به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بهترین شروع تاریخ با لوئیز انریکه!اختصاصی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ چهارشنبه، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۲:۴۸) (۲,۶۷۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص


لوئیز انریکه مارتینز گارسیا که پس از چند فصل ناموفق، سکان هدایت بارسا را در دست گرفت، پس از پیروزی امشب تیمش برابر قهرمان فرانسه موفق شد رکورد خارق العاده 42 پیروزی در 50 بازی ابتدایی را ثبت نماید که از این منظر در تاریخ باشگاه بی‌نظیر بوده است. وی با این نمایش درخشان، بالاتر از هلنیو هررا و پپ گواردیولا، در صدر لیست مربیان تاریخ باشگاه بارسلونا قرار گرفت که رویایی‌ترین شروع را در تیم فوتبال داشته‌اند!

گفتنی است تیم لوئیز انریکه در شرایطی به این رکورد دست یافته است، که نمایش‌های رو به افول تیم در سالهای اخیر، از جانب منتقدین به عنوان پایان عصر تیکی تاکای بارسا تبلیغ می‌شد، اما با حضور این ستاره سالهای نه چندان دور آبی و اناری و بروز رسانی سبک بازی کاتالان‌ها و ایجاد پلنهای تاکتیکی متنوع - چیزی که بارسا در دهه اخیر از فقدان آن رنج می‌برد - بارسای تحت هدایت لوچو موفق شد با وجود پیش رو داشتن بازیهای دشوار بسیار، آماری خارق العاده را به ثبت رسانده و خود را به عنوان مدعی اول هر سه جام ممکن معرفی نماید.

بدون تردید، این تنها آغازی برای رکوردشکنی‌های بارسا با انریکه خواهد بود!
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: بهترین شروع تاریخ با لوئیز انریکه!
لایک


جمعه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۹:۱۷)
 
سوداگر
پاسخ به: بهترین شروع تاریخ با لوئیز انریکه!
نقل قول
اولا که پپ چیزی از خودش نداشت و همون سبک بازی کرویف و ریکارد که شاکله سبک بارسا بودن رو ارائه می داد. زمانی هم که آنتی تزش به قول تو در اومد دیگه نتونست برگ برنده ای رو کنه و رفت. برای همینه از نظر فنی قبولش ندارم، چون مربی که تاریخ مصرفش 4 ساله تموم بشه مربی بزرگی نیست. اما مشخصه تیمی که فقط یه کار رو می کنه تحت هر شرایطی خیلی راحت تر میشه متوقفش کرد تا تیمی که تنوع تاکتیکی داره و این چیزی بود که انریکه به بارسا اضافه کرد.
دوست عزیز جوری میگی کارپپ ادامه راه کرایف بوده که انگارمادوره کرایف
روندیدیم..... اگه ریکاردرومیگه بله کاملا قبول دارم ولی زمین تاآسمان تفاوت بودبین بازی تیم پپ وکرایف ....کرایف سعی درتوتال فوتبال داشت وپپ تیکی یتاکا وتنها نقطه مشترکشون شروع بازی ازدفاع بود همون چیزی که الان انریکه هم داره انجام میده....کرایف وریکارد علاقه شدید به بازیکنان تکنیکی داشتن وبا استعدادهاونبوغ فردی وگلزن بلافطره اماپپ سبک بازیش بازی گرفتن ازبازیکنان درخدمت تیم یعنی تاکتیک پذیرتربودن وبه همین خاطر بازیکنانی مثل رونالدینهو ودکو روازتیم کنارگذاشت درسته الان تیم داره خوب بازی میکنه وخوب نتیجه میگیره وایرادات کم شده اما این روهم نباید فراموش کرد انریکه دستی به سروگوش تیم پپ کشید وباچند تغییر کوچک تیم به این حال دراومد البته اگه دست انریکه خالی نبودوتیم قدرت به خدمت گرفتن بازیکن داشت همون چند ایراد هم برطرف میشد .....من بارها گفتم وبازهم میگم برای من فرق نداره جادوگرباشه یا خدمتکار... مترسک باشه یا لیونل مسی کرایف باشه یا فن خال وپپ وتیتو وانریکه و.... برای من افراد مهم نیستن ومهم سربلندی تیم وباشگاه هست وهرکس درخدمت این اهداف باشه برای من مهم وباارزش هستن ولی جانب انصاف روهم میگیرم من همون موقعها هم ازگواردیولا وکرایف انریکه وخیلیهای دیگه انتقادداشتم دارم وخواهم کرد من معتقدم اگه ایرادی باشه ونگی خیانت کردی نقطه مثبتی هم باشه ونگی بازهم خیانت کردی..... من ازاین انیریکه انتقاداتی دارم ولی داره خوب پیش میره پس فعلا سکوت میکنم ولی این روهم بگم بازی زیبا بدون کسب موفقیت مثل آب خیزران دادن هست وگرنه فرق انریکه باتاتا درچیه اون هم تیم روبرد فینال حذفی و به حریفی سرسخت تربه اسم رئال باخت برحسب اشتباه بارترا وتاروروزآخرشانس قهرمانی داشت بامصدومیتهای مداوم مسی ومچ نشدن نیمارباتیم ومصدومیتهای یک خط درمیان اینیستاوژاوی ولی چون جامی نگرفت همه ازاون انتقادکردن حالا چون توبه انریکه علاقه مندی وعلاقه ات شخصیس نباید به منتقدین تهمت غیربارسایی بزنی ......من برای سربلندی بارسا همیشه دعاگوبودم اما انتقادی بوده گفتم نقطه مثبتی هم بوده گفتم وهیچگاه موافقین ومخالفین روبه نفهمی وکم فهمی متهم نکردم(این بخش صحبتم روبه همه عزیزان عضودراین سایت هست منظورم کس خاصی نیس) امیدوارم بارسا چه باسرمربی وچه بدون سرمربی همیشه پیروزباشه چه بامسی وژاوی واینیستاوچه بدون این بازیکنان


