل همه دقایق را برای بارسلونا بازی كرده است. دفاع كناری فرانسوی در كنار كارلس پویول, لیلیان تورام, گابی میلیتو, جیانلوكا زامبروتا و اولگوئر در طی سه بازی كه تاكنون انجام شده، بازی كرده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
farzadweisi
پاسخ به: دروازه بسته در اروپا
viva barca


پنج‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۸۹ (۱۲:۱۴)
 
farzadweisi
پاسخ به: دروازه بسته در اروپا
viva barca


پنج‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۸۹ (۱۲:۱۲)
 
hamed5
پاسخ به: دروازه بسته در اروپا
ماشاالله


دوشنبه، ۸ شهریور ۱۳۸۹ (۱۴:۲۷)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: دروازه بسته در اروپا



یکشنبه، ۹ خرداد ۱۳۸۹ (۱۶:۵۵)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: دروازه بسته در اروپا
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۵:۵۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۱ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!