به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

زامبروتا: «رونالدینیو راحت نشان می‌دهد.»مصاحبه
فرستنده سام فروهش در تاريخ چهارشنبه، ۹ آبان ۱۳۸۶ (۳:۲۰) (۹۲۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سام فروهش / FCBarcelona.ir


در صحبت‌های كنفرانس مطبوعاتی دوشنبه, زامبروتا در مورد اثرات تعویض رونالدینیو برابر آلمریا به گزارشگران اطمینان داد: «او راحت و متمركز است.»

در مورد تعویض رونالدینیو در دقیقه 74 بازی یكشنبه (2-0), زامبروتا تاكید كرد: «او راحت و متمركز است. چنین چیزی گاهی اوقات وقتی بازیكنی در 100% خودش نیست، اتفاق می‌افتد. رونالدینیو بازیكن بزرگی است و او برای تیم بسیار مهم است.»


از زامبروتا سوال شد كه در مورد واكنش رونالدینیو به خاطر منتقل شدن به نیمكت ذخیره‌ها چه فكر می‌كرد. این بازیكن ایتالیایی به گزارشگران اطمینان داد كه همه بازیكنان تیم می‌دانند كه ممكن است گاهی اوقات در تیم ثابت جایی نداشته باشند. درواقع, با بازی‌های زیادی كه در محدوده زمانی كمی جای داده شده است, از استراحت اتفاقی استقبال می‌شود: «من نمی‌دانم ماندن در نیمكت چه اثراتی برای رونالدینیو خواهد داشت. بازیكنان زیادی در تیم هستند و هیچ كس با این موضوع مشكلی ندارد. ما باید بازی‌های زیادی در این فصل بكنیم و گاهی اوقات استراحت می‌تواند، خوب باشد.»

میلان و رونالدینیو

زامبروتا در مورد شایعات پایدار انتقال احتمالی رونالدینیو به میلان نیز سریع عمل كرد: «من فكر می‌كنم رونالدینیو اینجا خیلی خوب است و نمی‌توانم باور كنم كه او می‌خواهد برود. در حال حاضر, واقعیتی در انتقال رونالدینیو به میلان وجود ندارد.»

زمان برای آنری

زامبروتا چیزهایی برای گفتن در مورد تیری آنری نیز داشت, كسی كه اولین گل خانگی‌اش در لیگ را برابر آلمریا به ثمر رساند. بازیكن ایتالیایی آشكار كرد كه همه تیم برای آنری خوشحال بودند و تاكید كرد: «آنری, تنها مانند همه بازیكنانی كه به بارسلونا و این لیگ می‌آیند, به كمی زمان بیشتر برای سازگار شدن با فوتبال اینجا نیاز دارند.»

پویول, انتخابی برای دفاع راست

كارلس پویول بازی عالی برابر گلاسكو رنجرز در دفاع راست داشت, این پست معمولا در اختیار زامبروتا بود. زامبروتا اظهار نظر در مورد اینكه این یعنی رقابت بیشتر برای او را رد كرد: «این یك تصمیم برای مربی است. من تنها خودم را به انجام شغلم محدود می‌كنم.»

رمز اخلاق

در آخر, زامبروتا در مورد رمز داخلی اخلاق باشگاه صحبت كرد: «به نظر من این زیاد مهم نیست، چون برای توجیه كردن همه حرف‌ها است. همه بازیكنان می‌دانند كه ما چگونه به عنوان بازیكن حرفه‌ای باید زندگی كنیم, هم در زمین و هم بیرون از آن. خیلی از بازیكنان تیم ملی‌پوش و با تجربه هستند و ما به اندازه كافی برای اینكه بدانیم چه كاری باید انجام دهیم، رشد كرده‌ایم. بارسا تیم بزرگی است، جایی كه بازیكنان با تجربه‌تر مثالی برای بازیكنان جوان هستند.»

تاثیر خستگی

زامبروتا معتقد است كه تاثیر بازی‌های ملی تنها دلیل برای افت احتمالی در نمایش تیم نیست. مشكل اصلی به نظر او تعداد بازی‌ها است: «امسال ما هرسه روز بازی می‌كنیم و بدست آوردن انرژی لازم برای بازی آسان نیست. این تنها یك سوال در مورد بازی‌های زیاد است.»
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
farzadweisi
پاسخ به: زامبروتا: «رونالدینیو راحت نشان می دهد.»
viva barca


پنج‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۸۹ (۱۲:۱۸)
 
farzadweisi
پاسخ به: زامبروتا: «رونالدینیو راحت نشان می دهد.»
viva barca


پنج‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۸۹ (۱۲:۱۸)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: زامبروتا: «رونالدینیو راحت نشان می دهد.»



یکشنبه، ۹ خرداد ۱۳۸۹ (۱۶:۵۶)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: زامبروتا: «رونالدینیو راحت نشان می دهد.»
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۶:۰۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۱ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!