پنج‌شنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۳:۳۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بهترین شروع تاریخ با لوئیز انریکه!
اولا که پپ چیزی از خودش نداشت و همون سبک بازی کرویف و ریکارد که شاکله سبک بارسا بودن رو ارائه می داد. زمانی هم که آنتی تزش به قول تو در اومد دیگه نتونست برگ برنده ای رو کنه و رفت. برای همینه از نظر فنی قبولش ندارم، چون مربی که تاریخ مصرفش 4 ساله تموم بشه مربی بزرگی نیست.

اما مشخصه تیمی که فقط یه کار رو می کنه تحت هر شرایطی خیلی راحت تر میشه متوقفش کرد تا تیمی که تنوع تاکتیکی داره و این چیزی بود که انریکه به بارسا اضافه کرد.


چهارشنبه، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۲۰:۵۱)
 
zarringr
پاسخ به: بهترین شروع تاریخ با لوئیز انریکه!
نقل قول
اگه بحث فلسفه باشه که خوب تیم پپ تکلیفش مشخصه فلسفه خاصی داشت و با همون فلسفه افتخارات بسیار زیادی هم به دست آورد که حاصلش دو قهرمانی در اروپا برای بارسلونا بود ( اگه حق خوری اینتر نبود سه تا) و قهرمانی های پیاپی اسپانیا در یورو و جام که دیگه همه تکلیفش رو بدونن. اما خب اون سبک بازی براش آنتی تز پیدا شد. این که برای چیزی آنتی تز پیدا شه دلیل بر این نیست که اصلا وجود نداشته! همچنان که الان لوچو فصل اولشه و ممکنه پس از دو سال بازی کردن با این سبک تیم ها بتونن راهی پیداش کنن جلوش وایسن اگه این اتفاق بیفته کسی نمی تونه بگه انریکه به درد نمی خورد چون فقط دو فصل قهرمان شد بعدا براش آنتی تز پیدا شد! مهم اینه که مربی با تزی که پیاده می کنه بتونه نتیجه بگیره که این اتفاق برای پپ افتاده هیچ سبک و تیمی هم قرار نیست تا قیام قیامت با یک سبک پشت هم قهرمان شه بالاخره یک جایی تموم میشه. کما این که معتقدم تیم پپ رو با یک بازی بسته کثیف پرخطا و ... می شد متوقف کرد و تیم لوچو با یک بازی فنی خوب و قوی قبل کنترله مثل بازی سویا یا ال کلاسیکوی رفت.. به جاش برتری تیم لوچو اینه که تو بازی های کثیف امید به پیروزیش بیشتره چون روش های متنوع تری برای حمله ( و نه گل زدن داره). همچنان بارسا گل از روی شوت پشت هیجده و سانتر یا توپ ریباند کمتر داره..

