به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

با بهترین ضربه‌ات مرا بزن!بارسلونا
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ (۲۰:۳۰) (۸۵۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: توتال بارسا
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


به دنبال یک بازی کامل

10 روز سخت و بی‌رحم برای بارسلونا در این فصل با سفر به ورزشگاهی که در 31 بازی گذشته طعم باخت را نچشیده است، شروع می‌شود. وقتی لوییز انریکه و شاگردانش به سانچز پیزخوان برسند، به دنبال تکرار پیروزی فصل گذشته خود در این ورزشگاه خواهند بود؛ زمانی که تحت هدایت جراردو مارتینو با پیروزی 4-1 سویا را ترک کردند، تا آخرین تیمی باشند که سویا را در بازی‌های خانگی لیگ، شکست می‌دهد. لوییز انریکه در کنفرانس پیش از بازی در این باره گفت: «برای به دست آوردن نتیجه مطلوب، باید بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم. ما باید تکالیف خود را به خوبی انجام دهیم و بهتر از سویا باشیم».

مربی همچنین در پاسخ به منتقدانِ سبک بازی تیم گفت: «شما وقتی بازی زیبایی ارائه می‌دهید، شانس بیشتری برای خلق موقعیت و پیروزی دارید. و این چیزی است که ما در همه بازی‌ها به دنبال آن هستیم. تا اینجای کار، فصل فوق‌العاده داشته‌ایم». تو هیچوقت نمی‌توانی همه را قانع کنی، لوچو!

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

"نمی توانی عبور کنی!"

پاره کردن نوار نباختن‌های سویا در خانه، می‌تواند یک انگیزه مضاعف برای بارسا باشد، اما حفظ کردن این رکورد احتمالا الهام بخش‌ترین هدف سویا در این بازی است. دنیل کاریکو، مدافع وسط سویا، در اندیشه توقف بارسا است: «شکست دادن بارسا بسیار سخت است، آن‌ها صدر نشین لیگ هستند. اما همه می‌دانند که هر تیمی پا به سانچز پیزخوان می‌گذارد، لحظات سختی را پیش رو خواهد داشت».

حالا دوباره... "پرواز کنید"

در حالی که به نظر می‌رسد سانچز پیزخوان اخیرا برای میهمانانش بی‌ثمر بوده است، اما همواره استثناء‌ها وجود دارند. می‌توانید حدس بزنید چه کسی "عاشق" گل زدن در آنجاست؟!

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.
"I kill you"

بله! فقط یک نفر. از 21 گل لیونل مسی به سویا، 6 گل در 8 بازدید اخیر او از سانچز پیزخوان به ثمر رسیده است و او احتمالا می‌خواهد دو گل دیگر هم در بازی امشب به ثمر برساند. تو کسی هستی که لحظات سختی پیش رو خواهی داشت، کاریکو!

ترس، در این هفته جاری است

افرادی با قلب‌های شجاع هستند که در زندگی به موفقیت دست پیدا می‌کنند. اونای امری در 18 بازی خود به عنوان مربی مقابل بارسا، 13 باخت و 5 تساوی کسب کرده است، اما به نظر می‌رسد این آمار، سبب افزایش انگیزه مربی سویا شده است: «چالش روبرو شدن با بارسا برای من جذاب است و به من انگیزه می‌دهد. من همیشه به پیروزی فکر می‌کنم و اهمیت ندارد که حریف ما چه کسی است. امیدوارم بازی خوبی از آب در بیاید و نمایش خوبی از سویا ببینیم».

امری همچنین یک سری حرف‌های بحث بر انگیز مطرح کرد: «من فکر می‌کنم این بارسلونا، نزدیک‌ترین تیم به بارسای گواردیولا است. انریکه دست به کار بزرگی زده است و می‌توانید این را در بازی‌های بارسا مشاهده کنید، بدون توجه به اینکه مالکیت آن‌ها افزایش یا کاهش داشته است. در حال حاضر آن‌ها در فرم بسیار خوبی به سر می‌برند».

شجاع، بسیار شجاع.

شب نوستالژیک

تنها فردی که به نظر می‌رسد از بازی امشب واقعا لذت می‌برد، ایوان راکیتیچ است. هافبک کروات، تابستان گذشته از سویا به بارسلونا آمد و مدتهاست که به امشب فکر می‌کند: «در واقع وقتی به تماشاگران بارسا معرفی می‌شدم، به بازی در سانچز پیزخوان فکر می‌کردم. وقتی بازی آغاز شود، من در دنیای خودم خواهم بود. امیدوارم که بتوانیم سه امتیاز را بدست آوریم. آن‌ها بازیکنان بزرگ زیادی در ترکیب خود دارند؛ بعضی وقت‌ها تغییرات بر تیم آن‌ها مؤثر نیست».

«شب بسیار خاصی است، به خاطر تمام لحظاتی که در اینجا داشته‌ام و آن‌ها را از یاد نخواهم برد. من این شهر را در قلبم نگاه خواهم داشت. هر چیزی که در این سه سال و نیم حضورم در سویا برای من اتفاق افتاد، به یادم خواهد ماند».

اما بعضی چیزها برای ایوان تغییر نخواهد کرد: «من همیشه می‌خواهم که پیروز باشم. من می‌خواهم در بازی‌هایی که در جلسات تمرین انجام می‌دهیم پیروز شوم و در خانه نیز وقتی با همسرم بازی می‌کنم، دوست دارم که پیروز شوم».

زنده باد بارسا!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: با بهترین ضربه ات مرا بزن!
لایک


چهارشنبه، ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ (۵:۳۱)
 
MAHDI-10-MESSI
پاسخ به: با بهترین ضربه ات مرا بزن!
مسی باید در این بازی فاصله ی گلاشو با اون رونالدو .... کم کنه


شنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ (۲۰:۵۹)
 
Sooler
پاسخ به: با بهترین ضربه ات مرا بزن!



شنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ (۲۰:۴۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۳ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!