به هر حال من انریکه رو خیلی دوست دارم خصوصا اینکه بازیهاش توی بارسا دیدم و برام حکم پیکشسوت نداره و مهمتر اینه که رئال رو ول کرده و اومده بارسا یعنی در واقع راه رستگاری رو طی کرده! ولی تعریف و انتقاد ربطی به علاقه نداره. هر کسی توی بارسا بوده مثل پپ تیتو رورا یا همین انریکه اشتباه داشتن حالا یکی کمتر یکی بیشتر.

من اعتقادی به انتی تز ندارم ... اگر منظورتون از متوقف کردن تیکی تاکا دفاع اتوبوسیه من معتقدم ک اینطور نیس ! با دفاع اتوبوسی و سازمان یافته هر تیمی رو میشه به مشکل اندخت ! ایا ارژانتین تیکی تاکا بازی میکرد ک جلو ایران 90 دیقه قفل کرده بود ؟؟ ایا رئال تیکی تاکا بازی میکنه ک بگیم جلو تیم اتلتیکو نمیتونن 7 تا بازیه کاری کنن ؟؟ نه خیر تیکی تاکا یه سبک بازیه ... یه تیم بخواد دفاع مطلق کنه هر تیمی با هر سبکی رو دچار مشکل میکنه ! بارسلون هنوزم تیکی تاکا تر از تیمای دیگه بازی میکنه فقط یکیمی بازیه بارسلون مستقیمتر و سریعتر شده + تنوع تاکنیک و استفاده از ضربات استگاهی ! یه چیزم بگم ک دلیل اینکه این فصل کم ضد حمله خوردیم اینه ک هافبک دفاعی موقع حمله بر میگرده به دفاع عملا با سه دفاع مطلق بازی میکنیم قبلا 1 یا 2 تا بود ک بد ضد حمله میخوردیم !


چهارشنبه، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۹:۴۸)
 
mostafa169
پاسخ به: بهترین شروع تاریخ با لوئیز انریکه!
اگه بحث فلسفه باشه که خوب تیم پپ تکلیفش مشخصه فلسفه خاصی داشت و با همون فلسفه افتخارات بسیار زیادی هم به دست آورد که حاصلش دو قهرمانی در اروپا برای بارسلونا بود ( اگه حق خوری اینتر نبود سه تا) و قهرمانی های پیاپی اسپانیا در یورو و جام که دیگه همه تکلیفش رو بدونن. اما خب اون سبک بازی براش آنتی تز پیدا شد. این که برای چیزی آنتی تز پیدا شه دلیل بر این نیست که اصلا وجود نداشته! همچنان که الان لوچو فصل اولشه و ممکنه پس از دو سال بازی کردن با این سبک تیم ها بتونن راهی پیداش کنن جلوش وایسن اگه این اتفاق بیفته کسی نمی تونه بگه انریکه به درد نمی خورد چون فقط دو فصل قهرمان شد بعدا براش آنتی تز پیدا شد! مهم اینه که مربی با تزی که پیاده می کنه بتونه نتیجه بگیره که این اتفاق برای پپ افتاده هیچ سبک و تیمی هم قرار نیست تا قیام قیامت با یک سبک پشت هم قهرمان شه بالاخره یک جایی تموم میشه. کما این که معتقدم تیم پپ رو با یک بازی بسته کثیف پرخطا و ... می شد متوقف کرد و تیم لوچو با یک بازی فنی خوب و قوی قبل کنترله مثل بازی سویا یا ال کلاسیکوی رفت.. به جاش برتری تیم لوچو اینه که تو بازی های کثیف امید به پیروزیش بیشتره چون روش های متنوع تری برای حمله ( و نه گل زدن داره). همچنان بارسا گل از روی شوت پشت هیجده و سانتر یا توپ ریباند کمتر داره..

به هر حال من انریکه رو خیلی دوست دارم خصوصا اینکه بازیهاش توی بارسا دیدم و برام حکم پیکشسوت نداره و مهمتر اینه که رئال رو ول کرده و اومده بارسا یعنی در واقع راه رستگاری رو طی کرده! ولی تعریف و انتقاد ربطی به علاقه نداره. هر کسی توی بارسا بوده مثل پپ تیتو رورا یا همین انریکه اشتباه داشتن حالا یکی کمتر یکی بیشتر.


چهارشنبه، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۹:۳۲)
 
سوداگر
پاسخ به: بهترین شروع تاریخ با لوئیز انریکه!
این جورمسائل (شروعهای خوب)میتونه روحیه بخش باشه امیدوارم آخرشاهنامه ماهم خوش باشه با جام های متعددقهرمانی


چهارشنبه، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۸:۴۰)
 
سوداگر
پاسخ به: بهترین شروع تاریخ با لوئیز انریکه!
نقل قول
دوستان یه سوال : چرا گوردیولا سال 2008 دکو و رونالدینیو رو از تیم گذاشت کنار ؟؟ من هنوزم دلیلشو نمیدونم ! خوهشا هر کی میدونه بگه !
رونالدینهو هم بخاطرمشکلات خانوادگیش تمرکزحواس نداشت وهم رونالدینهو ودکو سبک بازیشون به تیکی تاکا نمی خورد وکلا بازیکنهایی که تکنیک روبه تاکتیک ترجیح می دادن روازتیم کنارزد مثل یحیی توره دکو واتوئو وزلاتان و...


چهارشنبه، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۸:۳۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بهترین شروع تاریخ با لوئیز انریکه!
دوستان سعی کنید در مورد خبر مربوطه صحبت کنید.

نقل قول
دوستان اگر بارسلون هم قهرمان لیگ بشه و هم جام حذفی سوپر کاپ اسپانیا رو با نایب قهرمان لیگ برگزار میکنه یا نایت قهرمان جام حذفی ؟؟

لیگ.


چهارشنبه، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۷:۵۹)
 
hemad
پاسخ به: بهترین شروع تاریخ با لوئیز انریکه!
من نه حامی پپ هستم و نه مخالفش و در حال حاضر هیچ ربطی هم به بارسا نداره!
ولی این کاسه داغ تر آش و دایه شیرین تر از مادر شدن حال آدم رو بهم میزنه!طرف خودش گفته رفتنم به پپ ربطی نداره بعد بعضیا داستان میسازن تا جو بهم بزنن!


چهارشنبه، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۶:۵۴)
 
zarringr
پاسخ به: بهترین شروع تاریخ با لوئیز انریکه!
نقل قول
دوست عزیز پپ نیومده اظهار داشت که اتوئو،دکو و شاعر فوتبال آقای رونالدینهو رو نمیخواد ...

دکو که از قبل تصمیمشو گرفته بود و به خاطر اسکولاری میخواست بره چلسی و تقصیری نداشت پپ ...

اتوئو تو همان بازی های پیش فصل خوش درخشید و این یاعث شد که پپ از حرفش پشیمون بشه و اونو نگه داره ... بعد ها همین آقا طی بیشرمانه ترین انتقال تاریخ شیر کامرونی رو با خداتومن پول به اینتر دادند تا زلاتان رو گرفتند و یه سال بعد در گوش درازی محض زلاتان رو مفت و مجانی به میلان دادند ...

اما رونالدینهو ... مقصر اصلی شخص گواردیولاست ...
اون فرصت های پیاپی ای که به والدز داده شد تا شاید، شاید تو یکی از این سالها اون دروازه بانی بشه که لیاقت پیراهن مقدس بارسا رو داره تو آخرین فصل حضور جادوگر از اون دریغ شد ...

مردی که نمایش درخشانش در بازی آخر در مقابل رسینگ هیچ وقت از یادم نمیره و در نقطه ی مقابل تو اون بازی که اگه بکهام مصدوم نمیشد و ریس به بازی نمیومد و رئال مساوی میکرد شاید الان رونالدینهو هنوز تو بارسا بود ... شاید هنوز ریکارد سرمربی تیم بود ... شاید دوستداران واقعی فوتبال هنوز هم شاهد هنرنمایی تکنیکی ترین بازیکن تمام ادوار، شاعر فوتبال و تنها بازیکنی که در ورزشگاه رقیب ایستاده مورد تشویق قرار گرفت بودند ...

چ سوزناک ! .... نمیدونم ولی همیشه قبطه میخوردم ک چرا رونالدینیو از وقتی ک از بارسا رفت اینقد زود تموم شد ! 28 سالش بود ک فوتبالش چیزی ازش نمونده بود ! ینی تقریبا اندازه الان مسی بود ک نابود شد ! در حالیکه ک به قول شما اگر هنوز تو بارسلون بود میدرخشید ! مثل پنالدو ک 30 سالشه و هنوز تو اوجه ! به هر حال رونالدینیو زود تموم شد و این حسرت همیشه به دلم میمونه ! مرسی از پاسخت !


چهارشنبه، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۶:۳۷)
 
zarringr
پاسخ به: بهترین شروع تاریخ با لوئیز انریکه!
دوستان اگر بارسلون هم قهرمان لیگ بشه و هم جام حذفی سوپر کاپ اسپانیا رو با نایب قهرمان لیگ برگزار میکنه یا نایت قهرمان جام حذفی ؟؟


چهارشنبه، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۶:۳۱)
 
Dos.Santos
پاسخ به: بهترین شروع تاریخ با لوئیز انریکه!
نقل قول
دوستان یه سوال : چرا گوردیولا سال 2008 دکو و رونالدینیو رو از تیم گذاشت کنار ؟؟ من هنوزم دلیلشو نمیدونم ! خوهشا هر کی میدونه بگه !


دوست عزیز پپ نیومده اظهار داشت که اتوئو،دکو و شاعر فوتبال آقای رونالدینهو رو نمیخواد ...

دکو که از قبل تصمیمشو گرفته بود و به خاطر اسکولاری میخواست بره چلسی و تقصیری نداشت پپ ...

اتوئو تو همان بازی های پیش فصل خوش درخشید و این یاعث شد که پپ از حرفش پشیمون بشه و اونو نگه داره ... بعد ها همین آقا طی بیشرمانه ترین انتقال تاریخ شیر کامرونی رو با خداتومن پول به اینتر دادند تا زلاتان رو گرفتند و یه سال بعد در گوش درازی محض زلاتان رو مفت و مجانی به میلان دادند ...

اما رونالدینهو ... مقصر اصلی شخص گواردیولاست ...
اون فرصت های پیاپی ای که به والدز داده شد تا شاید، شاید تو یکی از این سالها اون دروازه بانی بشه که لیاقت پیراهن مقدس بارسا رو داره تو آخرین فصل حضور جادوگر از اون دریغ شد ...

مردی که نمایش درخشانش در بازی آخر در مقابل رسینگ هیچ وقت از یادم نمیره و در نقطه ی مقابل تو اون بازی که اگه بکهام مصدوم نمیشد و ریس به بازی نمیومد و رئال مساوی میکرد شاید الان رونالدینهو هنوز تو بارسا بود ... شاید هنوز ریکارد سرمربی تیم بود ... شاید دوستداران واقعی فوتبال هنوز هم شاهد هنرنمایی تکنیکی ترین بازیکن تمام ادوار، شاعر فوتبال و تنها بازیکنی که در ورزشگاه رقیب ایستاده مورد تشویق قرار گرفت بودند ...


چهارشنبه، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۶:۳۱)
 
zarringr
پاسخ به: بهترین شروع تاریخ با لوئیز انریکه!
اگر هم امسال چمپیون لیگ رو نگرفتیم باید از انریکه حمایت بشه ... به شرطی ک دو جام دیگه رو بگیره و ابرومندانه و با افتخار از چمپیون لیگ حذف شه !


چهارشنبه، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۶:۳۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بهترین شروع تاریخ با لوئیز انریکه!
نقل قول
اره انریکه میشه بهترین مربی تاریخ بارسا به این دلیل که بهترین شروع ممکن رو داشته فصل هم میشه بهترین فصل تاریخ بارسا حتی بهتر از فصل شش جام چون تعداد بردها بیشتر بوده!!!!

اون کسی که به خاطر آمار برد و جام طرفدار بارسا شده اشتباه گرفته! اون چیزی که تو فلسفه بارسا مهمه، بازی زیباست. اینکه جلوی انواع تیمای قوی بتونی سربلند و با دست باز بازی کنی، نه مثل اواخر پپ و بعدش که تیم دسته 3 اگر اتوبوسی بازی می کرد بارسا تسلیم می شد!

اینا ارزشش بیشتر از هزار جامه، و گرنه اگه همه چیز به جام بود که رئال بهترین تیم تاریخ بود!

این آمار هم صرفا برای همون یه عده آمار پرست گذاشته میشه و گرنه فلسفه بارسا از آمار ارزش پیدا نمی کنه!


چهارشنبه، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۶:۳۰)
 
sinacelona
پاسخ به: بهترین شروع تاریخ با لوئیز انریکه!
کاملا موافقم با نظر مدیر سایت حداقل اتفاقی که امسال افتاد این بود که در یکی از سخت ترین دوره های باشگاه، علی رغم محرومیت از خرید بازیکن لوچو موفق شد نقاط ضعف سالیان گذشته تیم رو نه تنها برطرف بلکه به نقاط قوت تیم تبدیل کنه
به نظرم انتظار 3گانه آوردن از تیم یه مقدار نادرست باشه اونم تو سال اول و فقط باعث افزایش انتظارات و فشار روی تیم و در راس اون سرمربی جوان تیم میشه


چهارشنبه، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۶:۰۱)
 
mostafa169
پاسخ به: بهترین شروع تاریخ با لوئیز انریکه!
اره انریکه میشه بهترین مربی تاریخ بارسا به این دلیل که بهترین شروع ممکن رو داشته فصل هم میشه بهترین فصل تاریخ بارسا حتی بهتر از فصل شش جام چون تعداد بردها بیشتر بوده!!!!


چهارشنبه، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۵:۴۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بهترین شروع تاریخ با لوئیز انریکه!
هیچ اهمیتی نداره جام بگیریم یا نه. محاسبه همه چیز بر محور تعداد جام منطق مادریده نه بارسا! این بارسایی که لوچو ساخته سالها می تونه هر حریفی رو از پا در بیاره و اینه که برای دوست داران فلسفه بارسا اهمیت داره!


چهارشنبه، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۴:۴۶)
 
***messi***
پاسخ به: بهترین شروع تاریخ با لوئیز انریکه!
نقل قول
تیم ممکنه تا آخر فصل فقط دو باخت داشته باشه اما با همون دو باخت هیچ جامی نگیره. در اون صورت رکورد یک قرون نمی‌ارزه.





چهارشنبه، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۴:۲۲)
 
zarringr
پاسخ به: بهترین شروع تاریخ با لوئیز انریکه!
نقل قول
دوست عزیز رونالدینیو به خاطر مسائل صهیونیست از تیم رفت و ربطی به گواردیولا نداشت

ینی چی یکم توضیح بده ... دکو هم همینطور ؟؟


چهارشنبه، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۳:۴۴)
 
m@rc0$
پاسخ به: بهترین شروع تاریخ با لوئیز انریکه!
دوست عزیز رونالدینیو به خاطر مسائل صهیونیست از تیم رفت و ربطی به گواردیولا نداشت


چهارشنبه، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۲:۵۸)
 
Messi.FCB
پاسخ به: بهترین شروع تاریخ با لوئیز انریکه!
همینجوری که پپ و هررا تونستن قهرمانیای مهم و زیادی با بارسا بگیرن،ایشالاه انریکه که ازین نظر ازونا بهتر بوده (شمار پیروزیها) ازین لحاظ (قهرمانیها)هم ازشون پیشی میگره!!

زنده باد بارسا
زنده باد انریکه


چهارشنبه، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۱:۳۶)
 
saeed2014
پاسخ به: بهترین شروع تاریخ با لوئیز انریکه!
امسال فقط يه چيزي ازش ميخوام انجام بده.جام نگرفتم مهم نيست.فقط حسابي بايرن رو تحقير كنه....خدايا خودت كمك كن


چهارشنبه، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۰:۲۹)
 
mostafa169
پاسخ به: بهترین شروع تاریخ با لوئیز انریکه!
تیم ممکنه تا آخر فصل فقط دو باخت داشته باشه اما با همون دو باخت هیچ جامی نگیره. در اون صورت رکورد یک قرون نمی‌ارزه.

امیدوارم این رکورد عالی به رکورد جام هم ختم شه


چهارشنبه، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۱۰:۰۷)
 
zarringr
پاسخ به: بهترین شروع تاریخ با لوئیز انریکه!
دوستان یه سوال : چرا گوردیولا سال 2008 دکو و رونالدینیو رو از تیم گذاشت کنار ؟؟ من هنوزم دلیلشو نمیدونم ! خوهشا هر کی میدونه بگه !


چهارشنبه، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۴:۰۷)
 
zarringr
پاسخ به: بهترین شروع تاریخ با لوئیز انریکه!
یادمه دوره تیتوی خدا بیامرز همین پی اس جی رو با قانون گل زده در خانه حریف میبردیم ! ولی حالا تحقیر کردیمشون ! من فقط منتظرم بایرنو بکوبیم بهم ! من قبلا سیمئونه و مورینیو رو تحسین میکرم میگفتم اونا برا هر بازی نقشه ای خاص دارن تا اینکه انریکه نصیبمون شد ! تنها مربی ک از اشتباهات خودش درس میگیره و اونا رو تکرار نمیکنه !


چهارشنبه، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ (۴:۰۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۴ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!